راهنمای انتخاب مشاور اینستاگرام: نکاتی که باید در نظر بگیرید

بدون شک اینستاگرام یکی از برجسته‌ترین پلفترم‌هایی است که از آن برای گسترش کسب و کارها و حتی ایجاد شغل جدید استفاده می‌کنیم. در طول روز میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در آن فعالند و عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در ایران نیز این اپ محبوب کارایی‌ها و استفاده‌های متنوعی دارد. اما اگر قصد دارید تازگی فعالیت خود را اینجا شروع کنید، این مطلب برای شما است. در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا باید قبل از شروع کار مشاوره اینستاگرام دریافت کنید و چند مورد در مورد راهنمای انتخاب مشاور اینستاگرام را بیان می‌کنیم.

چرا به مشاوره اینستاگرام نیاز داریم؟

در سال‌های اول فعالیت اپ اینستاگرام، رقابت چندانی وجود نداشت و خود اینستاگرام هم تنها قابلیت اشتراک گذاشتن یک عکس را در هر پست داشت. به مرور زمان اپ پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر شد و رقابت در آن بسیار شدید شد.

این رقابت به جایی رسیده که حتی بزرگترین برندهای روز دنیا در تمامی زمینه‌ها، صاحبان کسب و کارها و افراد تاثیرگذار جهان در اینستاگرام اکانت دارند و محصولات و خدمات خود را عرضه می‌کنند. چیزی که مهم است، رقابتی است که همواره در جریان است.

اگر در حین درست کردن و استفاده از اکانت اینستاگرام خود جایی اشتباه کنید، برای مدت‌ها از عرصه رقابت عقب می‌مانید و درآمد زیادی را از دست می‌دهید.

اگر امروز می‌خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید و آن را در اینستاگرام لانچ کنید و یا حداقل اکانتی درآن برای کارتان داشته باشید، باتوجه به مواردی که گفتم، حتما به مشاوره پیج اینستاگرام نیاز پیدا می‌کنید. هرچه حرفه‌ای‌تر عمل کنید، بیشتر موفق‌ خواهید بود.

راهنمای انتخاب مشاور اینستاگرام

 مشاوره اینستاگرام بیشتر برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

شاید فکر کنید مشاوره اینستاگرام تنها مناسب کسانی است که می‌خواهند یک کسب و کار مثل آنلاین شاپ راه‌اندازی کنند؛ اما استفاده از اینستاگرام بسیار گسترده‌تر از این است و قطعا هرکس که می‌خواهد در آن پیشرفت کند به مشاوره نیاز پیدا می‌کند.

برای مثال ممکن است بخواهید به یک بلاگر، فودبلاگر، ولاگر، اینفلوئنسر یا … تبدیل شوید. قدم اول این است که قبل از انجام هرکاری اول با یک مشاور حرفه‌ای در زمینه اینستاگرام مارکتینگ مشورت کنید.

مشاوران خبره به شما کمک می‌کنند تا یک پیج موفق با فالوورهای فعال داشته باشید. یک مشاور خوب راه کار شما را ساده کرده و در کوتاه‌ مدت هزینه‌ای که انجام داده‌اید با درآمد عالی و چندین برابر به شما بر می‌گردد. اما قطعا برای انتخاب مشاوره پیج اینستاگرام باید به یک سری موارد توجه کنید. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین موارد اشاره کرده‌ایم.

نکات مهم برای انتخاب مشاور اینستاگرام مناسب

اگر می‌خواهید برای انتخاب مشاور اینستاگرام حرفه‌ای، درست عمل کنید، باید به یک سری موارد توجه کنید. این موارد به شما کمک می‌کند در انتخاب خود اشتباه نکنید و یک مشاور خبره و عالی برای کمک به بهبود وضعیت پیج اینستاگرام خود بیابید. پس حتما به موارد زیر توجه کنید.

مهارت در انجام مشاوره اینستاگرام

شاید عجیب باشد اما افراد زیادی ادعا می‌کنند که می‌توانند مشاوره اینستاگرام انجام دهند؛ این درحالی است که هیچ مهارتی هم در این زمینه ندارند. افراد ماهر را می‌توانید از فعالیت‌های موفق، لیست خدمات، لیست مشتریان … پیدا کنید.

