نرخ باز شدن ایمیل در صنایع مختلف چگونه است؟

آیا تا به حال به این فکر کردید که نتایج کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خودتان را با نتایج صنعت خود بسنجید؟ آیا متوسط کلیک شما از متوسط صنعت بالاتر است یا پایین تر؟ میزان ایمیل‌هایی که در صندوق پیام مخاطبان قرار گرفته چقدر است؟

به چه نرخی، نرخ باز شدن مناسب می‌گوییم؟

نرخ باز شدن ایمیل خوب به وطر میانگین 21 درصد است. البته نتایج برای سازمان شما می‌تواند به سالم بودن لیست ایمیل، کیفیت موضوع ایمیل و البته معیارهای صنعت شما بستگی دارد. به عنوان مثال این مقدار در صنعت آموزش 25 درصد و در صنعت الکترونیک 19 درصد است.

متوسط نرخ باز شدن در صنایع مختلف

درصدی از گیرندگان ایمیل که، خبرنامه ایمیلی شما را باز کردند را می‌گوییم. این عدد در صنایع مختلف متفاوت است که در جدول زیر قرار داده شده است:

نرخ باز شدن ایمیل

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت های الکترونیکی چقدر است؟

متوسط نرخ باز برای رایانه ها و الکترونیک 19٪ است. این دسته ممکن است شامل شرکت هایی در هر یک از موارد زیر باشد: بازی های رایانه‌ای، سخت افزار رایانه، لوازم الکترونیکی مصرفی، تولید برق یا الکترونیک، فناوری نانو، نیمه هادی ها یا فناوری.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل ایمیل مارکتینگ

 نرخ باز کردن ایمیل در صنعت کسب و کار چقدر است؟

متوسط نرخ باز برای گروه مشاغل 20٪ است. این ممکن است شامل خدمات تجاری مانند بازاریابی ، تولید محتوا ، مشاوره و موارد دیگر باشد.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکتهای نرم افزاری رایانه چقدر است؟

متوسط نرخ باز برای دسته نرم افزارهای رایانه ای 20٪ است.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت های رسانه ای چقدر است؟

متوسط نرخ باز برای گروه رسانه ها 21٪ است. این دسته شامل مشاغل مربوط به موسیقی، رسانه آنلاین یا انتشارات است

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکتهای اینترنتی و مخابراتی چقدر است؟

رپورتاژ

متوسط نرخ باز برای اینترنت و مخابرات 21٪ است. این دسته شامل رسانه های پخش، اینترنت، ارتباطات از راه دور و بی سیم است.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت های مراقبت های بهداشتی چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه مراقبت های بهداشتی 21٪ است. شرکت های این گروه شامل طب جایگزین ، بیمارستان و مراقبت های بهداشتی ، خدمات فردی و خانوادگی ، تجهیزات پزشکی ، اقدامات پزشکی ، بهداشت روان ، یا دامپزشکی هستند.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت های خرده فروشی و خرید به طور متوسط ​​چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه خرده فروشی 23٪ است. پوشاک و مد ، هنرها و صنایع دستی ، کالاهای مصرفی ، خدمات مصرفی ، غذا و نوشیدنی ها ، کالاهای لوکس و جواهرات ، خرده فروشی ، کالاهای ورزشی ، سوپرمارکت ها و شراب و مشروبات الکلی نمونه هایی از مشاغل تشکیل دهنده این گروه هستند.

نرخ باز کردن ایمیل به طور متوسط ​​برای شرکت های شرکت های مالی چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه مالی 23٪ است. این شامل حسابداری ، بانکداری ، بازارهای سرمایه ، خدمات مالی ، بانکداری سرمایه گذاری ، مدیریت سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری خطر پذیر و سهام خصوصی است.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت های تولیدی چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه تولید 23٪ است. این دسته به شرکت‌های تولید کالا اطلاق می شود.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکت‌های آموزشی به طور متوسط ​​چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه آموزش 25٪ است. این دسته شامل مشاغل در زمینه های زیر است: سازمان های مدنی و اجتماعی ، آموزش الکترونیکی، مدیریت آموزش ، آموزش عالی، کتابخانه ها، آموزش ابتدایی یا متوسطه، یا توسعه برنامه.

نرخ باز کردن ایمیل برای شرکتهای املاک و مستغلات چقدر است؟

متوسط ​​نرخ باز برای گروه املاک و مستغلات 26٪ است.

سرویس ایمیل مارکتینگ sender چه ویژگی دارد؟

علت اینکه استفاده از سندر (sender) را به شما توصیه می‌کنیم این است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و هم افراد حرفه ای و هم بازاریاب‌های تازه کار می‌توانند از تمام خدمات آن استفاده کنند. سندر هم اکنون بیش از 100 هزار مشتری فعال در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 30 میلیون ایمیل به کمک این پلتفرم ارسال می‌شود. همچنین کارکرد ساده و وجود افزونه‌های مختلف برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، پرستا شاپ، ووکامرس و مجنتو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی به سادگی از خدمات آن استفاده کنید. پس برای ساخت خبرنامه ایمیلی کافیست چند کلیک و درگ اند دراپ انجام دهید.

سرویس ایمیل مارکتینگ سندر به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقای برند، میزان فروش و ارتباط با مشتریان را افزایش دهید. افزایش هزینه‌های بازاریابی باعث شده است بسیاری از بازاریابان به فکر روش‌های مقرون به صرفه‌تر بروند. بدون شک ایمیل مارکتینگ یکی از این روش‌هاست. با یکپارچه‌سازی این ابزار با اتوماسیون به راحتی می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت خودکار درآورید. نکته قابل تامل بعدی در مورد بازاریابی ایمیل، بحث بازگشت سرمایه است که تقریبا نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی موفق‌تر بوده است. در حالی که بسیاری از ترندهای بازاریابی می‌ایند و می‌روند بازاریابی ایمیلی سال‌هاست که توانسته است به عنوان ابزاری کارآمد در دستان بازاریابان و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها باشد و از این نظر نیز پیشتاز است.

نوشته‌های مرتبط