چگونه بهترین سایت های هر حوزه ای را پیدا کنیم؟ | کی خوبه

همه افراد برای انجام خدمات یا خرید کالا، دنبال بهترین های حوزه موردنظر خود می گردند. اما پیدا کردن این بهترین ها کار دشواری بوده و نیاز به صرف زمان و شاید هزینه زیادی داشته باشد. دلیل آن همین است که امروزه با توجه به همه گیری فضای مجازی، بیشتر کسب وکارها در تلاشند تا برای وسعت شغل خود سایت ایجاد کنند .

داشتن سایت مزیت های زیادی برای کسب وکار و خدمات دارد و باعث می شود که آن فعالیت زودتر به مخاطب برسد.  همچنین در تمام نقاط امکان داشتن مشتری و خریدار باشد . همین مسئله باعث شده که سایت های فعال در هر حوزه بسیار زیاد بوده و پیدا کردن بهترین آن کار دشواری باشد. بعضی از سایت ها دارای تجربه بالایی هستند و همچنین رضایت مشتری خیلی خوبی دارند. علاوه براین موارد بهینه سازی سایت هایشان بهتر بوده و در موتورهای جستجو دارای رتبه های بالاتری می باشند.  برای پیدا کردن این سایت ها کی خوبه به مخاطبین کمک کرده است.  بدین صورت که در هر حوزه ، نام ده سایت برتر و فعال را در یک محتوا به طور جداگانه و بسیار منسجم جمع آوری کرده است.

 چگونه از کی خوبه برای پیدا کردن بهترین سایت های هر حوزه کمک بگیریم؟

سایت کی خوبه بسیار طراحی خوبی دارد و دسترسی به مطالب آن کار آسانی می باشد.  تنها کافی است که نام سایت کی خوبه را در اینترنت سرچ کرده و پس از ورود به صفحه آن ، حوزه موردنظر خود را جستجو کنید.  البته ممکن است حوزه مدنظر شما در صفحات نخست این سایت باشد و نیازی به جستجو نداشته باشید.  در غیر این صورت می توانید در مستطیلی که برای جستجو گذاشته شده است آن را سرچ و پیدا کنید.

پس از پیدا کردن محتوا وارد آن شده و مطالب درج شده در آن را به طور کامل مطالعه کنید. در این محتوا قسمت ابتدایی محتوا توضیح مختصر و کلی در مورد نوع آن حوزه و فعالیت های آن می باشد. پس از آن نام ده سایت برتر از شماره ده تا یک شماره گذاری شده است.  بعد از نام هر سایت، توضیح مختصر در مورد سال شروع به کار، نوع خدمات سایت، میزان رضایت مشتری و … داده شده است.  درصورتی که متن حوزه خود را به طور کامل مطالعه کنید اطلاعات بسیار خوب و جامعی در اختیار شما قرار می گیرد که پس از آن می توانید تصمیم بگیرید که خدمات خود را از کدام سایت دریافت کنید.

بخش ویژه در کی خوبه

رپورتاژ

سایت کی خوبه علاوه بر محتواهایی که توسط خودش حاضر می شود، در مورد هر حوزه دارای یک بخش نظرات کاربران بوده که متن درون این بخش توسط خود افراد نوشته می شوند. هر فردی با توجه به تجربه ای که از خرید یک سایت و یا استفاده از خدمات سایت در حوزه موردنظر دارد، می تواند نظر خود را در این بخش بنویسد.

مطالعه بخش نظرات کاربران برای کسانی که قصد استفاده از خدمات در یک حوزه را دارند بسیار مفید می باشد. زیرا افراد می توانند از نگاه مخاطب و خریدار آن سایت را بررسی کنند. دراین صورت اگر اشکالی در نوع خدمات رسانی یک ساید باشد، حتما مطلع می شوند. در بخش نظرات کاربران توضیحات در مورد سایت های تازه به کار اما با فعالیت خیلی خوب نیز گذاشته شده است که شما می توانید این سایت ها را شناخته و در صورت تمایل از خدمات آن ها استفاده کنید.

سخن پایانی

درصورتی که سایت ها تمایل داشته باشند تا نامشان در کی خوبه به عنوان بهترین سایت های هر حوزه باشد، نیاز است که نکاتی را رعایت کنند.  نکته اول این که به بهینه سازی سایت خود توجه کنند .یک سایت با بهینه سازی خوب در رتبه های نخست جستجو قرار می گیرد و مخاطب زیادی را به خود جلب می کند. علاوه براین نیاز است که سایت ها خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهند تا بتوان از آن ها با نام بهترین ها یاد کرد.  مسئله بعدی این است که هر سایت با توجه به رضایت مشتری خود می تواند در قسمت نظرات کاربران نام برده شود و از این منظر نیز در کی خوبه نامی از آن بیاید . موارد بالا راه هایی است که با رعایت آن می توانید نام خود را در کی خوبه بیاورید.

منبع : https://kikhobe.com

نوشته‌های مرتبط