مشاوره حقوقی در واتساپ با وکیل متخصص

استفاده از ظرفیت‌های بسیار بالای فضای‌مجازی و شبکه‌های‌اجتماعی در دنیای امروز، به امری بسیار مهم و اجتناب ناپذیر مبدل گردیده که در این میان گسترش روزافزون خدمات قضایی به صورت تماما الکترونیکی همانند سامانه خدمات قضایی ثنا، در آسان نمودن تشریفات طرح و پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری، نقش بسیار مهمی را فراهم نموده است.

با وجود گسترش این خدمات الکترونیک، استفاده از وبسایت‌ها و شبکه های اجتماعی متنوع برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی توانسته نقشی مهم و کلیدی در تسهیل استفاده عموم مردم از خدمات مشاوره حقوقی ایجاد نماید.

دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق اپلیکیشن واتساپ، یکی از مهمترین اقسام ارائه خدمات مشاوره حقوقی است، که امکان دسترسی به متخصصان و مشاورین علم حقوق، خصوصا وکلای توانا و امکان طرح مسائل و چالش‌های حقوقی با متخصصین این حوزه را  بسیار آسان نموده است.

هر چند همیشه توصیه شده که استفاده از خدمات مشاوره حقوقی معمولا قبل از مواجهه با بن بست‌های دادرسی، بیشتر می‌تواند مثمر‌ ثمر باشد، ولی چنانچه بعد از طرح دعوا و در صورت عدم استفاده از خدمات وکیل دادگستری با مشکلاتی مواجه شدید باز هم عقلانی‌ترین راه و مسیر ادامه پرونده، استفاده از خدمات مشاوره‌ای وکلای دادگستری در این خصوص است.

مشاوره حقوقی در واتساپ

چرا مشاوره حقوقی در بستر اپلیکیشن واتساپ به این اندازه دارای اهمیت شده است؟

روابط امروزی تمامی انسان‌ها نسبت به گذشته بسیار پیچیده‌تر شده و معمولا مشکلات حقوقی یا سوالاتی در این خصوص نیز ممکن است برای هر شخصی به وجود بیاید.

اما عموما فرصت یادگیری کامل قوانین حقوقی برای همه افراد جامعه وجود ندارد. با این وجود هر جامعه نیاز به افرادی دارد که دانش کافی در خصوص مسائل حقوقی را داشته باشد تا بتواند توصیه و راهکار مناسب را به متقاضیان ارائه کند که در اینجا مشورت با فرد متخصص اهمیت به سزایی پیدا خواهد کرد.

مطمئنا آشنا شدن با فرآیندهای قضایی و حقوقی همیشه به شما کمک خواهد کرد تا مسئله خود را به بهترین نحو پیش ببرید.

مشاوره حقوقی در واتساپ

اقسام مشاوره های حقوقی که از طریق اپلیکیشن واتساپ در بنیاد وکلا ارائه می‌گردد

  • مشاوره حقوقی واتساپی در مسائل خانواده

در مشاوره حقوقی مربوط به مسائل خانواده، موضوعاتی که یک مشاور می‌تواند در خصوص آن‌ها خدمات مشاوره‌ای در واتساپ ارائه نماید، شامل مواردی همچون طلاق و پایان روابط خانوادگی، مراقبت و حضانت از فرزندان و حق ملاقات زوجین، امور مالی همچون نفقه، مهریه، نحله، اجرت‌المثل‌ ایام‌ زوجیت و مسائلی همچون آزار و اذیت خانگی و بسیاری از امور مرتبط با مسائل زناشویی و خانوادگی است.

مشاورین و وکلای متخصص بنیاد وکلا از طریق اپلیکیشن واتس‌آپ، شما را در مورد اقداماتی که باید در پرونده خود انجام دهید، از جمله نحوه تنظیم درخواست یا دادخواست و همچنین نحوه پاسخگویی به آن چه دادگاه از شما می‌خواهد، راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد.

  • مشاوره حقوقی واتساپی در امور مدنی

اگر پرسشی حقوقی یا پرونده‌ای باز در مسائل حقوقی اعم از چک، سفته، ضرر و زیان قراردادی، تنظیم قرارداد، مشکلات آپارتمان‌نشینی و بسیاری از مسائل این‌چنینی در دادگاه‌های بدوی یا تجدیدنظر یا محاکم دیوان عالی کشور یا دیوان عدالت اداری یا دادگاه های شهرستان‌های مختلف دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای بنیاد وکلا در واتساپ بهره‌مند گردید.

مشاوره حقوقی وکلای متخصص بنیاد وکلا در امور مدنی، توصیه‌های راهگشایی است که توسط وکلای متبحر در امور حقوقی ارائه می‌گردد.

این موضوعات می تواند شامل نوشتن راهکارهای لازم در نگارش لایحه یا انجام مذاکرات مثمر ثمر در مسایل قراردادی و یا هدایت پرونده باز حقوقی شما در مراجع قضایی باشد. ما از طریق واتساپ بنیاد، مشاوره حقوقی خوبی به شما ارائه خواهیم داد.

  • مشاوره حقوقی واتساپی در امور ملک و املاک

وکلای ملکی در بنیاد وکلا در اغلب دعاوی ملکی همچون دعاوی موجر و مستاجر، دعوای‌تخلیه، دعوای‌خلع ید، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، دعوای افراز ملک مشاعی، دعوای الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و بسیاری از دعاوی مرتبط با مسائل ملکی، به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌نماید.

رپورتاژ

دعاوی ملکی به جهت تخصصی بودن و شکل و نوع ماهیت آن‌ها، معمولا پروسه‌ای زمان‌بر داشته و نیازمند تسلط وکیل به قوانین قوانین ثبتی و برخی قوانین ماهوی و شکلی مدنی خاص خود را دارد که انجام این امر برای افراد عادی و فاقد دانش حقوقی ممکن نیست.

  • مشاوره حقوقی واتساپی در خصوص چک

برخی از وکلای دادگستری به شکل کاملا تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از سفته، چک، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت می‌کنند و در این خصوص تجربه و تبحر فراوانی کسب نموده‌اند. دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی از دعاوی مبتلا به و  شایع‌ در مراجع قضایی است.

مشاورین و وکلای متخصص بنیاد وکلا از طریق اپلیکیشن واتس‌آپ قادر خواهند بود با تبحر و تخصص خویش، راهکارهای لازم برای صدور حکم محکومیت خوانده را به شما ارائه نمایند و با آشنا نمودن شما با درخواست تخصصی قرار تامین خواسته، راهی برای توقیف اموال خوانده، به شما آموزش داده تا اگر شما محق این دعوا بودید بتوانید به اموال از دست رفته خود دست پیدا کنید.

  • مشاوره حقوقی واتساپی در امور کیفری

همیشه دعاوی کیفری، یکی از تخصصی‌ترین دعاوی مطرح شده در محاکم قضایی کشور به حساب می‌آیند که وکلای دادگستری باید حتما با تخصص کامل در این حوزه وارد شوند تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل خویش دفاع کنند. زیرا در اینجا دیگر بحث از مجازات حبس، شلاق و جزای نقدی مطرح است و کوچکترین کم‌کاری یا اهمال یا بی‌اطلاعی از مسائل کیفری و قوانین مجازات اسلامی، تبعات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

  • مشاوره حقوقی در زمینه ارث

انجام مشاوره حقوقی واتس‌آپی در زمینه ارث و در ارتباط با مسائلی همچون ، انجام مهر و موم ترکه و رفع آن، تقسیم ترکه، انتشار آگهی، روش‌های دریافت دیون متوفی، زمان ارائه مدارک لازم به شورای حل اختلاف، پیگیری جلسات رسیدگی و موارد حقوقی ارث و میراث و غیره مسائلی هستند که قبل از طرح آن، نیاز به کسب مشاوره ضروری و لازم به نظر می‌رسد.

