روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ساده ترین نکته این است برنامه ای که مخاطب زیادی را به خود جذب کرده باشد بستری را برای کاربران خود ایجاد میکند تا بتوانند از آن به پیشرفت و درآمد برسند، اما قبل از آن موضوع اصلی برای کسب و کار و بیزنس تعداد مخاطبان شما است، وجود افراد علاقمند به بیزنس و استعداد شما ولی به سمت پیشرفت است ، پس افزایش تعداد فالور بسیار جدی است ما در این مقاله سعی در این داریم تا بهترین روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را به شما معرفی کرده و یا دهیم.

از جمله این روش ها و ساده ترین ها خرید فالوور واقعی است، روش های دیگری نیز وجود دارند که تک تک آنها را بررسی خواهیم کرد.

همان طور که می دانید اینستاگرام یک فضای قدرتمند مجازی است که در بین اکثر برنامه ها و اپلیکیشن محبوبیت زیادی پیدا کرده است، و علاقمندان زیادی از نسل جوان را به خود اختصاص داده است که با گذر زمان افراد بیشتری به سمت آن تمایل پیدا میکنند.

ساده ترین نکته این است برنامه ای که مخاطب زیادی را به خود جذب کرده باشد بستری را برای کاربران خود ایجاد میکند تا بتوانند از آن به پیشرفت و درآمد برسند، اما قبل از آن موضوع اصلی برای کسب و کار و بیزنس تعداد مخاطبان شما است، وجود افراد علاقمند به بیزنس و استعداد شما ولی به سمت پیشرفت است، پس افزایش تعداد فالور بسیار جدی است ما در این مقاله سعی در این داریم تا بهترین روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را به شما معرفی کرده و یا دهیم.

می توان به روش های ساده تعداد فالور اینستاگرام خود را افزایش داد از جمله این روش ها و ساده ترین ها خرید فالوور واقعی است، روش های دیگری نیز وجود دارند که تک تک آنها را بررسی خواهیم کرد.

پروفایل جذب کننده ایجاد کنید

از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار برای جذب فالور ایجاد پروفایل جذاب و تاثیر گذار است، زمانی که فردی وارد پیج شما میشود پروفایل شما تاثیر بسزایی در جذب افراد دارد، میدانیم اینستاگرام یک فضایی بر مبنای تصاویر و محتوا هاست.

پس نکته خائز اهمیت در جذب فالور داشتن پروفایل جذاب و خلاقانه است که افراد شیفته پیج شده و جر مخاطبان شما شوند در کنار پروفایل بیوی خاص نیز بسیار تاثیر گذار.

خرید فالوور واقعی

از جمله ساده ترین راه برای افزایش فالور ها، خرید فالوور اینستاگرام است. میدانیم پیج های نوپا در ابتدا رشد کمتری دارند و افراد کمی آنها را دنبال می‌کنند، همچنین اگر پیج در حوزه کاری و فروشگاهی باشد جذب فالور بیشتر و.‌.. بسیار سخت می باشد و هزینه های زیادی برای تبلیغات مورد نیاز است، پس مناسب ترین راه برای رسیدن به موفقیت در کمترین زمان خرید فالوور واقعی است، سایت بزرگ متافالوور با در اختیار قرار دادن فالوور های واقعی با کمترین قیمت ممکن به شما کمک میکند تا در کمترین زمان به بیشترین بازدهی برسید.

سوالات چالشی بسازید

امروز در فضای اینستاگرامی بیشتر با این صحنه مواجه هستیم که پست هایی بر مبنای سوال و پاسخ ساخته شده اند این پست ها سبب افزایش بازدید پست و کامنت شما میشود ،شما میتوانید با ایجاد پست پرسش و پاسخی بحث برانگیز سبب افزایش تعامل در پیج خود شوید.

خرید فالوور واقعی ایرانی

در ابتدا اشاره کردیم که خرید فالوور تاثیر بسزایی در موفقیت بیشتر دارد ، اما فالور ها دسته بندی خاص خود را دارند، یکی از پیشنهاد های ما به شما خرید فالوور واقعی ایرانی است. مزیت خرید فالوور واقعی ایرانی این است که کاربران فعال و واقعی به پیج شما اضافه میشود و چون واقعی هستند اینستاگرام نمی‌تواند در پیج شما افت ایجاد کند.

پس بعد از خرید فالوور واقعی باید محتواهای جدید با موضوع های مهم ایجاد کنید، تا بازدید پست های شما افزایش پیدا کند و در نهایت پست وارد اکسپلور شود.

