ال پی جی لاغری چیه؟ بهترین دستگاه لاغری موضعی کدام است؟

چکیده : ال پی جی لاغری چیست؟ در این مقاله به بررسی کامل روش ال پی جی برای لاغری خواهیم پرداخت.

رپورتاژ

همه چیز در رابطه با لاغری با ال پی جی

سابقه و هدف: LPG endermologie یک سیستم ماساژ مورد تایید FDA در سراسر جهان است که در درمان سلولیت استفاده می شود. هدف از این مطالعه ارزیابی ایمنی، کارایی و پتانسیل لاغری LPG است.

ال پی جی لاغری

مواد و روش ها : در این مطالعه 118 زن (میانگین سنی 02/8 59/34 سال) وارد مطالعه شدند. جلسات درمان LPG دو بار در هفته انجام شد و حداقل برای 15 جلسه ادامه یافت. نتیجه از نظر بالینی با استفاده از دیجیتال ارزیابی شد عکاسی برای ارزیابی درجه سلولیت در حالی که اندازه‌گیری‌های محیطی برای هشت محل بدن انجام شد. این ارزیابی همچنین شامل اندازه گیری وزن بدن و درصد چربی بدن (BFP) بود.

نتایج: صد و هفده بیمار (99٪) از دست دادن اندازه گیری دور بدن را نشان دادند. کاهش متوسط ​​دور بدن از 2.9تا 1.6 سانتی متر در هر محل برای همه بیماران به دست آمد. یک کاهش متوسط ​​دور بدن وجود داشت که به صورت ایستا بو. معنی دار با p 0.001. کاهش وزن در صد و سه بیمار (87 درصد) مشاهده شد. میانگین وزن بدن کاهش 2.717 تا1.938 کیلوگرم برای همه بیماران بود. صد و ده نفر (93٪) نیز کاهش BFP را نشان دادند. این پرسشنامه حاکی از رضایت بالای 81 بیمار (69%) بود.نتیجه گیری از این تحقیقات نشان می دهد اکثرا از عمل lpg خود رضایت کافی داشته اند. ال پی جی لاغری جایگزین موثر برای لاغری و کانتورینگ بدن است.

سلولیت و چگونگی رفع ان با ال پی جی

سلولیت پدیده گسترده ای است که باعث می شود پوست یک ظاهر پوست پرتقال به خود بگیرد که به ویژه در ران ها و باسن بعد از نوجوانی یافت می شود

سلولیت، بحث هایی در مورد روش های درمان آن وجود دارد که در اکثر مواقع فاقد شواهد علمی از اثر کیسه هایی مانند لیپوساکشن (3)، مزوتراپی (4)، سابسیژن (5)، کرم های موضعی (2) و کربوکسی تراپی (6) هستند.

LPG endermologie یک تکنیک ماساژ مکانیکی غیر تهاجمی مورد تایید FDA برای درمان سلولیت است.

با این حال، سطح شواهد علمی آن در درجه 2 با حداقل یک مطالعه کنترل شده بدون تصادفی سازی (2) قراردارد.

LPG endermologie شامل تحرک بافت عمیق ارائه شده توسط پزشکی دستگاه متشکل از یک محفظه درمان با یک سیستم آسپیراسیون و دو موتور مستقل غلتک هایی که چین های پوست را می چرخانند و باز می کنند (1).

اعتقاد بر این است که فشار ناشی از آسپیراسیون باعث آسیب کشنده به سلول های چربی زیر پوست می شود. همانطور که اینها سلول های چربی آسیب دیده بهبود می یابند، آنها با بهبود بازسازی می شوند.

کانتور پوست و در نتیجه توزیع بهتر چربی زیر جلدی. اگرچه لایه چربی است با تغییر، این نیروی مکانیکی بر روی آن تاثیر نمی گذارد پوشاندن پوست، استخوان ها یا ماهیچه ها (7).در این مطالعه، هدف ما بررسی اثربخشی درمان آندرمولوژی LPG در زنان مبتلا به سلولیت ها است. واحد (LPG Cellu M6 Keymodule® France) توسط همان تکنسین LPG که به خوبی آموزش دیده است. برای هر جلسه حدود 35-40 دقیقه جلسات درمانی هر هفته دو بار به مدت حداقل 15 جلسه انجام شد. صبور. در طول روش، یک لباس مخصوص   LPGبه هر بیمار داده شد تا بدن خود را بپوشاند به جز نواحی صورت، گردن، دست ها و پاهای آنها. رفتار زمانی که از گردن تا مچ پا به بیماران داده شد، آنها در حالت خوابیده و دراز کشیده بودند. در آخر،با دراز کشیدن در هر طرف، قسمت های جانبی و داخلی پاهای بیماران ماساژ داده شد. علاوه بر این، وزن و درصد چربی بدن (BFPs)  با استفاده از Gaia 359 Plus™ (آنالیزگر ترکیب بدن،Jawon Medical، Kyungsan-City، کره) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد با استفاده از منابع خارجی و مقالات علمی درباره lpg اطلاعات شما خوانندگان گرامی را در این مورد افزایش دهیم امید است از این مطالب نهایت استفاده را کرده باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه لاغری می توانید به وبسایت کلینیک لادن با آدرس https://clinicladan.com/ مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط