پیشگویی نوستراداموس برای 2024: اتفاقات تکان دهنده که جهان را تغییر می دهند

در حالی که مردم در سراسر جهان سال نوی میلادی را جشن گرفته اند و برای رویارویی با موضوعات روزمره زندگی همیشگی خود در سال جدید آماده می شوند، بسیاری نیز کنجکاو هستند که بدانند در سال ۲۰۲۴ باید منتظر چه چیزهای جدید و غیرقابل تصوری باشند. ما اینجا درباره معرفی خودروهای جدید یا فیلم های مهم و بزرگ هالیوودی حرف نمیزنیم. ما از جنگ ها و رویدادهای مسبب تغییر جهان صحبت می کنیم. نوستراداموس، اخترشناس فرانسوی قرن شانزدهم، در قرن های گذشته «پیش‌بینی‌های» دقیق و وحشتناکی انجام داده است و اکنون آیا برای شنیدن پیشگویی های نوستراداموس برای ۲۰۲۴ آماده اید؟

پیشگویی نوستراداموس برای ۲۰۲۴

۱. جنگ دریایی

بله درست خواندید. نوستراداموس چیزهای بیشتری در چنته دارد و از اخبار خوب به دور است. به گفته وی، چین در اقیانوس هند ویرانی ایجاد می کند و در نتیجه جنگ دریایی را به وجود می آورد. با این حال، به گزارش دیلی استار، کارشناسان امنیتی تخمین زده اند که چین ممکن است با شکست مواجه شود و در میدان نبرد به زانو درآید. اما دامنه این جنگ چه کشورهایی را می سوزاند و نابود میکند؟

۲. ویرانی ناشی از تغییرات آب و هوایی

کره ی قابل سکونت ما که آب حیات بخش داشته و میلیون ها سال خانه نسل بشر بوده است، سال به سال رو به وخامت گذاشته است، اما اخترشناس فرانسوی خبر بدتری برای ما دارد – سال 2024 شاهد خشک شدن زمین و وقوع سیل های ویرانگر خواهد بود.

رپورتاژ

۳. پاپ جدید

بر اساس یکی از پیش بینی های تکان دهنده نوستراداموس، سال 2024 شاهد یک پاپ جدید خواهد بود. اما بدتر از آن، پاپ فرانسیس ممکن است دنیا را ترک کند.

۴. شاه جدید پرنس هری؟

نوستراداموس که به درستی مرگ ملکه الیزابت را پیش‌بینی کرده بود، به جانشینی شاه چارلز توسط «کسی که نشانی از یک پادشاه نخواهد داشت» اشاره کرد. این پیش‌بینی مرموز این گمانه‌زنی را تقویت کرده است که تاج و تخت را شاهزاده هری یا فرد دیگری که هنوز مشخص نشده است، تصاحب خواهد کرد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

نوشته‌های مرتبط