سفارش آنلاین طراحی و چاپ اعلامیه ترحیم بصورت فوری و با کیفیت بالا در چاپ شمس

ما در مجموعه چاپ شمس همواره در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین متریال و همچنین بکارگیری افراد مجرب و مسئولیت پذیر خدمات طراحی و چاپ آگهی فوت یا اعلامیه ترحیم را بدون کم و کاستی و در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت بالا انجام داده و با ارسال فوری خدمت شما عزیزان بتوانیم خدمتی شایسته انجام دهیم.

انواع اعلامیه ترحیم یا آگهی ترحیم

  • اعلامیه ترحیم جوان ناکام
  • اعلامیه ترحیم پدر و مادر
  • اعلامیه ترحیم فرزند
  • اعلامیه ترحیم برادر و خواهر
  • اعلامیه ترحیم شهید
  • اعلامیه ترحیم دوست، رفیق، همکار و …

اعلامیه ترحیم چیست ؟

اعلامیه ترحیم یا آگهی ترحیم یک نوع اطلاعیه رسمی است که بعد از درگذشت یک شخص صادر می‌شود. این اعلامیه به دیگران اطلاع می‌دهد که فردی از دنیا رفته و مراسم ترحیم ، مراسم سوم یا مراسم هفت یا مراسم چهلم یا سالگرد یا حتی مراسم یادبودی برای او برگزار خواهد شد. اعلامیه ترحیم معمولاً شامل نام فرد درگذشته، تاریخ و محل مراسم عزا و جزئیات مراسم تشییع جنازه، خاکسپاری و … است.

طراحی اعلامیه ترحیم یا آگهی ترحیم

طراحی اعلامیه ترحیم در مجموعه چاپ شمس بصورت فوری انجام میشود.

برای طراحی آگهی ترحیم ما در مجموعه چاپ شمس جدید ترین و متنوع ترین طرح های اعلامیه ترحیم را درون سایت چاپ شمس قرار داده ایم تا شما عزیزان بتوانید از میان طرح های متنوع، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که تمامی طرح های اعلامیه ترحیم درون سایت لایه باز هستند به این معنی که میتوان بخش های مختبف طرح را تغییر داد یا حذف کرد.

قیمت اعلامیه ترحیم

قیمت طراحی و چاپ آگهی ترحیم هر سال با توجه به نرخ اتحادیه صنف چاپ و تکثیر تعیین میگردد که البته عوامل مختلفی در قیمت گذاری نهایی چاپ آگهی ترحیم تاثیر گذار هست مانند :

  • جنس کاغذ : کاغذ تحریر(معمولی) یا گلاسه نازک و ضخیم (کاغذ روغنی)
  • سایز : سایز چاپ آگهی ترحیم دو سایز A4 و A3 میباشد
  • طراحی : هزینه طراحی اعلامیه ترحیم نیز جدا از قیمت چاپ محاسبه میشود

برای اطلاع از قیمت چاپ آگهی ترحیم میتوانید بصورت آنلاین از طریق تلگرام، واتساپ یا تماس تلفنی با مجموعه چاپ شمس اطلاع پیدا کنید.

ثبت سفارش آنلاین اعلامیه ترحیم فوری در مجموعه چاپ شمس

برای ثبت سفارش اعلامیه ترحیم فوری و آنلاین در مجموعه چاپ شمس میتوانید با ما تماس بگیرید یا بصورت آنلاین در واتساپ یا تلگرام یا بله پیام بدهید تا همکاران ما بصورت فوری سفارش شما رو ثبت و پیگیری کنند، شماره تماس و همچنین لینک تلگرام و واتساپ در سایت چاپ شمس(chapshams.com) مشخص هست.

طراحی آگهی ترحیم با مضامین مختلف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تصاویر بروز و استفاده گسترده از نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ،طرح های متنوع و جذابی برای آگهی فوت ایجاد شده است، ما در مجموعه چاپ شمس بروزترین و متنوع ترین طرح های آگهی ترحیم را در اختیار شما قرار میدهیم و به جرات هیچ یک از رقبای ما ازین نظر قابل رقابت نیستن.

استفاده از تصاویر مناسب و زیبا در اعلامیه ترحیم

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی و چاپ اعلامیه ترحیم بسیار در زیبایی آگهی ترحیم موثر هستش، امروزه تصاویر زیاد و متنوعی مرتبط با آگهی ترحیم و در جهت عرض تسلیت و اطلاع رسانی استفاده میشود برخی از این تصاویر عبارت است از تصاویر رحل، قرآن، کبوتر، شمع، تصاویر گرافیکی، ماه و خورشید و حتی عکس شخص متوفی و …

سایز اعلامیه ترحیم

رپورتاژ

اعلامیه ترحیم در دو سایز A3 و A4 و بصورت افقی یا عمودی قابل طراحی و چاپ هست.(سایز A3 دو برابر سایز A4 میباشد)

طراحی و چاپ عکس متوفی در اعلامیه ترحیم

یکی از فاکتور های مهم در طراحی اعلامیه ترحیم، ادیت عکس متوفی میباشد، این کار در ظاهر شاید خیلی به چشم نیاد یا کم اهمیت باشد اما برای اینکه طرح آگهی ترحیم و عکس متوفی زیبا تر و چاپ بهتری داشته باشد لازم است این کار توسط طراح بصورت دقیق و با کیفیت بالا انجام شود، در برخی مواقع نداشتن عکس مناسب یا عکس یک نفره و یا داشتن عکسی که پس زمینه یا بکگراند مناسبیی نداشته باشد میتواند در انتتخاب عکس شما رو دچار مشکل کند اما اگر این کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید میتوان به بهترین شکل موجود این کار را انجام داد، ما در مجموعه چاپ شمس با بکار گیری طراحان حرفه ای و متخصص این کار را به بهترین نحو و سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم تا ازین بابت نگرانی نداشته باشید.

