دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید + معرفی فیلم آموزشی

برای همه ما سلامتی بسیار ارزشمند است، پس تلاش می‌کنیم تا از طریق راه‌های مختلف آن را حفظ کنیم. از جمله این راه‌ها می‌توان به ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی مناسب، خواب به موقع و غیره اشاره کرد؛ اما در میان موارد گفته شده ورزش کردن بیش‌ترین درصد را در حفظ سلامتی دارد. هزاران ورزش وجود دارد که فوتبال در جایگاه خود جز پرطرفدارترین ورزش‌ها در میان دختران و پسران است، اما یادگیری تکنیک‌های فوتبال ممکن است کمی برای شما سخت باشد؛ زیرا در هر باشگاهی مربی مناسب وجود ندارد تا در یادگیری تکنیک‌های این ورزش به شما کمک کند. اگر علاقه‌مند به یادگیری فوتبال هستید پیشنهاد می‌کنیم به جای ثبت نام در باشگاه‌های مختلف یا مشاهده بازی فوتبال در تلویزیون از گوشی موبایل خود کمک بگیرید و به سراغ دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید بروید. ما در این پست قصد داریم تا شما را بیشتر با این برنامه‌ها آشنا کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید به یک وزرشکار حرفه ای فوتبال تبدیل شوید و یا به عنوان یک مربی بازیکن های موفقی را تربیت کنید باید با اصول تربیت بدنی تا حدود زیادی آشنایی داشته باشید؛ با توجه به این موضوع پیشنهاد ما دریافت مجموعه آموزش تربیت بدنی و علوم ورزشی فرادرس است؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:

مقدمه دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید

به چه ورزشی علاقه دارید؟ آیا از خودتان پرسیده‌اید که ورزش مورد علاقه من برای پسران مناسب است یا دختران؟ آیا به جواب این سوال فکر کرده‌اید که خوبی و بدی ورزش مورد علاقه من چیست؟ همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ورزش کردن یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامتی انسان است اما همین ورزش در کنار حسن‌هایی که دارد می‌تواند برای سلامتی نیز ضرر داشته باشد، پس نباید در ورزش کردن زیاده روی کنیم. می‌دانیم که هرکسی به یک ورزش خاص علاقه دارد، اگر از پسر بچه‌ها بپرسید به چه ورزشی علاقه داری صد در صد می‌‌‌‌‌‌‌گویند فوتبال، اما فوتبال تنها برای پسران نیست. بسیاری از دختران هم هستند که به این ورزش علاقه دارند.

حال بیایید با دید دیگری به این موضوع نگاه کنیم، اگر فرزند خودتان را ببینید که در کوچه و خیابان با دوستان خود فوتبال بازی می‌کنند می‌توانید متوجه شوید که این ورزش را به شدت دوست دارند، در این صورت بسیاری از مشاورین به خانواده‌ها توصیه می‌کنند تا در صورت مشاهده علاقه و استعداد کودکان کمک کنند تا فرزندشان به سراغ ورزشی که دوست دارند بروند. شاید به وسیله آن ورزش هم مشهور شوند و هم درآمد خوبی کسب کنند.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد. بسیاری از انسان‌ها هستند که در گذشته فوتبال را یک ورزش بچه گانه می‌دانستند. زمانی که می‌خواهید با آن‌ها حرف بزنید تا نظرشان را درباره فوتبال عوض کنند، شاید موفق نشوید اما نگران نباشید این افراد با گذشت زمان نظرشان تغییر می‌کند و با دوستان خود در باشگاه‌ فوتبال بازی می‌کنند. در مقابل اگر از آن‌ها بپرسید که چرا نظرت درباره این ورزش عوض شد، می‌‎گویند ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است.

دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید + معرفی فیلم آموزشی

بیایید به این ورزش کمی علمی‌تر نگاه کنیم؛ اگر با کسانی که فوتبال بازی می‌کنند حرف بزنید، می‌گویند درست است که در کنار دوستان بازی کردن احساس خوبی دارد، اما به شدت خسته کننده است. این افراد باید بدانند زمانی که به دنبال توپ می‌دوند هم خون با شدت بیشتر در بدن جریان پیدا می‌کند و هم در بازه زمانی کم چندین بار پشت سر هم نفس می‌کشند. دویدن، نفس کشیدن تنها بخشی از مزایای فوتبال بازی کردن است، به عبارت دیگر تند نفس کشیدن باعث گشاد شدن دریچه‌های قلب می‌شود تا عمر بیشتری داشته باشید و در زمان پیری به دلیل تنگی نفس که ناشی از تنگ شدن دریچه قلب است جان خود را از دست ندهید.

دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید

حال با خواندن مطالب بالا حتماً علاقه شما به یادگیری فوتبال چند برابر شده است. شاید به خودتان بگویید من که الان با دوستان خودم در کوچه‌ها، خیابان، باشگاه‌ها و غیره فوتبال بازی می‌کنم، پس نیازی به یادگیری آن ندارم. در جواب این حرف شما باید بگویم اگر فوتبالیست‌های حرفه‌ای که چندین مدال طلا دارند و توانسته‌اند افتخارات چشمگیری برای کشور خودشان کسب کنند مانند شما فکر می‌کردند الان نه مشهور شده بودند و نه موفق.

آیا به این نکته فکر کرده‌اید که هر زمان با خانواده خود درباره یادگیری فوتبال صحبت می‌کنید، به شما می‌گویند به دنبال توپ دویدن که دیگر یادگیری ندارد! با شندیدن این حرف نه عصبانی شوید و نه ناراحت. در واقع خانواده‌ها این حرف‌ را صرفاً برای نا امید کردن شما می‌زنند اما اگر علاقه مند به یادگیری فوتبال هستید نباید با شنیدن حرف‌های بقیه جا بزنید.

حال که توانستید خونسردی خودتان را حفظ کنید، بهتر است بدانید فوتبال فقط شوت کردن توپ نیست! برای اینکه بتوانید یک فوتبالیست حرفه‌ای باشید باید با تکنیک‌های آن آشنا شوید. با گفتن این سوال حتماً با خودتان فکر می‌کنید که این تکنیک‌ها را در کدام باشگاه یاد بگیریم خوب است؟ چه قدر هزینه باید پرداخت کنم؟

به این مورد توجه کنید که هزاران باشگاه برای یادگیری تکنیک‌های فوتبال وجود دارد که بسیاری از آن‌ها صرفاً در قبال دریافت هزینه زیاد فقط به دنبال توپ رفتن را آموزش می‌دهند. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با پرداخت کم‌ترین هزینه فوتبال را یاد بگیرید. برای این کار پیشنهاد می‌‌‌‌‌‌‌کنیم به سراغ گوشی موبایل خودتان بروید و با دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید شروع کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام برنامه آموزشی بهتر است؟ در ادامه تعدادی از بهترین برنامه‌ای آموزش فوتبال را معرفی کردیم که برای پیدا کردن پاسخ این سوال بهتر است حداقل یکبار از آن‌ها استفاده کنید.

برنامه آموزش تصویری فوتبال بدون اینترنت

هدف شما از بازی فوتبال چیست؟ این سوال را از چندین نفر دیگر نیز بپرسید می‌بینید که جواب هر کسی با دیگری متفاوت است. ممکن است یک جواب در میان 50 درصد افراد مشترک باشد، “می‌خواهم آن قدر در فوتبال حرفه‌ای شوم که خود تیم فوتبال از من بخواهند تا با بستن قرارداد میلیاردی در باز‌ی‌های مهم کشوری بازی کنم”. آفرین بر شما هدف بزرگی دارید پس برای رسیدن به این هدف بزرگ باید تلاش کنید و هرگز خسته نشوید. ممکن است خانواده شما را منصرف کنند و بگویند این ورزش آخر و عاقبت ندارد اما نباید با شنیدن این حرف‌ها جا بزنید.

