دوره های زبان پیشرفته در کالج زبان در مجارستان

چه دانشجو باشید، چه حرفه ای در تجارت یا مسافر، دوره های کالج زبان در مجارستان برای شما مناسب است. دوره های مجارستانی برای تمام سطوح و سنین در مدت زمانهای متفاوت موجود است. مرکز مطالعات بین المللی برنامه های آماده سازی پیچیده و یکپارچه ای را برای تحصیلات درجه یک ارائه می دهد که نیازهای توسعه زبان دانشجویان بین المللی را برآورده می کند و ادغام آنها را در زمینه آموزش عالی در مجارستان تسهیل می کند. در این مقاله در خصوص دوره های مختلف زبان و کالج های زبان در مجارستان توضیحات مختصری ارائه کرده ایم و دوره های متفات زبان مجارستانی و زبان انگلیسی در کشور مجارستان را نیز معرفی کرده ایم. برای مهاجرت و تحصیل و یا گذراندن دوره های زبان در کالج های مجارستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دوره های عمومی و حرفه ای در کالج زبان مجارستان

دوره های عمومی مجارستان برای بزرگسالانی است که می خواهند مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن خود را به زبان مجارستانی بهبود بخشند. بیشتر دوره های عمومی مجارستان برای بزرگسالان 16 سال به بالا است. دوره های 2 تا 48 هفته ای موجود است. اکثر دوره ها به طور متوسط ​​30 کلاس در هفته هستند. دوره های حرفه ای مجارستان برای حرفه ای است که می خواهند زبان مجارستانی را در یک زمینه خاص مانند تجارت، پزشکی، حقوق، هوانوردی و مهمان نوازی مطالعه کنند. دوره های تخصصی مجارستان برای کسانی است که می خواهند زبان مجارستانی را مطالعه کنند و در فعالیت هایی مانند ورزش، هنر، غذا و غیره شرکت کنند.

انواع دوره ها انوع مدت دوره زبان
دوره عمومی فشرده- استاندارد مجارستانی-انگلیسی
دوره حرفه ای فشرده- استاندارد مجارستانی-انگلیسی
دوره تعطیلات فشرده- استاندارد مجارستانی-انگلیسی
دوره تخصصی فشرده- استاندارد مجارستانی-انگلیسی

دوره های آموزشی برای دوره های حرفه ای جهت کار در این حوزه و یا تحصیل در مجارستان عبارت است از:

  • قانون مجارستانی
  • آژانس های مسافرتی
  • هوانوردی مجارستانی
  • مهمان نوازی مجارستانی
  • انگلیسی و مجاری برای پزشکان
  • انگلیسی و مجاری برای پرستاران
  • انگلیسی و مجاری برای وکلا
  • انگلیسی و مجاری برای خلبانان

یادگیری زبان مجارستانی

دوره های آمادگی برای زبان آموزان مبتدی طراحی شده است. اگر مهارت شما در زبان مجارستانی زیر سطح متوسط ​​(B1) است، باید مهارت های شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن خود را به طور قابل توجهی توسعه دهید. کلاس های زبان ارتباطی و مشارکتی به شما کمک می کند تا به سطح متوسط ​​(B1) برسید. دانشجویان مقدماتی که وارد شده اند و متقاضیانی که قبلا در سطح متوسط ​​هستند می توانند در مرحله ارتقاء تحصیلات خود را ادامه دهند. بر توسعه زبان به روشی تمرکز می کند که بیشتر شبیه زمینه آکادمیکی است که در انتظار شماست. 400 ساعت کلاس با آموزش زبان با تمرکز موضوعی و آموزش موضوعی خاص به شما کمک می کند تا به سطح متوسط ​​​​بالا (B2) برسید. بنابراین دانش‌آموزان مهارت‌ های زبانی خود را بهبود می ‌بخشند در حالی که در رشته تحصیلی آینده خود آگاه می ‌شوند.

در بخش زیر شاهد نرخ موفقیت دانشجویان دوره های زبان در کالج های مجارستان هستید:

دوره های زبان در کالج Nyíregyháza مجارستان

دانشگاه Nyíregyháza یکی از موسسات برجسته دانشگاه های علمی کاربردی در کشور است که در آن تحقیق، آموزش با کیفیت بالا و توجه شخصی با زیرساخت عالی ترکیب شده است. نوع تحصیل تمام وقت و هزینه تحصیل 2.800€ (یورو) است. زبان ارائه اصلی مجارستانی و انگلیسی به عنوان زبان واسطه است.