C:\Users\SHAMS\Desktop\reportaj\ChapshamsElamiye.jpg

پرینت رنگی اعلامیه ترحیم

پس از طراحی اعلامیه ترحیم نوبت به چاپ اعلامیه میرسد، پرینت اعلامیه ترحیم امروزه با دستگاه های پرینتر رنگی لیزری انجام میشود، کیفیت و سرعت دستگاه های پرینت رنگی لیزری بسیار بالا است و تعداد بالایی از اعلامیه ترحیم را در کمتر از یک دقیقه آماده میکند، از این رو ما در مجموعه چاپ شمس با بهره گیری از دستگاه پرینتر لیزری با کیفیت، میتوانیم با سرعت بالا و کیفیت چاپ درجه یک در سایز مختلف و بر روی کاغذ های متفاوتی طرح اعلامیه ترحیم را چاپ کرده و خدمت شایسته ای در این دوران سخت عزاداری برای شما سروران گرامی انجام داده باشیم.

C:\Users\SHAMS\Desktop\reportaj\elamiyeTarhim.jpg

پارامترهای چاپ آگهی ترحیم

برای چاپ آگهی ترحیم با کیفیت و فوری پارامترهای مختلفی وجود دارد که برای درک و آشنایی بهتر این موضوع به برخی از آنها میپردازیم

  • طراحی اعلامیه ترحیم با مضامین مختلف
  • رنگ‌ها و طرح‌های مناسب برای اگهی ترحیم
  • استفاده از تصاویر مناسب و زیبا در اعلامیه
  • سایز اعلامیه فوت
  • عکس متوفی در آگهی ترحیم
  • نام متوفی
  • تاریخ فوت
  • زمان و مکان برگزاری مراسم
  • کیفیت چاپ اعلامیه ترحیم
  • جنس کاغذ اعلامیه ترحیم (معمولی یا تحریر، گلاسه یا روغنی)
  • ارسال آگهی ترحیم(رایگان)

جنس اعلامیه ترحیم

جنس کاغذ استفاده شده در اعلامیه ترحیم میتواند کاذ معمولی یا تحریر باشد و یا کاغذ گلاسه یا روغنی، که کاغذ گلاسه دو دو نوع 135 گرم و 250 گرم ضخیم است، که معمولا در چاپ آگهی ترحیم از کاغذ معمولی تحریر و یا کاغذ گلاسه یا روغنی 135 گرم استفاده میشود.

کیفیت چاپ بنر اعلامیه ترحیم

کیفیت چاپ یک عامل مهم برای جلب رضایت مشتری و همچنین فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت اعلامیه ترحیم میتواند باشد، عوامل مختلفی اعم از نوع دستگاه پرینتر، نوع تونر یا جوهر مورد استفاده، تمیزی پرینتر و … در کیفیت چاپ و پرینت اعلامیه ترحیم موثر هستش.

اعلامیه ترحیم برای استوری کردن در فضای مجازی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام

گاهی ممکن است برای طراحی اعلامیه ترحیم برای استوری کردن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، وضعیت واتساپ، تلگرام و … برای اطلاع رسانی در فضای مجازی نیاز فوری به طراحی اعلامیه ترحیم داشته باشید، حتی ممکن است نیاز به چاپ اعلامیه ترحیم نداشته باشید ولی برای استوری گذاشتن یا فرستادن فایل عکس اعلامیه ترحیم نیاز به طراحی داشته باشید، در مجموعه چاپ شمس این امکان فراهم شده تا بتوانید بصورت فوری سفارش آنلاین طراحی اعلامیه ترحیم همراه با چاپ یا بدون چاپ را سفارش دهید، طراحی اختصاصی شما بصورت فوری انجام میشود و فایل عکس jpg یا pdf برایتان ارسال میگردد.

ارسال اعلامیه ترحیم (رایگان)

اعلامیه ترحیم یا آگهی ترحیم در مجموعه چاپ شمس بصورت فوری طراحی و چاپ شده و با پیک فوری خدمتتان ارسال میشود، اینکار بصورت فوری انجام شده و همچنین ارسال اعلامیه در مجموعه چاپ شمس در اکثر نقاط شهر تهران رایگان هستش.

چکیده مطلب (از ثبت سفارش تا ارسال اعلامیه ترحیم) توسط چاپ شمس

مراحل سفارش اعلامیه ترحیم به این صورت هستش که لینک طرح های اعلامیه ترحیم برای شما در واتساپ، تلگرام یا پیامرسان های دیگر ارسال میشود، پس از انتخاب کد طرح توسط شما، نام متوفی، تاریخ و مکان محل برگزاری مراسم و سایر اطلاعات لازم را هم ارسال میکنید و پس از آن توسط مجموعه پیش نمایش طرح خدمت شما ارسال میگردد، پس از تایید طرح از جانب شما، اعلامیه ترحیم چاپ شده و به آدرس و لوکیشنی که فرستادید ارسال میگردد.

نوشته‌های مرتبط