همه چیز درباره راهنمای خرید کیف و کفش چرم درسا

چرم درسا برندی ایرانی است که بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید محصولات چرمی دارد. برند درسا در سال 1370 کار خود را آغاز کرد و امروز در زمینه تولید انواع کیف، کفش، اکسسوری، جواهرات و لوازم خانگی چرمی فعالیت می‌کند. تنوع پوشاک چرمی درسا فراوان است این برند برای خانم‌ها و آقایان انواع کیف‌های رسمی و غیررسمی، کفش و صندل‌های متنوع باکیفیت بالا عرضه می‌کند. اگر به محصولات چرمی علاقه‌مند هستید، در ادامه برای راهنمای خرید کیف و کفش چرم درسا به معرفی پرفروش‌ترین پوشاک چرمی این برند نام‌آشنا می‌پردازیم.

خرید کیف و کفش چرم درسا

چرم یکی از پرطرف‌دارترین جنس‌ها برای انتخاب پوشاک محسوب می‌شود. تنوع محصولات چرم درسا همه طیف‌های سنی را در بر می‌گیرد. این برند برای خانم‌ها و آقایان انواع کفش رسمی، کالج، صندل، کفش کتانی و پاشنه‌دار تولید می‌کند. همچنین شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های کیف زنانه و مردانه را در تولیدات درسا مشاهده کنید. این کیف‌ها شامل انواع کوله‌پشتی، کیف دستی رسمی، کیف دوشی و انواع کیف مجلسی می‌شود. در ادامه شیک‌ترین مدل‌ها را برای خرید کیف و کفش چرم درسا معرفی می‌کنیم

کفش رسمی چرم درسا

برای مهمانی، محل کار و یا یک جلسه رسمی شما به یک جفت کفش رسمی چرمی جذاب نیاز دارید. چرم درسا انواع مختلف کفش رسمی مردانه و زنانه را باکیفیت بالا تولید می‌کند. اکثر کفش‌های رسمی درسا ضد آب هستند و از پا در برابر آب‌وهوا محافظت می‌کنند. زیره این کفش‌ها از دوام و سبکی مناسبی برخوردار است و راه رفتن با آن بسیار راحت است. کفش‌های درسا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌شوند، از طول عمر بالایی برخوردار هستند. اگر قصد خرید کفش رسمی دارید، کفش‌های رسمی درسا در کنار شیک بودن بسیار مرغوب هستند و نگهداری از آن‌ها راحت است.

images_1676872175_63f309ef6c5cf.png

کفش پاشنه بلند چرم درسا

کفش پاشنه دار یکی از پرطرف‌دارترین کفش‌ها در بین خانم‌ها است. همه خانم‌ها دست‌کم یک جفت کفش پاشنه‌ بلند در کمد خود دارند. چرم باکیفیت یکی از بهترین متریال‌ها برای انتخاب کفش مجلسی است. اگر کفش چرمی شما از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد، برای سال‌ها ماندگاری دارد و از این نظر برای شما به‌صرفه است. برند چرم درسا انواع مختلف کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه را در طرح و مدل متنوع طراحی و تولید می‌کند. کفش پاشنه‌دار درسا سبک است و هنگام حرکت کردن پاها را اذیت نمی‌کند. کفی مناسبی دارد و قابل تنفس است. شما می‌توانید برای خرید کفش چرم درسا، کفش پاشنه بلند آن را در اولویت قرار دهید.

صندل چرم درسا

صندل یکی از محبوب‌ترین آیتم‌ها برای فصل تابستان است. صندل‌ها معمولاً از پلاستیک، چرم، پارچه و جیر تولید می‌شوند. بهترین جنس برای انتخاب صندل چرم است؛ زیرا صندل چرمی سبک و راحت است، دوام بالایی دارد، تنفس پذیر است و انعطاف فراوانی دارد. صندل‌های چرم درسا متنوع هستند و شامل انواع صندل لژ دار، اسپورت، پاشنه‎دار، بندی و طبی می‌شوند. چرم درسا این صندل‌ها را با بهترین موارد اولیه برای خانم‌ها و آقایان طراحی و تولید می‌کند. صندل چرم درسا از انعطاف بالایی برخوردار است، کفش مناسبی دارد تا از لیز خوردن پا جلوگیری کند و قابلیت تنفس پذیری دارد و از جلوگیری گرما به پا جلوگیری می‌کند.

