برترین برندهای دستگاه لیزر ایران در سال 1401 را بشناسید

با توجه به اینکه در سال های استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد بدن، یک دغدغه جدی برای مردم به ویژه بانوان بوده؛ دستگاه لیزر موهای زائد، به یک پای ثابت برای کلینیک های زیبایی تبدیل شده و وجود آن در این نوع کلینیک ها الزامی است.

رپورتاژ

دستگاه های لیزر کلینیکال دارای تکنولوژی های مختلفی هستند که از بین آنها دو تکنولوژی الکساندرایت و دایود از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردارند، میتوان گفت اولین اقدام متخصصین پوست پس از تاسیس یک کلینیک زیبایی، خرید دستگاه لیزر الکساندرایت خواهد بود و در کنار این دستگاه قطعا بهترین گزینه لیزر دایود است، این دو روش لیزر تراپی از قدیمی ترین و بهترین روش های رفع موهای زائد در دنیا و ایران عزیزمان هستند.

متاسفانه در حال حاضر به دلیل وجود تحریم های فراوان بسیاری از واردکنندگان این دستگاه دچار مشکل شده و از این رو شرایط بازار ایران برای فروش کالاهای فیک و چینی بسیار مساعد است و برند اصل کمتر یافت می‌شود؛ برای همین مرکز های زیبایی باید نهایت دقت و وسواس را در خرید لیزر موهای زائد به خرج دهند. همراه ما باشید تا در این مقاله کوتاه بهترین برند دستگاه لیز را به شما معرفی کنیم.

اهمیت خرید دستگاه لیزر اصل

همانطور که گفته شد تحریم های موجود علیه ایران باعث کم شدن دستگاه لیزر اصل و در عوض واردات فراوان نمونه های چینی و برندهای متفرقه بی کیفیت شده است.‌ اما چرا اصل بودن لیزر موهای زائد انقدر مهم است؟ برای دریافت پاسخ این سوال بهتر است معایب دستگاه های بی کیفیت را یک بار باهم بررسی کنیم که شامل موارد زیر میشوند:

  • عملکرد ضعیف: لیزر های متفرقه به دلیل طول موج کم، میزان اثرگذاری پایینی داشته و معمولا نمیتوانند موهای زائد را به خوبی از بین ببرند و نتیجه مطلوبی رقم بزنند؛
  • امکان ایجاد عوارض جانبی: دستگاه لیزر به صورت مستقیم با پوست در تماس است و حتما باید توسط سازمان های بهداشتی تایید شود؛ اما نمونه های چینی هیچ تاییدیه ای دریافت نمیکنند و میزان عوارض آنها توسط سازمان های معتبر بررسی نشده و ممکن است آسیب های شدیدی به مصرف کنندگان وارد کنند؛
  • طول عمر پایین: به طور معمول دستگاه های غیر اصل با استفاده از قطعات بی کیفیت ساخته میشوند؛به همین دلیل سریع خراب شده و عمر مفیدشان بسیار کم است؛
  • نبود خدمات پس از فروش: با توجه به اینکه شما نیاز دارید از این دستگاه مدت طولانی استفاده کنید، باید محصول شما خدمات پس از فروش داشته باشد. دقت کنید که حتما شرکت انتخابی شما برای خرید این خدمات را ارائه کند. فروش لوازم بدکی و جانبی، تعمیرات، راهنمایی برای استفاده و… از جمله مواردی است که در خدمات پس از فروش جای می‌گیرد.

خب تا اینجای کار اهمیت خرید دستگاه لیزر اورجینال را درک کردیم اما در این بازار چگونه و در کجا میتوانیم لیزر اورجینال تهیه کنیم که خدمات پس از فروش معتبری هم داشته باشد؛ همچنین با توجه به تیپ پوستی اغلب ایرانیان، کدام لیزر با چه تکنولوژیی در اولویت قرار دارد. در ادامه به این موضوعات خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر الکساندرایت سازگار با پوست ایرانی

شناخته شده ترین لیزر موهای زائد در ایران دستگاه لیزر الکساندرایت معروف به الکس است که موفق دریافت تاییدیه از سازمان هایی مانند FDA امریکا، CE اروپا KFDA کره جنوبی و سازمان سلامت ایران شده است. طول موج این لیزر 1064 نانومتر است که برای اغلب تیپ های مو و انواع پوست‌ها (حتی پوست های سفید و موهای نازک روشن) مناسب می‌باشد.

