کیف سامسونت چرم را با این استایل ها ست نکنید!

یکی از محبوب ترین کیف های کلاسیک و با اصالت، کیف سامسونت است که در دو نوع چرمی و فایبرگلاس در بازار وجود دارد. کیف سامسونت فایبرگلاس را معمولا فقط با استایل کلاسیک و رسمی می توان ست کرد ولی کیف سامسونت چرمی یک اکسسوری نسبتا جدیدتر است که با استایل های مختلف می توان آن را استفاده کرد.

در این مقاله قرار است به بررسی این سوال بپردازیم که کیف سامسونت چرمی مناسب چه استایل هایی هست و مناسب چه استایل هایی نیست. لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ضمنا از شما دعوت می کنیم جهت مشاهده جدیدترین و بروزترین کیف های سامسونت چرمی صفحه زیر را ببینید:

انواع کیف سامسونت چرمی

استایل هایی که نباید از کیف سامسونت استفاده کنند

توجه فرمایید که نکات زیر در حد توصیه بوده و الزامی به رعایت کردن یا نکردن نیست. حتما هنگام استفاده از هر اکسسوری سلیقه شخصی خود را مد نظر قرار دهید.

1- استایل اسپرت

در استایل اسپرت معمولا از لباس های مارک، هودی، کتونی راحت و شلوار جین یا شلوارک استفاده می‌شود. برای این استایل کیف سامسونت چرمی توصیه نمی شود. کیف سامسونت یک اکسسوری کلاسیک است و با لباس های اسپرت همخوانی ندارد.

2- استایل کژوال

اصل اساسی در استایل کژوال راحتی در عین شیک بودن و به روز بودن است. کیف های سامسونت به دلیل ظاهر یکنواخت و خطوط مستقیم مناسب این نوع استایل نبوده و ممکن است استایل شما را از هماهنگی خود خارج کند.

3- استایل ترندی

این نوع استایل تاکید زیادی روی مد روز دارد و ممکن است به صورت ماهانه، فصلی یا سالانه به کلی تغییر کند. اگر اهل استایل های مد روز هستند استفاده از کیف سامسونت چندان مناسب شما نیست. البته شاید در برهه ای از زمان لباس های کلاسیک یا مینیمال مد شود که می توانید با آنها کیف سامسونت چرمی را ست کنید.

4- استایل هنری

در استایل های هنری تاکید روی پوشیدن لباس ها و اکسسوری های بسیار خاص است و معمولا کیف سامسونت مناسب این نوع استایل نیست. گرچه شاید بتوانید کیف های سامسونت با طرح های خاص پیدا کنید که بتوانید با استایل خود آن را هماهنگ کنید.

علاوه بر موارد بالا می توان گفت کیف سامسونت مناسب استایل های آوانگارد، کابوی، راکر، هیپ هاپ، گوتیک، بوهو (بوهمیان) و پرجنب و جوش نیست.

پس اگر قصد خرید هدیه یا خرید برای خودتان را دارید حتما موارد بالا را لحاظ فرمایید تا مناسب ترین خرید را داشته باشید.

تا اینجا استایل هایی که مناسب کیف سامسونت نیستند را مرور کردیم. در ادامه ببینیم کیف سامسونت مناسب چه استایل هایی است:

مناسب ترین استایل ها برای کیف سامسونت

1- استایل مینیمال

استایل های مینیمال تاکید زیادی روی سادگی و تمرکز روی وسایل ضروری دارد و معمولا از لباسهای با ترکیب رنگی خنثی تشکیل می شود. رنگ خاکستری، قهوه ای کم رنگ و سفید از پرکاربردترین رنگ ها در این استایل هستند. در استایل مینیمال تاکید زیادی روی دوری از تجملات است.

برای این نوع استایل کیف سامسونت چرمی ظریف دارای لبه های گرد بسیار ملایم و رنگ عسلی یا مشکی توصیه می شود.

2- استایل بیزینس کژوال (نیمه رسمی)

رپورتاژ

این نوع استایل ترکیبی از استایل رسمی و نیمه رسمی است. در واقع این استایل مناسب فضاهای رسمی مدرن است. در این نوع استایل از کفش چرمی کلاسیک استفاده می شود و بنابراین به راحتی می توان متناسب با رنگ کفش و کمربند یک کیف سامسونت ظریف و زیبا با لبه های گرد انتخاب و زیبایی استایل را دو چندان کرد.