از وبسایت خود استفاده کنید

از جمله روش های مناسب برای افزایش فالور اینستاگرام استفاده کردن از سایت است. اگر برای پیج خود وبسایت خاصی دارید میتوانید پیج خود را در آن تبلیغ کنید. ممکن است افرادی که وارد وبسایت شما می‌شنود پیج شما را نشناسند پس استفاده کردن از بنر های تبلیغاتی در وبسایت میتواند تعداد فالور شما را زیاد کند.

رپورتاژ

در صفحه وبسایت خود درباره مکان و شماره تماس و همچنین آیدی پیج اینستاگرامی خود را قرار دهید، چرا که صفحه اصلی وبسایت بسیار پر بازدید است، در نتیجه تعداد فالور شما افزایش پیدا می‌کند.

محتوای سرگرم کننده بسازید

فضای اینستاگرام و اکثر فضاهای مجازی بیشتر بر مبنای سرگرمی و وقت گذرونی ساخته شده اند به راحتی میتوان گفت اکثر افراد نگاه سرگرمی نسبت به اینستاگرام دارند، پس شما میتوانید در حوزه فعالیت خود به ایجاد محتواهای سرگرم کننده بپردازید تا کاربران زیادی شما را دنبال کنند، اگر بتوانید افراد زیادی را جذب کنید در تمامی زمینه های فالو، لایک ،کامنت، بازدید و.. به رشد چشمگیری دست پیدا کنید.

هشتگ گذاری کنید

 

هشتک گذاری از جمله مواردی است که سبب بیشتر دیده شدن پیج و ورود آن به اکسپلور اینستاگرام میشود، شیوه های صحیح استفاده از هشتک ها از جمله بهترین روش های افزایش فالوور واقعی است.

سعی کنید هنگام استفاده از هشتک ها مخصوص پیج خود ، هشتک های مهم و مشهور در حوزه خود را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید و آنها را به صورت دقیق انتخاب کنید تا پست و محتوای تولیدی شما وارد اکسپلور شود.

 

در بهترین زمان پست بگذارید

برای بیشتر دیده شدن پست ها و … بهار است زنان مناسب پست گذاری را بدانید برای اینکار در پیج خود وارد قسمت insight شوید تا فعالیت مخاطبان خود در اینستاگرام را مشاهده کنید ، در این زمان تعامل مخاطبان خود را نسبت به پست و همچنین فعالیت کاربران را در ساعات شبانه روزی بفهمید و نسبت به آن پست گذاری داشته باشید ، در این صورت به راحتی میتوانید سبب افزایش بازدید و.. پست خود شوید.

 

کپشن مناسب بنویسید

طبق نظر کارشناسی کپشن ها تاثیر زیادی بر جذب افراد دارند، اگر دقت کنید پست هایی که تعامل زیادی دارند کپشن های حرفه‌تری دارند. سعی کنید کپشن مناسب پست خود را بنویسید، همچنین کپشن کوتاه اما موثری بنویسید چون اکثرا کپشن های طولانی مدت رو نمی‌خوانند، زمانی که افراد روی درنگ میکنند بر روی پست شما اینستاگرام پست شما را مفید میداند و این به نفع شماست

 

لایو های آموزشی و پرسشی بگذارید

از جمله روش های مناسب برای بالا بردن فالوور واقعی پیج خود میتوانید لایو بگذارید، لایو هایی که در آن موضوعی آموزش داده میشود و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم پرسش و پاسخ کنند بسیار مناسب و جذب کننده است.

علاوه بر لایو میتوانید از استوری پرسش و پاسخی تیز استفاده کنید تا تعامل مخاطبان را در پیج خود افزایش دهید با این روش میتوانید دنبال کننده های خود را زیاد کنید.

 

از تگ کردن استفاده کنید

تگ کردن روش اساسی برای جذب فالور و از بهترین روش های افزایش فالور واقعی می باشد، زمانی که شما در اینستاگرام خود دوستان و سایر افراد را تگ میکنید باعث میشوید که این پست به پروفایل آنان اضافه شود و در قسمت تگ قرار گیرد، پس پستی که منتشر کرده اید فالور های آنان نیز خواهند دید؛ شما برای دیده شدن بهتر پیج میتوانید افرادی که در حوزه شما فعالیت دارند را تک کنید.

کلام آخر

متا فالوور www.meta-follower.com با در اختیار قرار دادن بهترین روش های افزایش فالور واقعی و همچنین امکان خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش ، خدمات ارزنده ای را ایجاد کرده است که میتوانید از آنها در زمینه رشد و پیشرفت پیج خودتان استفاده کنید.

 

منبع : دیجی رو

نوشته‌های مرتبط