10 باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور آمریکا به ترتیب بهره هوشی

موضوع دانستن بهره هوشی روسای جمهور امریکا چیزی است که خیلی ها علاقمند به فهمیدن آن هستند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا۱۰ باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور آمریکا به ترتیب بهره هوشی را بشناسید.

باهوش ترین و کودن ترین رئیس جمهور آمریکا

جرج دبلیو بوش ـ بهره هوشی: ۱۲۴

رسانه‌ها دائما هوش ۴۳مین رئیس جمهور ایالات متحده را به خاطر آن همه لغزش‌های زبانی زیر سوال می‌بردند، اما او به اندازه‌ی یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی در ایالات متحده باهوش است.

باید ببینیم آیا این مقدار بهره هوشی برای او خوب است یا به ضرر آمریکا است.

جرالد فورد ـ بهره هوشی: ۱۲۷

جرالد رادولف فورد ۳۸مین رئيس جمهور ایالات متحده بود. او در دبیرستانی از ایالت‌های جنوب تحصیل می‌کرد و همان‌جا در ورزش و دروس آکادمیک مهارت کسب کرد. او عضو انجمن سرافرازان و تیم‌های فوتبال آل‌سیتی و آل‌استیت نیز بود. پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشگاهی در میشیگان رفت و مدرک خود را در رشته‌ی اقتصاد و علوم سیاسی گرفت.

فورد پیشنهاداتی مبنی بر ملحق شدن به تیم گرین‌بی ‌پکرز و دیترویت‌لاینز دریافت کرد اما تصمیم گرفت در ییل دستیار مربی فوتبال تیم اول دانشگاه شود.

هربرت هوور ـ بهره هوشی : ۱۲۹.۷۷

هوور که در شهر کوچکی در قسمت غربی آیوا به دنیا آمد و بزرگ شد، ۹ سال اول زندگی‌اش را به انجمن فرندز پسیفیک در نیوبرگ، اروگان می‌رفت.

در پالو آلتو کالیفرنیا وارد دانشگاه اسنفورد شد، اگره امتحان ورودی را به زور پاس کرد. او در رشته‌ی زمین‌شناسی تحصیل کرد و برای تیم‌های فوتبال و بیسبال نماینده‌ی کلاس بود. او به خاطر رئیس جمهور بودن در آغاز رکود بزرگ معروف است.

رونالد ریگان ـ بهره هوشی: ۱۳۰

۴۰مین رئیس جمهور ایالات متحده، بین سال‌های ۱۹۸۱ – ۱۹۸۹ این سِمت را در اختیار داشت و قبل از آن‌که سیاستمدار شود، هنرپیشه بود. او یکی از موثرترین رؤسای جمهور دوران خود شناخته می‌شود و در میان بهرتین رؤسای جمهور معاصر ایالات متحده قرار گرفته است.

رپورتاژ

جرج اچ‌دبلیو بوش ـ بهره هوشی: ۱۳۰.۱

بوش تا پایان جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی خدمت می‌کرد. سپس از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد و عضو انجمن برادری دلتا کاپا اپسیلون و کاپیتان تیم فوتبال دانشگاه بود.

ریچارد نیکسون ـ بهره هوشی: ۱۳۱

۳۷مین رئیس جمهور ایالات متحده، در سال ۱۹۳۴ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ویتیر دریافت کرد و در سال ۱۹۳۷ مدرک حقوق خود را از دانشگاه دوک گرفت.

دوایت دی آیزنهاور ـ بهره هوشی: ۱۳۱.۹

قبل از آن‌که ۳۴مین رئیس جمهور ایالات متحده شود (۱۹۵۳-۱۹۶۱) در جنگ جهانی دوم یک ژنرال پنج ستاره‌ی ارتش بود. طی دوران ریاست جمهوری‌اش به اغو تبیض نژادی در مدارس دولتی کمک کرد و قانون حقوق شهروندی را برای محافظت از حق رای آفریقایی‌آمریکایی‌ها امضا کرد.

باراک اوباما ـ بهره هوشی: ۱۴۵

اولین رئیس جمهور آفریقایی‌آمریکایی ایالات متحده با قرار گرفتن در بین ۱۵٪ برترین‌های دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. حتی استاد حقوق او به نام لارنس ترایب گفت اوباما یکی از بهترین دانشجویان او بوده است.

بیل کلینتون ـ بهره هوشی: ۱۵۶

۴۲مین رئیس جمهور ایالات متحده که بین سال‌های ۱۹۹۳-۲۰۰۱ خدمت کرد، بورس تحصیلی ورود به دانشگاه آکسفورد را برنده شد. او در ۱۹۷۳ در ییل مدرک حقوق گرفت و در ۱۹۷۸ فرماندار آرکانزاس بود.

دونالد ترامپ ـ بهره هوشی: ۱۲۰-۱۳۰

با وجود آن‌که دونالد ترامپ بهره‌ی هوشی خود را به صورت علنی اعلام نکرده است، بر اساس سطح تحصیلات، از دانشگاه پنسیلوانیا و با مدرک کارشناسی علوم اقتصاد و مردم‌شناسی فارغ‌التحصیل شده است.

ترامپ هرگز کارنامه‌های دوران دبیرستان و دانشگاهش را منتشر نکرد، یعنی ممکن است از آن‌چه فکر می‌کنیم خنگ‌تر باشد.

در حال حاضر اطلاعات موثق و علمی و تایید شده ای از جو بایدن آخرین رییس جمهور آمریکا که زمزمه های زیادی درباره زوال عقل او میشود در دست نیست.

نوشته‌های مرتبط