بوت و نیم بوت چرم درسا

رپورتاژ

بوت و نیم بوت چرمی یکی از پرطرف‌دارترین آیتم‌های زمستانی هستند. نیم بوت به کفشی گفته می‌شود که نسبت به بوت اندازه کوتاه‌تری دارد و تا مچ پا را می‌پوشاند. بوت‌ یا چکمه، قد بلندی دارند و اندازه آن‌ها از زانو تا قسمت ران متفاوت است. برند درسا انواع بوت و نیم را برای آقایان و خانم‌ها در رنگ و طرح متنوع طراحی می‌کند. بوت چرمی درسا انعطاف بالایی دارد، قسمت زیره آن مقاوم است و مدل‌های پاشنه‌دار آن طراحی مناسبی دارند و به پا آسیبی وارد نمی‌کنند. برای انتخاب رنگ پیشنهاد ما رنگ‌های خنثی و تیره هستند؛ چراکه با اکثر لباس‌های دیگر ست شده و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند.

images_1676872184_63f309f83e6f0.png

کوله پشتی چرم درسا

برای خرید کیف و کفش چرم درسا اولین پیشنهاد ما توجه به کوله‌پشتی‌های آن است. برای خرید کوله‌پشتی، جنس چرم یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید، و یا شاغل هستید، برای حمل کتاب و لپ تاپ و سایر لوازم خود حتماً به یک کوله پشتی باکیفیت نیاز دارید. از مهم‌ترین مزایای کیف چرمی می‌توان به طول عمر و دوام بالای آن اشاره کرد. برند درسا انواع کوله پشتی زنانه را از بهترین متریال برای خانم‌ها و آقایان تولید می‌کند. این کوله‌ها برای همه طیف‌های سنی قابل استفاده هستند. شما می‌توانید کوله پشتی چرم خود را با انواع کفش اسپورت و یا نیم بوت ست کنید.

کیف رودوشی چرم درسا

کیف دوشی یکی از پرکاربردترین مدل‌ها برای خانم‌ها محسوب می‌شود. البته آقایان نیز از بعضی مدل‌های کیف رودوشی برای حمل وسایل خود استفاده می‌کنند. کیف دوشی مدل‌های مختلفی دارد و شامل دو نوع مجلسی و کژوال می‌شود. شما می‌توانید مدل‌های چرمی را انتخاب کنید؛ زیرا  چرم علاوه بر شیک بودن ماندگاری بالاتری نیز برای شما خواهند داشت. بهترین رنگ‌ها برای انتخاب کیف دوشی مشکی و قهوه‌ای هستند؛ زیرا با اکثر لباس‌ و کفش‌های شما هماهنگ می‌شود. کیف رودوشی چرم درسا دوخت محکمی دارد، دارای رنگ و طرح متنوعی است و توانایی حمل بارهای سنگین را دارند؛ از این نظر بهترین انتخاب هستند.

خرید کیف دستی رسمی چرم درسا

از این مدل کیف‌ها معمولاً برای محیط‌های اداری و محل کار استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از کیف‌ دستی رسمی برای حمل مدارک و لپ تاپ خود استفاده کنید. برند درسا انواع کیف دستی چرمی را برای استایل دانشجویی، کارمندی، اساتید و مدیران طراحی می‌کند. این مدل از کیف‌های درسا از کیفیت دوخت بالایی برخوردار است، آستر داخلی آن مرغوبیت مناسبی دارد و شیک هستند. اگر به استایل کلاسیک علاقه‌مند هستید، برای خرید کیف و کفش چرم درسا پیشنهاد می‌کنیم که کیف دستی رسمی آن را تهیه کنید.

کیف مجلسی چرم درسا

یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها برای استفاده در مهمانی کیف مجلسی چرمی است. کیف مجلسی انواع مختلفی دارد و شامل مدل‌های رودوشی و دستی می‌شود. مدل‌های دوشی آن معمولاً بند‌های زنجیری استیل یا نقره‌ای دارند. کیف مجلسی چرمی در کنار دوام بالا بسیار منحصربه‌فرد است و جذابیت استایل رسمی شما را چندین برابر می‌کند. برند درسا انواع کیف مجلسی چرمی را در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع برای خانم‌ها عرضه می‌کند. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین مدل‌های کیف مجلسی را در طراحی این برند مشاهده کنید.

خرید لباس اورجینال

در نوشتار بالا انواع پرفروش‌ترین محصولات چرمی برند درسا را معرفی کردیم. تولیدات برند چرم درسا بسیار متنوع است و شامل انواع کیف، کفش، اکسسوری، جواهرات و لوازم خانگی می‌شود. شما می‌توانید برای خرید کیف و کفش چرم درسا به وبسایت فروشگاه تگموند مراجعه کنید. همچنین این فروشگاه اینترنتی با درنظرگرفتن نیاز مشتری محصولات فراوانی از بهترین برندهای خارجی و ایرانی را برای مشتریان خود گردآوری کرده است. شما می‌توانید برای خرید لباس اورجینال از برندهای موردعلاقه خود، به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط