بررسی و خرید دستگاه DIAMOND PEELING 17 اصلی

بررسی دستگاه DIAMOND PEELING 17 (دیاموند پیلینگ 17)، آموزش استفاده و آیا اصلا ارزش خرید دارد؟ از کجا نسخه اصلی و اورجینال دستگاه DIAMOND PEELING 17 را بخریم؟

 

همه‌ی این سوالات را پاسخ خواهیم داد، اما اول بریم و دستگاه دیاموند پیلینگ 17 را بررسی کنیم و ببینیم اصلا چیه و چگونه دستگاه DIAMOND PEELING 17 پوست را پاکسازی می‌کند؟!

 

این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی است و ساخت کشور چین است! اما واقعا و به شدت دستگاه پرطرفداریه و خیلی از خانم ها به جای اینکه برای هر بار انجام پاکسازی و لایه برداری صورت به کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی مراجعه کنند، میتوانند این دستگاه را همانند سایر لوازم آرایش در کیف خود داشته باشند و در هر مکانی که لازم شد پوست خود را پاکسازی و لایه برداری کنند.

 

پس دستگاه DIAMOND PEELING 17 از لحاظ سایز هم میشه گفت که داخل کیف آرایش به راحتی جا میشه و میتوانید آنرا با خود حمل کنید.

 

بررسی فنی دستگاه DIAMOND PEELING 17

 

این دستگاه دارای باتری لیتیومی است که از طریق آداپتوری که همراه آن قرار دارد، میتوانید شارژ کنید و اگر استفاده معمولی از آن داشته باشید، ممکن است که هر 3 الی 4 روز یکبار آن را مجدد شارژ کنید.
همچنین داخل پک دستگاه DIAMOND PEELING 17 یک کیف مخصوص نگه‌داری وسایل وجود دارد که برای جلوگیری از گم شدن سری‌ها و سایر اجزای دستگاه از آن استفاده کنید.

 

در ادامه بررسی میرسیم به صفحه نمایشگر دیجیتالی دستگاه دیاموند پیلینگ که عدد 17 که شماره مدل آن است، بالای نمایشگر و نام دستگاه چاپ شده است. همچنین سه عدد دکمه (تایم، ولوم، استارت/توقف) زیر نمایشگر دیجیتالی وجود دارد که میتوان زمان استفاده از دستگاه را مشخص کرد برای مثال 15 دقیقه را تنظیم می‌کنید، بعد از اتمام آن دستگاه خاموش می‌شود.
دکمه LEVEL در سه سطح و درجه قابل تنظیم است که سطح 1 آن نسبت یه سطح 2 و 3، دستگاه با قدرت مکش کمتری کار می‌کند، این لول برای قسمت‌هایی از پوست که بسیار نازک و حساس هستند کاربرد دارد تا زمانی که دستگاه عمل لایه برداری را انجام میدهد، پوست دچار التهاب و کبودی نشود.
سطح 2 و 3 نیز برای قسمت هایی از پوست که لکه‌های بزرگ و پر رنگ دارد، باید تنظیم شود تا دستگاه بتواند با قدرت بیشتری لایه‌های بالایی پوست را بردارد و عمل پاکسازی به درستی انجام شود.

 

داخل پک دستگاه DIAMOND PEELING 17، سری‌های مختلف همراه با انواع پد و فیلتر محصوص وجود دارد اما در کل 3 عدد سری مخصوص لایه برداری همراه دستگاه هست به علاوه سری‌های مخصوص مکش وجود دارد.

 

هنگامی که دستگاه دیاموند پیلینگ را روشن می‌کنید متوجه چراغ آبی خواهید شد که درواقع این یک چراغ عادی برای روشنایی نیست، بلکه این نور UV است که ضد انواع قارچ و باکتری است و موجب می‌شود درهنگام پاکسازی و لایه برداری پوست، عمل ضد قارچ و ضد و باکتری نیز انجام شود تا اگر پوست شما مبتلا به قارچ یا بیماری باکتریایی بود به راحتی هنگام پاکسازی، از این بیماری‌ها نیز نجات پیدا کند.

بررسی و خرید دستگاه DIAMOND PEELING 17 اصلی

 

 

رپورتاژ

تاثیر دستگاه DIAMOND PEELING 17 روی پاکسازی پوست

 

دستگاه DIAMOND PEELING 17 همان طور که نامش پیداست، پیلینگ (peeling) به معنی لایه برداری است، یعنی این دستگاه عملکرد اصلی آن انجام لایه برداری است اما علاوه بر لایه برداری که بسیار دقیق و درست انجام میدهد، چند امکانات و ویژگی‌های جانبی دارد که باعث شده است این دستگاه جذابتر و کاربردی‌تر باشد.

 

دستگاه DIAMOND PEELING 17، دارای سه سری الماسی هستند که بسیار ریز و تیز هستند اما طراحی آنها موجب ایجاد زخم نمی‌شود فقط به دلیل طراحی کاربردی و ساختار تیزی که دارد و به آن diamond tips نیز گفته می‌شود، موجب لایه برداری ریز و دقیق سلول‌های مرده پوست صورت می‌شود.

 

زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنید همان لحظه اول که آن را روی پوست خود می‌کشید تمیز شدن و روشن شدن پوست خود را مشاهده می‌کنید.
این دستگاه در هنگام لایه برداری عمل مکش را هم انجام میدهد تا اگر سلول های مرده برداشته شدند با مکش دستگاه به فیلتر مخصوص بچسبند.

 

همچنین سری‌های مکنده دستگاه DIAMOND PEELING 17 که به آن (vaccum) نیز میگویند، بیشتر روی مکش وپاکسازی منافذ پوست تاثیر دارد، یعنی زمانی که عمل مکش را انجام میدهد و روی پوست کشیده می‌شود، منفاذ مسدود شده را تمیز می‌کند و انواع آلودگی را پاک می‌کند که موجب افزایش آبرسانی به پوست و مرطوب شدن وشادابی آن می‌شود.

 

بررسی و خرید دستگاه DIAMOND PEELING 17 اصلی

 

 

چرا از سایت DLZAR.COM دستگاه DIAMOND PEELING 17 را خریداری کنیم؟

 

قیمت دستگاه DIAMOND PEELING 17 تا تیر ماه 1403 حدود 1.400.000 تومان است و همچنین یک وسیله الکترونیکی است و در کل هر وسیله برقی که دارای قیمت به نسبت بالایی باشد باید دارای گارانتی معتبر و تضمینی باشد که اگر دستگاه معیوب به دست مشتری یا مصرف کننده رسید، قابل برگشت و تعویض کالا باشد.

 

به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که دستگاه DIAMOND PEELING 17 را با گارانتی 12 ماهه معتبر و تضمینی با خیال راحت از سایت معتبر DLZAR.COM خریداری کنید و همچنین درصورتی که سوال یا ابهامی داشتید می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و کاملا راگیان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

برای خرید دستگاه DIAMOND PEELING 17 (روی لینک کلیک کنید)

نوشته‌های مرتبط