  • مشاوره حقوقی در امور مالیاتی

خواه خیریه داشته باشید یا نماینده یک نهاد شرکتی باشید، یا شخصاً به مشاوره مالیاتی نیاز داشته باشید ، وکلای مالیاتی بنیاد وکلا قادر خواهند بود در زمینه مسائل مالیاتی در بستر واتس‌آپ به شما کمک کنند . ما از اهمیت ارائه مشاوره مالیاتی با شما و پیگیری تغییرات در قانون مالیات و اقدامات روزمره، به شما آگاهی کافی را خواهیم داد. با همکاری با مشاور مالی و حسابدار ، قطعا اطمینان حاصل خواهیم کرد که راه حل موثری برای شما فراهم آورده‌ایم.

  • مشاوره حقوقی در امور تجاری

مشاوره حقوقی تجاری شامل: ورشکستگی، معاملات تجاری، انحلال شرکت ها، تاسیس شرکت‌ها، مشاوره حقوقی دعاوی تجاری و … می‌باشد. متخصصین حقوقی و وکلای با تجربه بنیاد وکلا آمادگی دارند تا به‌طور کاملاً موضوعی و تخصصی و در مدت زمانی کم، مشاوره تخصصی مورد نظرتان را در واتس‌آپ به شما ارائه نمایند.

مشاوره حقوقی با وکیل در واتساپ

چه فوایدی در مشاوره حقوقی در واتساپ متصور است؟

  • مشاوره حقوقی در بستر واتساپ بسیار پرسرعت‌تر و ارتباط با وکلا و مشاورین بنیاد سریعتر برقرار می‌شود.
  • در بستر واتساپ به راحتی امکان رد و بدل نمودن پرسش و پاسخ از ناحیه طرفین وجود دارد.
  • در واتساپ امکان برقراری تماس صوتی و حتی تصویری نیز با هماهنگی دو طرف امکان‌پذیر خواهد بود.
  • امکان رایگان بودن این نوع مشاوره حقوقی از طرف وکلای بنیاد وجود خواهد داشت.
  • در صورت لزوم و جهت ادامه مشاوره، می‌توان جلسه حضوری بین دو طرف برقرار نمود.
  • برقراری مشاوره حقوقی واتساپی برای اشخاص حقوقی نیز میسر است.

در مشاوره حقوقی از طریق واتساپ حتما به نکات زیر دقت نمایید

  1. حتما به سوالات مشاورین بنیاد به دقت پاسخ دهید و به طور کامل به او اعتماد نمایید و مشاورین ما را امین خود بدانید.
  2. یادداشت برداری از مسائل کلیدی را به هیچ عنوان فراموش نکنید و از توضیحات ارائه شده از ناحیه کارشناسان ما حتما نت برداری نمایید.
  3. در هنگام مشاوره سعی کنید با دقت بالا به صحبت‌های مشاور گوش کنید و نکته‌های کلیدی را یادداشت نمایید و هرگونه ابهامی را با پرسش و پاسخ از ذهن خود برطرف نمایید.
  4. از نرم افزارهای مناسب برای گوشی همراه که دارای امکانات تایپ صوتی و یادداشت برداری است استفاده کنید.
  5. به جد توصیه می‌شود با مشاور خود صادق باشید و به جنسیت و سن مشاور به هیچ وجه اهمیت ندهید.

ویژگی یک مشاور حقوقی خوب در واتساپ

شما هنگامی که دچار بیماری می‌شود نیاز به پزشک متخصص دارید تا به شما کمک کند و مطمئناً در مراجعه به پزشک سعی می‌نمایید که پزشکی با تجربه‌تر و با دانش بیشتر را انتخاب نمایید. این انتخاب برای دریافت مشاوره حقوقی از طریق واتساپ نیز بسیار مهم است که مشاوری را انتخاب نمایید که از مزیت‌های بیشتری برای شما برخوردار باشد:

  • تسلط بر قوانین عام و خاص:

قوانین متعدد در زمینه‌های خانواده، مالی، مالیاتی، ملکی، حقوقی، کیفری، ثبتی دارای پیچیدگی‌های زیادی است. مشاور یا وکیل باید به این قوانین مسلط باشد و شما هم باید به این نکته دقت کافی را داشته باشید. به تبلیغات هر مشاوری اعتماد نکنید که ممکن است با راهنمایی اشتباه مسیر پرونده شما را بسیار دشوارتر نماید.

نوشته‌های مرتبط