۱۰ جذابترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان در ۲۰۲۳

شاید فهرست جذاب‌ترین زنان هنرپیشه و مدل‌های دنیا را دیده باشید. در حالی‌که این زنان بیش‌تر بانوانی با چهره‌ها و اندام زیبا هستند، امروز درباره‌ی چیزی متفاوت صحبت می‌کنیم، ترکیبی از زیبایی و ذکاوت که به ندرت در دنیا یافت می‌شود. ما درباره جذابترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان حرف میزنیم. بله، درست است. در حوزه‌ی سیاست هم زنان جذاب وجود دارند. به این فهرست جالب نگاهی بیندازید.

۱۰ جذابترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان در ۲۰۲۳

۱. اوا کایلی – یونان

جذابترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان در ۲۰۲۳

مجری سابق تلویزیون، اوا کایلی، یکی از اعضای پارلمان اروپا است و نماینده‌ی پاسوک (جنبش سوسیالیستی پان‌هلنی) است. در میان سیاستمداران او یکی از جذاب‌ترین‌ها است. او با 454 رای در ژانویه 2022 نایب رئیس پارلمان اروپا شد.

۲. رانیا عبدالله ملقب به ملکه رانیا- اردن

رانیا عبدالله ملقب به ملکه رانیا- اردن

این زیباروی سیاستمدار بیشتر وقت خود را به مسائل جامعه به خصوص امور مربوط به آموزش و پرورش و بهداشت اختصاص داده است. رانیا جزو زنان تاثیرگذار جهان است.

۳. آلینا کابائوا – روسیه

آلینا کابائوا - روسیه

این بانوی ۴۰ساله‌ی روس یک استاد افتخاری تربیت بدنی، یک ژیمناست ریتمیک بازنشسته، و سیاستمدار روسیه است. به علاوه اینکه، برنده‌ی دو مدال المپیک شده است. این در حالی است که در ۲۰۰۸ یک روزنامه‌ی روسی گزارش کرد او آماده‌ی ازدواج با رئیس جمهور پوتین است اما بعدا مشخص شد که چیزی جز یک شایعه نبوده است.

۴. سانا میرلا مارین – فنلاند

سانا میرلا مارین - فنلاند

سانا یک سیاستمدار فنلاندی است که از دسامبر ۲۰۱۹ به عنوان نخست وزیر فنلاند فعالیت می کند. او از حزب سوسیال دموکرات است و از سال 2015 عضوی از پارلمان فنلاند بوده و به عنوان وزیر حمل و نقل کشورش نیز خدمت کرده است.  مارین در سن 34 سالگی دومین جوان ترین رهبر دولتی، جوان ترین رهبر زن ایالتی، و جوان ترین رهبر فنلاند است. او اکنون ۳۸ ساله است.

۵. مریم نوازشریف- پاکستان

مریم نوازشریف- پاکستان

رپورتاژ

مریم نواز شریف دختر نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان است. او قبل از ورود به سیاست، در سازمان های خیریه خانواده اش فعالیت می کرد و به عنوان رئیس هیئت مدیره اعتماد شریف، شهر پزشکی شریف و موسسات آموزشی شریف خدمت می کرد. او در جریان انتخابات عمومی پاکستان در سال ۲۰۱۳ مسئولیت کمپین انتخاباتی نواز شریف را بر عهده گرفت، جایی که طبق گزارش‌ها نقش برجسته‌ای داشت. او در سال ۲۰۱۷ پس از رد صلاحیت پدرش فعال سیاسی شد.

۶. آنا ماریا گلویان – استونی

آنا ماریا گلویان - استونی

آنا ماریا گلوخان یک سیاستمدار استونیایی است. این سیاستمدار در سال ۲۰۰۹ به اختلاس مبالغی پول و خرج کردن آن‌ها برای محصولات زیبایی متهم شد که در پاسخ به نشانه‌ی اعتراض برای مجله‌ی پلی‌بک ژست گرفت.

۷. یولیا تیموشنکو – اوکراین

یولیا تیموشنکو - اوکراین

یولیا قبل از اینکه وارد دنیای سیاست شود و به عنوان نخست وزیر اوکراین(۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰) فعالیت کند یک تاجر بسیار موفق بود. او پس از اتمام دوره دکترا در رشته اقتصاد وارد سیاست شد. او همچنین معاون نخست وزیر اوکراین در مجموعه سوخت و انرژی بود. با این حال، در سال 2001، او به اتهامات دروغین قاچاق گاز متهم شد. در آن مدت، پیروان او راهپیمایی کردند و تجمعات متعددی داشتند.او در سال 2005 در رتبه سوم فهرست فوربس از 100 زن قدرتمند جهان قرار گرفت. در واقع، او یکی از جذاب ترین و جذاب ترین سیاستمداران زن در جهان است.

۸.  یوری فوجیکاوا – ژاپن

 یوری فوجیکاوا - ژاپن

نوبت آن است که یکی از جذابترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان آشنا شویم که در ژاپن زندگی می‌کند. مسلما او جذاب‌ترین سیاستمدار ژاپنی است. هم‌چنین در نظرسنجی آنلاینی که توسط روزنامه‌ی اسپانیایی ۲۰مینوتوس در ۲۰۰۹ برگزار شد، به عنوان ” جذاب‌ترین سیاستمدار دنیا “ انتخاب شد.

۹. ماگدالنا اوگورک – لهستان

ماگدالنا اوگورک - لهستان

این بانوی جذاب یک تاریخ‌دان و سیاستمدار لهستانی است. هم‌چنین این سیاستمدار دارای چندین استعداد است و نقش‌های کوتاهی را در محصولات تلویزیونی و سینمایی، از جمله در ” لوس کلوپاکوس “ و ” لوکاتورژی “بازی کرده است. هم‌چنین علاوه بر سیاست، در بخش کسب و کار و جهان تی‌وی‌ان۲۴ ، مجری اخبار بین‌المللی اطلس جهانی نیز بوده است.

۱۰. لوسی تورس گومز – فیلیپین

لوسی تورس گومز - فیلیپین

لوسی تورس گومز عضو پی‌دی‌پی-لابان (حزب دموکرات فیلیپین- قدرت مردم)، هنرپیشه فیلیپینی و همسر ریچارد گومز بازیگر است. هم‌چنین برنامه‌های گوناگونی از جمله همه‌چیز درباره‌ی تو ، برقصیم؟، و زندگی شیرین را میزبانی کرده است. هم‌چنین برندهای پوشاک بنچ و کاشیکا را تبلیغ می‌کند. مردم طرفدار پوست درخشان او هستند و به همین خاطر او را در فهرست جذاب‌ترین زنان دنیای سیاست گنجانده ایم. به اندازه‌ی کافی جذاب نیست؟

نوشته‌های مرتبط