سطح برنامه زبان آمادگی
مدت زمان 2 ترم
کل واحد ها 60 واحد
ترم 1 30 واحد
ترم 2 30 واحد
مدرک تحصیلی در سطح B1 یا B2 به زبان مجارستانی (بسته به نتیجه آزمون نهایی زبان)
رپورتاژ

بررسی تحصیل زبان در مجارستان

دوره مجارستانی به عنوان یک زبان خارجی با هدف آماده سازی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در موسسات آموزش عالی مجارستان است. علاوه بر کسب مهارت های زبانی مورد نیاز برای زندگی روزمره و دوره های دانشگاهی، دانش مرتبط با تمدن و فرهنگ نیز در برنامه دوره گنجانده شده است. پس از اتمام برنامه مقدماتی زبان، دانشجویان می توانند تحصیلات خود را در یک برنامه تحصیلی در یک موسسه آموزش عالی مجارستان به زبان مجارستانی ادامه دهند. در ترم دوم، دانشجویان 2 موضوع اختیاری را به عنوان آموزش جهت یابی انتخاب می کنند تا برای برنامه تحصیلی آینده خود آماده شوند.

بسته آموزشی که برای 1 سال تحصیلی کامل طراحی شده است، شامل پانل های زیر است:

ترم 1 30 درس عمومی مجارستانی در هفته
ترم 2 22 درس عمومی مجارستانی در هفته
آموزش توجیهی 2 درس فرهنگی و تمدنی مجارستانی / هفته

پذیرش و الزامات تحصیل در کالج زبان مجارستان

امتحان نهایی برای تحصیلات در کالج زبان در مجارستان شامل بخش کتبی و فعالیت های کلاسی است. حداقل نتیجه: 60% (قسمت شفاهی و نوشتاری جداگانه). پس از گذراندن برنامه 2 ترم، دانش آموزان گواهینامه ای در مورد نتیجه آزمون نهایی زبان دریافت می کنند. برای واجد شرایط بودن این گواهی، دانش آموزان ممکن است تا سه برابر تعداد دروس هفتگی در هر موضوع در هفته در یک ترم را بدون بهانه از دست بدهند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه Nyíregyháza پس از برنامه 2 ترم تحصیلی هستند، در مراحل پذیرش در مقطع کارشناسی اولویت خواهند داشت.

در بخش زیر شاهد انواع زبان های آموزشی در کالج های زبان در مجارستان هستید:

الزامات ورود شامل امتحان نهایی دبیرستان (یا بالاتر) است. مدرک مهارت زبان انگلیسی سطح متوسط ​​​​بالا سطح CEFR B2 داشتن مدرک زبان یک شرط اجباری نیست. مهارت های ارتباطی انگلیسی در مصاحبه آنلاین در طول مراحل درخواست ثابت می شود. یک انگیزه نامه و حداقل 1 مرجع باید به درخواست شما اضافه شود. هزینه های تحصیل زبان در کالج مجارستان عبارت است از:

هزینه ها مبلغ به یورو
هزینه کتاب درسی €100
هزینه درخواست €100
هزینه ثبت نام €150
شهریه 3500 €-€5500

شرح فرآیند انتخاب و آزمون ورودی کالج زبان مجارستان

روند درخواست بر اساس یک سیستم ارزیابی 100 امتیازی است (50 امتیاز برای انگیزه و سوابق تحصیلی و 50 امتیاز باقی مانده برای مهارت زبان و آمادگی بین فرهنگی طبق مصاحبه آنلاین داده می شود). پس از بررسی رسمی مدارک درخواست، کارکنان موسسه اقدام به برگزاری آزمون ورودی شفاهی خواهند کرد. در صورتی که متقاضی حداقل نمره 60 را کسب کند، کنکور موفقیت آمیز است. مدارک صلاحیت ورود به زبان انگلیسی یا مجارستانی پذیرفته می شود. اغلب می توانید یک رونوشت مناسب به زبان انگلیسی توسط مدرسه خود ارائه دهید. اگر اینطور نیست، به ترجمه های رسمی به همراه نسخه های تایید شده از اصل نیاز خواهید داشت. انواع دوره های زبان در مجارستان عبارتند از:

دوره های مجارستان بر اساس سن کودکان-نوجوانان-بزرگسالان
دوره های مجارستانی بر اساس سطح دوره های مبتدی

دوره های متوسط

دوره های پیشرفته

دوره های مجارستانی براساس تعداد کلاس های خصوصی و عمومی
دوره های مجارستان بر اساس فصل دوره های تابستانی

دوره های زمستانی

دوره های تعطیلات

دوره های مجارستانی بر اساس نوع تحصیل دوره های تمام وقت

دوره های پاره وقت

دوره های مجارستانی بر اساس مدت زمان دوره های کوتاه مدت

دوره های طولانی مدت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی از طریق کارشناسان متبحر و مشاوران باتجربه همراه و پشتیبان متقاضیان جهت تحصیل در کالج زبان در مجارستان است.

نوشته‌های مرتبط