اگر از فوتبالیست‌های معروف بپرسید برای رسیدن به این جایی که هستید چه مشکلاتی را تحمل کردید، این پاسخ‌ها را در جواب سوال خود می‌شنوید، “این امکان برای من وجود نداشت تا در باشگاه فوتبال را یاد بگیرم پس از زمین‌های خاکی بازی کردن را شروع کردم”، “چندین بار زمین خوردم اما به هدفم فکر می‌کردم پس از زمین بلند شدم”، و پاسخ‌هایی مشابه آن. اما کار شما در مقایسه با این فوتبالیست‌ها راحت است، کم‌تر زمین می‌خورید می‌توانید در زمان کم تمام تکنیک‌های فوتبال را به خوبی یادبگیرید. به این شرط که از برنامه آموزش تصویری فوتبال بدون اینترنت استفاده کنید.

رپورتاژ

دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید + معرفی فیلم آموزشی

این اپ یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن هاست که می‌توانید برای یادگیری کامل فوتبال از آن استفاده کنید. بله درست متوجه شده‌اید، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پاس، شوت، دفاع، گل زنی و هر چیزی که نیاز به آموزش دارد را یاد بگیرید، همچنین در این اپ شرایطی فراهم شده تا مربی مورد نظرتان را انتخاب کنید و از فیلم‌های آموزشی آن برای یادگیری هر چه بهتر فوتبال استفاده کنید.

تمام موارد گفته شده تنها بخشی کوچکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. در این اپلیکیشن می‌توانید پس از مشاهده فیلم‌ها به سراغ بخش تمرین بروید. در این بخش دو تمرین عملی و تئوری وجود دارد. در بخش تئوری تعدادی سوال از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها جواب دهید. پس از پایان سوال وارد بخش عملی می‌شوید که در آن بخش باید تمرینات عملی خواسته شده را انجام دهید. در آخر نیز می‌توانید با مشاهده امتیازات از میزان پیشرفت خودتان در هر مرحله آگاه شوید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که می‌توانید تمام فیلم‌های موجود در این اپ را به چندین زبان مختلف از جمله اسپانیایی، پرتقالی، انگلیسی و غیره ترجمه کنید. برای آشنایی بیشتر با امکانات این اپلیکیشن می‌توانید برنامه آموزش تصویری فوتبال بدون اینترنت را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

برنامه آموزش فوتبال: تمرین فوتبال در منزل

دومین اپلیکیشنی که می‌خواهیم در مطلب دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید به شما معرفی کنیم “برنامه آموزش فوتبال: تمرین فوتبال در منزل” نام دارد. امروزه بسیاری از خانواده‌ها هستند که وضع مالی خوبی ندارند یا در شهری زندگی می‌کنند که در آن باشگاهی وجود ندارد. شاید چند نفر از اعضای این خانواده‌ها در فوتبال مهارت داشته باشند که اگر کمی با یک مربی حرفه‌ای تمرین کنند می‌توانند یک فوتبالیست حرفه‌ای شوند؛ چون کسی نیست که از این افراد حمایت کند، مجبور هستند که شهر خودشان را ترک کنند. اما قبل از هر کاری به این فکر کنید با رفتن از شهر خود به شهر دیگر آنقدر مشغول پیدا کردن خانه، فروشگاه و کار‌های دیگر می‌شوید که اصلاً فراموش می‌کنید به چه دلیل شهر خودتان را ترک کردید.

برای اینکه ذهن خودتان را از پختن غذا و غیره آزاد کنید پیشنهاد می‌کنیم از برنامه آموزش فوتبال: تمرین فوتبال در منزل استفاده کنید. شاید با شنیدن تمرین فوتبال درمنزل به این فکر کنید که حتماً این برنامه یک اپ ناقص است، اما اینطور نیست! بهتر است بدانید که با استفاده از این اپ می‌توانید شوت زدن، دفاع، پاس و هر تکنیک مربوط به فوتبال را به صورت کامل یاد بگیرید.

دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید + معرفی فیلم آموزشی

لازم است به این نکته توجه کنید، در این اپلیکیشن جزء به جزء فوتبال آموزش داده شده است، اما نه به صورت متنی کوتاه بلکه برای یادگیری بهتر شما در این اپ چندین فیلم آموزشی از مربیان حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فیلم‌های آموزشی موجود در این اپلیکیشن فقط برای یک سن خاص نیست. به عبارت دیگر هر کسی با هر سنی می‌تواند از این اپلیکیشن استفاده کند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید کودکان نیز می‌توانند از این اپ استفاده کنند؟ در پاسخ سوال شما باید گفت بله کودکی مهم‌ترین سن برای یادگیری موضوعات مختلف است. شاید بپرسید که ربط این قضیه به فوتبال چیست؟ اگر شما یا هر کس دیگر از کودکی یادگیری تکنیک‌های فوتبال را شروع کند شاید در آینده بتواند یک فوتبالیست حرفه‌ای شود. به همین دلیل در این اپلیکیشن تعدادی فیلم آموزشی جداگانه وجود دارد تا تعدادی از مهم‌ترین تکنیک‌های فوتبال را به کودکان آموزش دهند.

اما امکانات این برنامه فقط به این‌ جا ختم نمی‌شود، در این اپلیکیشن نیز همانند سایر اپ‌های آموزشی تعدادی آزمون وجود دارد که با شرکت در آن‌ها می‌توانید سطح یادگیری خودتان را بسنجید. همه موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از امکانات این اپ است. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و استفاده از فیلم‌های آموزشی موجود در این اپ می‌توانید برنامه آموزش فوتبال: تمرین فوتبال در منزل را از طریق گوگل پلی دانلود کنید و در صورت رضایت استفاده از این اپ را به علاقه مندان فوتبال پیشنهاد کنید.

دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید + معرفی فیلم آموزشی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

فرادرس یک مجموعه آموزشی بزرگ است؛ در این مجموعه بزرگ بیش از هزاران ساعت فیلم آموزشی در زمینه‌های مختلف دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یادگیری هر مطلب را برای خودتان آسان کنید. برای استفاده از تمام پکیج‌های آموزشی موجود در این مجموعه بزرگ، می‌توانید پس از ورود به صفحه اصلی فرادرس نام آموزش دلخواه خود را جست و جو کنید و از آن‌ها برای یادگیری هر چه بهتر موضوع موردنظر خودتان استفاده کنید.

بسیاری از افراد نیز وجود دارند که بیشتر از خود فوتبال، به تحلیل کردن آن علاقه‌مند هستند. این افراد دارای ذهن خلاق بوده و همیشه به دنبال مسابقات فوتبال هستند تا آن‌ها را مشاهده کرده و تحلیل کنند. خبر خوش این است که مجموعه فرادرس آموزش‌هایی در این باره در اپلیکیشن خود دارد که به شما کمک می‌کند تا علاوه بر آشنایی با تاریخچه فوتبال، با نرم افزارهای تحلیل بازی فوتبال نیز آشنا شوید و بتوانید فوتبال را آن‌طور که نیاز است تحلیل نمایید. این اپلیکیشن فوق‌العاده را می‌توانید از طریق صفحه زیر دانلود نمایید.

سخن آخر درمورد دانلود برنامه آموزش فوتبال برای اندروید

همه ما به یک ورزش خاص علاقه داریم و قصد داریم به هر دلیلی در مسابقات مربوط به ورزش مورد علاقه خودمان شرکت کرده و در صورت امکان مقام خوبی را کسب کنیم. همان طور که در این پست متوجه شدید برای شرکت در مسابقات مختلف اول باید با فنون مربوط به ورزش مورد علاقه‌تان آشنا شوید، برای این کار هم یا باید در باشگاه‌ها ثبت نام کنید یا از مربیان خصوصی کمک بگیرید و یا از فیلم‌های آموزشی موجود در فضای مجازی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری هرچه بهتر فوتبال به سراغ دانلود برنامه‌های اندروید بروید، در واقع با استفاده از این برنامه‌ها هر چیزی که می‌خواهید را در زمان کم و به خوبی یاد می‌گیرید. امیدواریم مطالب گفته شده در این پست برای شما مفید واقع شده باشد.

نوشته‌های مرتبط