تجربه در زمینه کاری مشاوره‌ به پیج‌های اینستاگرامی

گاهی مهارت برای انجام مشاوره پیج اینستاگرام وجود دارد اما خبری از تجربه کاری مرتبط نیست. اگر می‌خواهید هرچه سریعتر پیج خود را به موفقیت برسانید، پس سعی کنید از شرکت‌ها یا افرادی کمک بخواهید که تجربه کاری مرتبط و حرفه‌ای در این زمینه داشته باشند.

نمونه کارهای موفق با مشاوره

پیش از این که مشاوره دریافت کنید و هزینه‌ای برای سپردن پیج خود به شرکت‌ها و افراد پرداخت کنید، از آن‌ها نمونه کار بخواهید. به کمک نمونه کارهایی که پیش‌تر انجام داده‌اند، می‌توانید بهتر با نحوه عملکرد و میزان موفقیت آن‌ها در مشاوره‌ای که انجام داده‌اند آشنا شوید.

راهنمای انتخاب مشاور اینستاگرام

استفاده از افراد متخصص در زمینه اینستاگرام مارکتینگ

اگر قرار است یک فرد فریلنسر در زمینه اینستاگرام مارکتینگ راهنمای شما باشد، حتما مطمئن شوید که متخصص است. در صورتی هم قرار است با یک شرکت قرارداد ببندید، مطمئن شوید که حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک می‌‌خواهند و کارمندانشان در زمینه اینستاگرام مارکتینگ تجربه کافی را دارند.

تفکیک خدمات مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ شاخه‌های مختلفی دارد. به همین دلیل کسانی که در زمینه مشاوره پیج اینستاگرام فعالیت دارند، یا باید در تمامی این شاخه‌ها حرفه‌ای باشند و یا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرند.

برای مثال بخش محتوا، بخش گرافیک، بخش بازاریابی، بخش جذب فالوور، بخش افزایش کامنت …. همگی به صورت حرفه‌ای و تخصصی به صورت جداگانه انجام می‌شوند. اینستاگرام مارکترهای حرفه‌ای در حین مشاوره این موارد را باید برایتان توضیح دهند.

در چه مرحله‌ای از کار به مشاوره اینستاگرام نیاز پیدا می‌کنیم؟

رپورتاژ

مهم نیست در چه مرحله‌ای از کسب و کارتان هستید، هرجا که باشید، چه در ابتدا، چه در وسط و چه در انتها، می‌توانید برای بهتر شدن اوضاع کاری خود از مشاوره اینستاگرام استفاده کنید.

مشاوران اینستاگرامی به شما کمک می‌کنند بهترین خود در زمینه محصولات یا خدماتی باشید که به کاربران و فالووران خود ارائه می‌کنید.

به چه کسی برای مشاوره اینستاگرام مراجعه کنیم؟

همان طور که توضیح دادیم، برای مشاوره اینستاگرام بهترین کار این است که به افراد متخصص و خبره در زمینه اینستاگرام مارکیتنگ مراجعه کنید. این افراد باتوجه به سابقه و تجربه‌ای که دارند، می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

شرکت‌های زیادی در ایران در زمینه اینستاگرام مارکتینگ فعالیت دارند. برخی از آن‌ها خدمات کامل و برخی دیگر تنها چند مورد آن را برای مشاوره دارند. اما به جرات می‌توان گفت شرکت کارینو (مشاور و مجری تبلیغات کسب و کار) از بین بقیه بهترین عملکرد را داشته و کامل‌ترین پیکیج‌های مشاوره پیج اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خدمات مشاوره اینستاگرام کارینو

کارینو در زمینه‌های مختلفی خدمات مشاوره اینستاگرام را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در زیر به لیست خدمات این شرکت موفق و خبره اشاره می‌کنیم.

