لیست شدن محبوب ترین ارزهای دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

اگر قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید ولی نمی‌دانید کدام ارز را خریداری کنید، در این مطلب همراه ما باشید. ما سعی داریم در این مطلب ابتدا صرافی ایرانیکارت را به همراه خدمات آن به شما معرفی کنیم تا بتوانید به آن اعتماد کنید و ارزهای موردنیازتان را از آنجا تهیه کنید. همچنین در ادامه 5 ارز محبوب صرافی ایرانیکارت را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چرا باید در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت معامله کنید؟

صرافی ایرانیکارت از سال 1389 شروع به فعالیت کرده است و امروزه اعتماد بیش از 700 هزار کاربر و 200 کسب‌وکار را به خود جلب کرده است. هدف ایرانیکارت ارائه خدمات به مشتریان، شنیدن انتقادها و رفع آن‌ها و بهبود خدمات است. تیم ایرانیکارت همیشه سعی کرده طبق قانون رفتار کند و فعالیت‌های سازنده و مفید انجام دهد.

صرافی ایرانیکارت در ابتدا با ویزاکارت و مسترکارت کار خود را آغاز کرد؛ اما به مرور زمان باتوجه‌ به نیاز افراد، فعالیت خود را گسترش داد و کارهایی همچون خریدوفروش ارزهای دیجیتال، وب مانی، پرفکت مانی و افتتاح حساب پی پال را نیز به خدمات خود اضافه کرد.

این مجموعه برای امنیت کاربران خود در زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های سخت‌افزاری مطرح دنیا استفاده می‌کند. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به خرید کالا از سایت‌های خارجی، پرداخت بین‌المللی، صدور کارت اعتباری، نقدکردن درآمد ارزی، پرداخت آزمون‌های بین‌المللی و غیره اشاره کرد.

ایرانیکارت

5 ارز محبوب در صرافی ایرانیکارت

تا اینجا از اعتبار صرافی ایرانیکارت مطمئن و با خدمات آن آشنا شدید. در این قسمت از مطلب قصد داریم 5 ارز محبوب این صرافی را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید ارزهای دیجیتال به مشکل نخورید و بتوانید از این مطلب راهنمایی بگیرید.

پولکادات

اگر قصد خرید ارز دیجیتال پولکادات  را از صرافی ایرانیکارت دارید، باید بدانید که این رمز ارز را می‌توانید با نماد DOT در این صرافی معامله کنید. رمز ارز پولکادات بر اساس ارزش بازار جهانی در میان دیگر رمزارزها رتبه 12 را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر قیمت این ارز حدود 6 دلار است و تعداد واحد در گردش رمزارز پولکادات 1,166,658,694 می‌باشد.

سه نقش اصلی ارز دیجیتال دات در شبکه شامل حاکمیت، امنیت و پرداخت هستند. دارندگان این رمزارز می‌توانند بر پروتکل پولکادات کنترل کاملی داشته باشند و سبب کاهش خطرات حملات احتمالی شوند. این ارز، همچنین به مشارکت‌کنندگان شبکه پرداخت به‌عنوان پاداش داده می‌شود.

هدف اصلی پولکادات مقیاس‌پذیری و شاردینگ در شبکه است. یکی از رقبای مهم این رمزارز، اتریوم است؛ چراکه پولکادات توسط یکی از شرکای اتریوم و با هدف پاسخ‌دادن به مشکلات اتریوم تاسیس شده است.

فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم (Fantom) برای قراردادهای هوشمند یک پلتفرم غیرمتمرکز و ایمن به‌حساب می‌آید. این ارز دیجیتال دارای یک پلتفرم مقیاس‌پذیر، قابل سفارشی‌سازی و متن‌باز است که هدف از ایجاد آن رفع محدودیت‌های نسل قبل شبکه‌های بلاک چین بوده است. به‌طوری‌که زیر ساخت‌هایی را ایجاد کنند تا بتوان آینده‌ای بهتر و کارآمدتر ساخت و به کمک آخرین پیشرفت‌های دنیای فناوری زندگی مردم را بهبود بخشید. فانتوم به‌طوری در همه جنبه‌های زندگی همچون هویت و سوابق پزشکی دیجیتالی، اقتصاد و پرداخت‌های دیجیتالی، پذیرش دارایی‌های دیجیتال در مقیاس جهانی و غیره نفوذ کرده که بخشی از انقلاب دیجیتال به‌حساب می‌آید.

رپورتاژ

پنکیک سواپ

صرافی پنکیک سواپ بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) مبتنی است و یک صرافی غیرمتمرکز می‌باشد که پشتیبانی آن از توکن‌های BEP-20 مانند توکن ارز کیک مشخص شده است. عملکرد صرافی پنکیک سواپ همانند پلتفرم‌های سوشی سواپ (SushiSwap) و یونی‌سواپ (Uniswap) است. تفاوت این صرافی با سایر صرافی‌ها این است که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم نمی‌باشد.

این صرافی برای تامین نقدینگی معامله‌گران از مدل بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای کسب توکن LP در این صرافی، توکن‌های BEP-20 را به استخر نقدینگی بیفزایید. این ارز توکن بومی و اختصاصی پلتفرم پنکیک سواپ محسوب می‌شود و توسط صرافی پنکیک سواپ ارائه شده است.

هدف ارز دیجیتال Cake ایجاد انگیزه برای تامین نقدینگی در پلتفرم پنکیک سواپ (PancakeSwap) است. اگر قصد خرید پنکیک سواپ دارید می‌توانید از طریق ورود به وب‌سایت صرافی ایرانیکارت مبلغ موردنظر را انتخاب کنید و مراحل را پیش بروید.

خرید پنکیک سواپ

فایل کوین

اگر بگوییم بلاکچین فایل کوین یکی از پیچیده‌ترین، جسورانه‌ترین و کاربردی‌ترین بلاکچین‌های موجود در جهان است، اغراق نکردیم. خلق این بلاکچین بر اساس ایده‌ای بسیار نوآورانه و با اهدافی بلندپروازانه انجام شده است. کارشناسان بر این باورند که در صورت تحقق اهداف تیم توسعه‌دهنده فایل کوین، در عرصه داده‌ها انقلابی بزرگ رخ خواهد داد. کاربران پروژه فایل کوین می‌توانند به ذخیره پرونده‌های مهم خود با قیمت‌های رقابتی بپردازند و در موقع نیاز نیز به‌سرعت آن را بازیابی کنند.

این پروژه یک بلاکچین همتا به همتا به‌حساب می‌آید که طوری طراحی شده که از خطرات سانسور یا هک دور باشد. این بلاکچین برای اطمینان از ذخیره داده‌ها به بهترین شکل ممکن توسط اپراتور، برای ماینرها مشوق‌های اقتصادی جذابی را به وجود آورده است.

حال اگر نمی‌دانید ماینر چیست باید بگوییم که ماینرها رایانه‌های قدرتمندی هستند که در طول زمانی معین به بهترین شکل از داده‌ها نگهداری می‌کنند. بنابراین هرکس که قصد ذخیره‌سازی پرونده‌ها و داده‌های خود را دارد و یا می‌خواهد از ذخیره‌کردن پرونده‌های دیگران درآمد به دست آورد، می‌تواند روی شبکه فایل کوین حساب باز کند! اگر قصد ذخیره‌سازی فایل‌های خود را روی ماینرهای فایل کوین دارید، باید هزینه‌ای را بابت آن پرداخت کنید. هیچ شرکتی شبکه فایل کوین را کنترل نمی‌کند و نرخ قیمت ذخیره فایل در این فضا بر اساس توافق بین طرفین و به‌صورت بازار آزاد تعیین می‌شود. در نتیجه به دلیل امنیت نگهداری اطلاعات مهم و باارزش توسط ماینرهای فایل کوین و غیر قابل هک و سانسور بودن، پاداش می‌گیرند.

الگورند

ارز Algorand یک شبکه مبتنی بر بلاک چین، غیرمتمرکز و مستقل است که از برنامه‌های زیادی حمایت و پشتیبانی می‌کند. این پروژه در سال 2019 برای اولین‌بار فعالیت خود را آغاز کرد که با عنوان نسل سوم بلاک‌چین شناخته می‌شود.

فعالیت شبکه بلاک چین الگورند با الگوریتم اثبات سهام انجام می‌شود و هدف آن مواردی همچون سرعت تراکنش‌های بالا و مقیاس‌پذیری است. به‌طورکلی هدف اصلی ارز دیجیتال الگورند، سیستم مالی سریع با امنیت بالا می‌باشد. توسعه‌دهندگان این ارز در تلاش هستند تا سیستم این ارز را به سمتی ببرند تا کارکرد آن همچون سیستم‌های پرداخت ویزاکارت و مسترکارت شود. اگر این مسیر به‌درستی پیش برود، آینده ارز دیجیتال الگورند پیشرفت زیادی خواهد کرد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با صرافی ایرانیکارت آشنا و 5 ارز محبوب آن را به شما معرفی کنیم تا راهنمایی برای خرید ارزهای دیجیتال شما باشیم. صرافی ایرانیکارت همیشه در کنارشماست.

 

نوشته‌های مرتبط