بهترین برند دستگاه لیزر ایران در سال ۱۴۰۱ را بشناسید

در حال حاضر دستگاه الکس توسط برند های گوناگونی تولید و عرضه میشود که متداول ترین مدل آن در بازار ایران، لیزر الکس المنت محصول کمپانی المنیک کشور کره میباشد که توسط نماینده این کمپانی، یعنی شرکت ام بی وارد و به فروش میرسد. با خرید دستگاه لیزر الکساندرایت از شرکت ام بی دیگر نگرانی از بابت خدمات پس از فروش نخواهید داشت زیرا تمام خدمات از جمله تامین قظعات توسط ام بی ارائه میشود.

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

دستگاه لیزر دایود، زوج جدا نشدنی دستگاه الکس

یکی دیگر از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای خلاصی از شر موی زائد، دستگاه لیزر دایود است که شهرت آن در جهان روز به روز افزایش یافته و طرفداران بیشتری پیدا میکند. شاید بپرسید وقتی لیزر الکساندرایت در یک کلینیک وجود دارد چرا باید از دستگاه دایود استفاده کنیم؟ در جواب باید بگوییم که با توجه به تفاوت در طول موج دو دستگاه لیزر دایود و الکس هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و حتی بسیاری از کلینیک های زیبایی برای بهبود نتیجه لیزر تراپی موهای زائد از جلسات ترکیبی این دو نوع دستگاه لیزر استفاده میکنند.

لیزر دایود بهترین نوع لیزر برای پوست های ایرانی

برای مراکز زیبایی معتبر، وجود دستگاه لیزر دایود در کنار لیزر الکساندرایت بسیار ضروری است، زیرا الکس با برخی پوست ها سازگاری ندارد و نتیجه مطلوبی نمیدهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود اصل با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، به این لینک مراجعه کنید.

یکی از مهمترین مباحث مهم زیبایی با وجود پیشرفت و توسعه در این حوزه، هم چنان رفع موی زائد می باشد. دستگاه های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که از تکنولوژی های منحصر به فردی بهره می برند اما همواره این سوال برای زیبایی جویان وجود دارد که چه تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای رنگ پوست و موی ایرانیان به ارمغان می آورد. با معرفی تکنولوژی دستگاه لیزر دایود، که طول موج ۸۰۸ نانو متر را تولید می کند این تقاضا برطرف گردید، چرا که این طول موج و این فناوری که با استفاده از لیزر بار اقدام به تولید طول موج ۸۰۸ نانومتر می کند بهترین بازدهی را بر تیپ پوست و مو نسبتاً روشن تایپ ۳ و گندمی تایپ ۴ دارد، که شاخصه طیف پوستی ایرانیان می باشد.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

خرید دستگاه های زیبایی به خصوص لیزر موهای زائد برای کلینیک ها در شرایط تحریمی ایران و با وجود انبوهی از اجناس چینی و غیر اصل کار بسیار سختی است، پیدا کردن شرکت معتبر جهت تهیه دستگاه های بسیار گران قیمت مانند لیزر الکس و لیزر دایود به دقت و جست‌وجوی زیادی نیاز دارد. شرکت ام بی با سه دهه سابقه درخشان در زمینه محصولات زیبایی، توانسته با واردات دستگاه های اورجینال و ارائه خدمات پس از فروش، دغدغه کلینک هارا از بین ببرد. لازم به ذکر است این مجموعه از 1 شهریور ماه برای خرید لیزر الکساندرایت و دستگاه دایود تخفیف ویژه به مدت محدودی در نظر گرفته استو شما برای بهره مند شدن از این تخفیفات میتوانید به سایت بازرگانی ام بی مراجعه کرده یا از طریق درگاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

وبسایت: https://lasermb.com/

آدرس : تهران – اشرفی اصفهانی – خیابان پیامبر شرقی – خیابان حاجی زاده – مجتمع تجاری اداری گلشن واحد 410 اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس : 02146140105

کد پستی: 1471755298

آدرس ایمیل:   info@lasermb.com

نوشته‌های مرتبط