طرز تهیه پیتزا با نان تست که بسیار آسان و سریع و خوشمزه است

وقتی صحبت از غذاهای محبوب و خوشمزه به میان می‌آید، معمولا به این نتیجه می‌رسیم که بیش‌تر آن‌ها یا مملو از کالری هستند یا درست کردن آن‌ها در خانه کار بسیار دشواری است. بنابراین، برای راحت‌تر کردن کارها، معمولا به سراغ دستورالعمل‌های آشپزی سریع و راحت یا غذاهای آماده می‌رویم؛ به خصوص در فصل‌های سرد سال که به غذاهای گرم و سیر کننده‌ای نیاز داریم که انرژی‌مان را در طول روز تامین کنند. یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین غذاها در بسیاری از نقاط جهان، البته، پیتزا است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا طرز تهیه پیتزا با نان تست که بسیار آسان و سریع و خوشمزه است را بدانید.

امروزه، در هر نقطه از شهرهای کوچک و بزرگ جهان که بروید، می‌توانید پیتزا سفارش دهید، و به هر صورت، از خوردن آن لذت ببرید؛ ولی اگر مایل هستید کمی زحمت بکشید و در عوض، پیتزایی به سبک خودتان و با طعم خانگی درست کنید، دستورالعمل کامل و آسانی برای‌تان داریم که می‌خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم. پیتزا با نان تست. این پیتزا ساده، و سریع، و البته، بسیار آسان است. با توجه به تنوع بالای موادی که می‌توانید به این پیتزا اضافه کنید، و هم‌چنین، نوع نانی که تمایل دارید برای این پیتزا استفاده کنید، دستورالعمل زیر می‌تواند بی‌نهایت شکل و سبک مختلف داشته باشد که بر اساس سلیقه و نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیتزا با نان تست چیست؟

پیتزا با نان تست نوعی پیتزای بسیار ساده است که از طریق قرار دادن مقداری سس پیتزا، پنیر، و هر ماده‌ی غذایی مورد علاقه‌تان (که دوست دارید با طعم پیتزا نوش جان کنید) روی نان تست تهیه می‌شود. برای درست کردن این پیتزا دست‌تان کاملا باز است و می‌توانید از هر نوع سس یا هر نوع پنیر دلخواه‌تان، و هر چیز دیگر استفاده کنید. نحوه‌ی درست کردن این غذا کاملا بر اساس نیاز و سلیقه‌تان تطبیق‌پذیر است و به آسانی می‌توانید طعم آن را با سلیقه‌ی خودتان هماهنگ کنید.

مواد مورد نیاز

این مرحله از درست کردن پیتزا با نان تست می‌توانید بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد. هر چیزی را که فکر می‌کنید می‌تواند پیتزای‌تان را خوشمزه‌تر کنید، انتخاب کنید؛ تنها مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی این پیتزا شامل نان (از هر نوعی که دل‌تان می‌خواهد)، سس گوجه فرنگی، و هر نوع پنیری می‌شود که دل‌تان می‌خواهد و فکر می‌کنید برای پیتزای مورد علاقه‌تان مناسب است. هم‌چنین، می‌توانید مقداری قارچ، زیتون، ذرت، فلفل، گوجه فرنگی، و خیلی چیزهای دیگر نیز روی نان قرار دهید. انتخاب مواد اولیه برای تهیه‌ی این پیتزا فقط به سلیقه و نیازتان بستگی دارد.

بنابراین، مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی این پیتزا عبارت است از نان برش خورده به شکل نان تست، سس گوجه فرنگی، چاشنی و ادویه (از قبیل نمک و فلفل برای طعم‌دهی)، و پنیر؛ این‌ها موادی هستند که معمولا باید در ترکیب پیتزا وجود داشته باشند. علاوه بر این‌ها، برای تطبیق طعم و شکل این پیتزا با سلیقه و نیازتان می‌توانید از هر ماده‌ی غذایی و چاشنی دیگر نیز استفاده کنید.

طرز تهیه پیتزا با نان تست

رپورتاژ

الف. برش‌های نان را کمی تست یا برشته کنید.

ب. سطح سینی فر را با روغن اسپری کنید.

پ. برش‌های نان تست را داخل سینی بچینید.

ت. سس گوجه فرنگی را روی سطح هر یک از نان‌ها بمالید.

ث. پنیر و چاشنی را روی نان بریزید.

ج. مواد غذایی دلخواه‌تان را روی نان قرار دهید.

چ. سینی را داخل فر با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد بگذارید تا پنیر کاملا آب شود و نان تست نیز قهوه‌ای رنگ و تردتر شود.

ح. پیتزا با نان تست آماده است. نوش جان!

یکی دیگر از نکات مهم درباره‌ی این پیتزا سطح سلامت آن در مقایسه با پیتزاهایی است که در رستوران‌ها سفارش می‌دهید. برای تهیه‌ی یک پیتزای کاملا سالم و مفید می‌توانید از نان با گندم کامل و هم‌چنین، از انواع سبزی‌ها استفاده کنید تا هم از طعم پیتزا لذت ببرید و هم نگران سلامتی‌تان نباشید. چه کسی گفته است غذاهای محبوب و خوشمزه غذاهای سالمی نیستند؟

نوشته‌های مرتبط