مزایای استفاده از توری پلیسه ای

نصب توری پلیسه ای یکی از راحت‌ترین و مبتکرانه‌ترین روش‌ها برای نصب توری در منازل است. این نوع توری‌ها برخلاف توری‌های قدیمی، جای زیادی را اشغال نمی‌کنند و دست و پا گیر نیستند. علاوه بر کاربردی بودن، به محیط اطراف زیبایی می‌بخشند و یکدست و بدون فاصلۀ اضافی به چارچوب در و پنجره متصل می‌شوند و همین امر آن‌ها را از توری‌های قدیمی متمایز می‌کند.

توری پلیسه‌ای چیست؟

برخلاف توری‌های قدیمی که از قاب و نیروی کشش فنر برای باز و بسته شدن استفاده می‌کنند، این توری‌ها با داشتن پلیسه‌های متعدد، در یک جهت کاملاً جمع و باز و بسته می‌شوند.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت توری پلیسه ای را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک نصاب توری پلیسه‌ای در تهران باشید می‌توانید سفارش توری پلیسه ای ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

توری پلیسه ای

مزایای استفاده از توری‌های پلیسه‌ای:

توری‌های پلیسه‌ای: علاوه بر ظاهر شیک و مناسبی که دارند، از نظر کاربردی نیز بسیار متوجه قرار می‌گیرند. در ادامه با چندین مزایای این نوع از توری‌ها آشنا می‌شوید:

بیرون نگه داشتن حشرات موذی از محیط خانه

هدف اصلی نصب توری‌های پلیسه‌ای در و پنجره، بیرون نگه داشتن حشرات و جلوگیری از ورود آن‌ها به محیط منزل است. با نصب توری‌های پلیسه‌ای، نور و تهویۀ اتاق، آشپزخانه و سایر محیط‌های خانه تامین می‌شود و هم چنین مهمان‌های ناخوانده‌ای مانند حشرات و جانوران موذی، نمی‌توانند از سد توری‌های پلیسه‌ای عبور کنند!

مرتبط ساختن قسمت‌های داخلی و خارجی خانه

شما می‌توانید قسمت‌های داخلی و خارجی خانه را با توری‌های پلیسه‌ای بهم مرتبط کنید. اگر پاسیو، تراس و یا ایوان دارید، می‌توانید این محیط‌ها را به اتاق‌های داخلی وصل کنید. توری‌های پلیسه‌ای نیاز به چارچوب ندارند و باز و بسته شدن آن‌ها ارتباطی یکپارچه و یکدست بین دو محیط ایجاد می‌کند.

همین امر باعث می‌شود که بتوانید محیط‌های داخلی خانه نظیر اتاق‌ها را دلبازتر کنید. مثلاً با باز کردن توری‌ پلیسه‌ای، مساحت تراس را نیز به اتاق اضافه خواهید کرد و فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت. مخصوصاً اگر بخواهید مهمانی بدهید، با داشتن این قابلیت، دو فضا را یکی خواهید کرد و مهمان‌ها می‌توانند به راحتی در هر دو محیط رفت و آمد داشته باشند.

توری پلیسه ای نور طبیعی به محیط اضافه می کند

استفاده از توری‌های پلیسه‌ای علاوه بر دور کردن جانوران و حشرات موذی، این اجازه را به شما می‌دهد که از نور طبیعی استفاده کنید. درب‌های شیشه‌ای مقداری از نور را جذب می‌کنند اما توری‌های پلیسه‌ای سرتاسری، نور بیشتری را وارد محیط می‌کنند و همین امر باعث صرفه جویی در هزینه‌های برق می‌شود.

رپورتاژ

توری پلیسه ای

حفظ چشم انداز بیرونی با توری‌های پلیسه‌ای

درب‌های معمولی و حتی شیشه‌ای، جلوی قسمتی از چشم انداز بیرونی را می‌گیرند و فضا را خفه می‌کنند. اما استفاده از توری‌های پلیسه‌ای، به شما این اجازه را می‌دهد که به فضای بیرون بیشترین اشراف را داشته باشید.

توری پلیسه ای شرایط تهویه و مصرف بهینه را فراهم  می کند

با استفاده از توری‌های پلیسه‌ای، هوا در محیط خانه جریان می‌یابد و نیازی به صرف هزینۀ اضافی برای تهویۀ هوا نیست. هم چنین ورود هوای تازه به درون منزل، کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد و از رشد باکتری و قارچ جلوگیری می‌کند.

طراحی زیبا و مدرن

توری‌های پلیسه‌ای به نسبت توری‌های قدیمی، ظاهری مینیمال و شیک‌تر دارند و علاوه بر کاربردی بودن، از نظر ظاهری نیز باب میل افراد زیادی هستند. این توری‌ها بدون استفاده از چارچوب و قاب، در محل موردنظر قرار می‌گیرند و همین امر یکی از ویژگی‌های مثبت ظاهری آن‌ها به شما می‌آید.

کاربری آسان

توری‌های پلیسه‌ای از طراحی آکاردئون مانندی بهره می‌گیرند که برخلاف توری‌های قدیمی نیازی به نیروی کشش فنر ندارند. این بدین معناست که نصب و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است.

جاگیر نبودن این توری

با اینکه توری‌های پلیسه‌ای می‌توانند درگاه‌های بزرگی را پوشش دهند امّا برخلاف توری‌های معمولی نیازی به نصب چارچوب و قاب مخصوص ندارند. این توری‌ها در یک جهت کاملاً جمع می‌شوند و جاگیر نیستند.

توری های پلیسه ای متناسب با انواع درها هستند

نصب توری بر درهای آکاردئونی همیشه چالش برانگیز بوده است امّا یکی از مزایای استفاده از توری‌های پلیسه‌ای این است که با انواع چارچوب در سازگاری کامل دارد.

از این مقاله نتیجه می‌گیریم که توری‌های پلیسه‌ای علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی و جذابیت را نیز برای محیط خانه به ارمغان می‌آورند. این توری‌ها مانع ورود حشرات و جانوران موذی می‌شوند و در عوض ورود نور طبیعی خورشید و هوا را به درون منزل ممکن می‌سازند. نصب توری‌های پلیسه‌ای آسان است و نیازی به قاب ندارند.

نوشته‌های مرتبط