مشاوره امنیت اینستاگرام

بدون شک شما هم بارها شنیده‌اید که کسب و کارها و حتی افراد تاثیرگذار اینستاگرامی اعلام کرده‌اند پیج اینستاگرامشان هک و از دسترس خارج شده است. کارینو در اولین قدم مشاوره خود امنیت شما را مد نظر قرار می‌دهد.

اقدامات پیشگیرانه از هک و از دست رفتن اطلاعات را انجام می‌دهند و در صورتی که پیج شما هک شود یا از دسترستان خارج شده باشد، مشکل آن را نیز حل می‌کند.

مشاوره طراحی اینستاگرام

شما تنها چند ثانیه وقت دارید تا پیج خود را به زیبایی برای مخاطبان به نمایش بگذارید. طراحی یک پیج اینستاگرامی زیبا، شکیل و مرتبط با کسب و کارتان، در کارینو با مشاوره‌ای حرفه‌ای انجام می‌شود.

مشاوره تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

همان طور که در سایت به تقویم محتوایی و خلق محتواهای ارزشمند نیاز دارید، در اینستاگرام هم این نیازها وجود دارد. کارینو با کمک استراتژیست‌های موفق به شما کمک می‌کند محتواهایی بی‌نظیر و عالی تولید کرده و دنبال کننده‌های مشتاق و واقعی دریافت کنید.

افزایش نرخ تعامل در صفحات اینستاگرامی

یک صفحه اینستاگرامی محبوب همیشه بازدید بالایی دارد، پست‌هایش لایک بالایی دریافت می‌کند و استور‌ی‌ها، لایوها و پست‌هایش زیاد دیده می‌شوند. بیشتر محتواهایش را هم می‌توانید در اکسپلور ببینید.

داشتن چنین پیجی آرزوی تمامی کسانی است که صاحب یک صفحه در اینستاگرام هستند. اگر شما هم می‌خواهید در این محیط دیده شوید و پست‌ها و استوری‌هایتان بازدید بالایی داشته باشید، کارینو می‌تواند در زمینه افزایش نرخ تعامل به شما کمک کند.

افراد متخصص کارینو با هوش مصنوعی قوی اینستاگرام آشنایی دارند و می‌توانند تشخیص دهند باتوجه به کسب و کار شما، چه پست‌ها و استوری‌هایی بیشتر دیده می‌شوند. به شما کمک می‌کند تا نرخ تعامل زیادی داشته و در محیط رقابتی اینستاگرام محبوب باشید.

راهنمای انتخاب مشاور اینستاگرام

 مشاوره در زمینه بازاریابی

باتوجه به رقابت‌های سنگینی که در اینستاگرام وجود دارد، بازاریابی در آن سخت می‌شود. ممکن است نتوانید به تنهایی کاری کنید که در میان برندهای رنگارنگ موجود به خوبی دیده شوید. در این صورت حتما به مشاوره برای جذب مشتری جهت فروش محصولات یا خدمات خود نیاز دارید.

کارینو به صورت اختصاصی در بخش مشاوره خود در زمینه بازاریابی و نحوه انجام آن در اینستاگرام به شما کمک کرده و راهنمای شما خواهد بود. در این به کمک مشاوره حرفه‌ای کارینو می‌توانید به خوبی دیده شوید.

مشاوره در زمینه تبلیغات

حتی بزرگترین کمپانی‌ها هم از تبلیغات استفاده می‌کنند. اما به این فکر کرده‌اید که به عنوان یک صاحب کسب و کار چطور باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟ به چه کسانی تبلیغ بسپارید و چطور آن را انجام دهید که جذاب باشد؟ کارینو به صورت اختصاصی مشاوره در زمینه تبلیغات اینستاگرامی داشته و کاملا در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

حرف آخر

مشاوره اینستاگرام کاری حرفه‌ای بوده و نیازمند سالیان زیادی تجربه و تخصص است. از این رو ما یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های مشاوره کسب و کار اینستاگرامی یعنی کارینو را به شما معرفی کردیم. کارینو به عنوان مشاور خبره کسب و کارهای اینستاگرامی قدم به قدم تا موفقیت درکنار شما است و به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی یک صفحه اینستاگرامی محبوب و قوی‌ داشته باشید.

نوشته‌های مرتبط