3- استایل مدرن

استایل مدرن شباهت زیادی به استایل مینیمال دارد. با این تفاوت که تاکید روی به روز بودن و استفاده از المان های جدید است. برای این ترکیب نیز می توانید از کیف سامسونت چرمی استفاده کنید. کیف های سامسونت با قفل های جدید، لبه های گرد و چرم های طرح دار بسیار مناسب این استایل هستند.

4- استایل کلاسیک

در استایل کلاسیک تاکید روی سادگی، آراستگی و حفظ اصالت است. تفاوت آن با استایل مینیمال همین تاکید روی اصالت است. این استایل محبوب ترین استایل در ادارات است و فرد با این استایل اعتماد به نفس خود را به نمایش میگذارد.

کیف سامسونت چرمی مناسب ترین و دقیق ترین انتخاب برای این نوع استایل است. حتی با این نوع استایل انواع کیف سامسونت فایبرگلاس را نیز می توان استفاده کرد. انتخاب بین این دو بیشتر سلیقه ای است.

5- استایل کالج

در استایل کالج از لباس های گران قیمت و اکسسوری های فاخر و درخشان استفاده می شود. برای این استایل نیز می توانید کیف سامسونت چرم طبیعی براق با یراق درجه 1 استفاده کنید.

6- استایل رسمی

استایل های رسمی معمولا تابع قوانین هر کشور هستند و معمولا از ترکیب دو رنگ ساخته می شوند. برای این استایل نیز کیف سامسونت چرمی با لبه های چهارگوش مناسب است. معمولا کارمندان، وکلا و … از این استایل استقبال می کنند.

کیف سامسونت مناسب کدام مشاغل است؟

معمولا همه مشاغل اداری، پزشکان، وکلا، قضات، مدیران، اساتید و دانشجویان می توانند از کیف سامسونت به عنوان مکمل استایل خود استفاده کرده و زیبایی استایل خود را افزایش دهند. شاید فکر کنید کیف سامسونت بیشتر مناسب آقایان است که باید بگوییم خیر.

خانم ها هم می توانند از کیف سامسونت استفاده نمایند. البته که سلیقه خانم های در سامسونت معمولا کیف های سامسونت عمودی (باریک) است. ولی بنابر سلیقه از مدل های دیگر هم می توانند استفاده نمایند.

همچنین کیف سامسونت برای کسانی که زیاد در سفرهای کوتاه هستند بسیار مناسب است. به دلیل اینکه این نوع کیف ها مقاوم بوده و دارای قفل های رمزدار هستند.

کیف سامسونت چرم مصنوعی یا چرم طبیعی؟

کیف های سامسونت چرم طبیعی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و معمولا گرانتر هستند. ولی کیف های سامسونت چرم مصنوعی با کیفیت نیاز به مراقبت خاصی نداشته و معمولا عمر بیشتری دارند. با اینکه ارزانتر نیز هستند. ضمن اینکه امروزه چرم های مصنوعی با طرح و رنگ های متنوع تری نسبت به چرم های طبیعی در بازار وجود دارند.

به عنوان یک نکته مهم در نظر داشته باشید که در صورت تمایل به خرید کیف سامسونت چرم طبیعی حتما مطمئن شوید که چرم آن گاوی باشد. زیرا استفاده از چرم بزی در کیف سامسونت پس از مدت کوتاهی باعث از دست رفتن فرم کیف شده و دیگه شکل اولیه خود را ندارد.

همچنین در صورت خرید کیف چرم طبیعی به صورت مرتب آن را واکس زده و تمیز نمایید تا عمر طولانی تری داشته باشد.

سخن پایانی

در این نوشته استایل های مناسب و نامناسب برای کیف سامسونت را بررسی کردیم. همچنین بیان کردیم که کیف سامسونت بیشتر مناسب چه مشاغلی است. در پایان نیز مقایسه کاملی بین سامسونت چرم طبیعی و مصنوعی انجام دادیم.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در پایان دعوت می کنیم نظرات و سوالات خود را در قسمت نظرات بیان فرمایید.

نوشته‌های مرتبط