چطور اقامت دبی بگیریم؟

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت امارات هست، برای اخذ اقامت دبی شما می توانید به چند روش: سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج، تحصیل، ورزش می توانید اقدام کنید.

به جرائت می‌توان گفت دبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در املاک است. به دلیل بازگشت سرمایه قوی، سیاست‌های مطلوب امارات و رشد فزاینده ساخت و سازها در آن، دبی همیشه مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده و هست. علاوه‌بر تجربه امنیت اجتماعی کم‌نظیر و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده محیا شده در امارت، با اقداماتی نظیرخرید خانه در دبی می‌توانید ضمن اخذ اقامت دبی اقدام به انتقال سرمایه خود به شهری امن نمایید و به سود قابل توجهی با فعالیت و کار در این شهر دست یابید.

امروزه سرمایه داران در کلانشهر های ایران نظیر تهران، تبریز واصفهان اقدام به سرماره گزاری گسترده در کشور های همسایه میکنند. بدیهی است که در این راه باید قبل از هر اقدامی از بهترین وکیل فعال در این حوزه مشورت بخواهدی. به عنوان مثال بهترین وکیل در اصفهان یا تهران در زمینه مهاجرت راهنمای سرمایه گزاران در این کلانشهرها خواهند بود. در ادامه به روش های متفاوتی از اخذ اقامت در دبی اشاره می شود.

اقامت دبی

امروزه شهر دبی به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی تجارت و سرمایه‌گذاری اقتصادی در خاورمیانه شناخته می‌شود. این شهر زیبا در سواحل خلیج فارس قرار گرفته و به بزرگ‌ترین شهر تجاری امارات متحده عربی مشهور است. اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید و می خواهید اقامت دبی را بگیرید، باید نسبت به شرایط مهاجرت، قوانین و دیگر موضوعات مرتبط با آن آگاهی یابید. اطلاعات پیش رو اطلاعاتی عمومی در زمینه اخذ اقامت دبی به شمار می رود.

تقریبا 88.52 درصد جمعیت امارات را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهد که از این تعداد سهم مهاجران ایرانی حدود نیم‌میلیون نفر است. از بین شهرهای توسعه‌یافته امارات متحده عربی، دبی به علت عوامل مختلف از نظر تراکم جمعیت مهاجر، رشد بالایی داشته است. به همین دلیل سالانه مهاجرت به دبی مورد استقبال افراد زیای در سراسر دنیا قرار گرفته است.

دبی دبی حدود 3 میلیون نفر جمعیت دارد و از لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. به همین دلیل، بسیاری از افراد و شرکت‌های بین‌المللی به دنبال سرمایه‌گذاری و حضور در این منطقه هستند و سعی می‌کنند با روش‌های گوناگونی اقامت دبی را دریافت کنند.

شرایط سرمایه گزاری برای اخذ اقامت دبی

اگر قصد دارید به عنوان یک سرمایه‌گذار اقامت دبی در امارات را بگیرید، باید قبل از آن نسبت به استانداردهای سرمایه‌گذاری مهاجرت آگاهی یابید. این سرمایه‌گذاری دارای برخی از مزایا و امتیازهای ویژه‌ای است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌ کنیم

  • سکونت در کشوری ثروتمند و مرفه
  • داشتن ثبات سیاسی و اقتصادی
  • برخورداری از پرداخت هزینه رایگان گمرک در مناطق آزاد
  • سهولت در تمدید مجدد ویزا
  • اخد ویزا برای سایر اعضای خانواده
  • پیشرفت و رشد اقتصادی

در ادامه با مهم‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در امارات یعنی خرید ملک و ثبت شرکت آشنا خواهید شد. ز همراهی شما سپاسگزاریم.

امروزه مشاوره با وکیل در بحث مهاجرت و سرمایه گزاری جا افتاده است. افراد بدون آنکه متحمل ضرر و زیان شوند که با خود اتلاف وقت و هزینه گزاف را به همراه دارد، با یک مشاوره ساده حقوقی با وکیل به راحتی برنامه ریزی کرده، و مسیر مهاجرت، اخذ اقامت و سرمایه گزاری خود را طبق برنامه ای اصولی و با اطمینان خاطر پیش می برند. اگر قصد برنامه ریزی برای آینده را دارید می توانید به راحتی با مراجعه به سایت وکیل از ما و دسترسی به لیست وکلا برتر در این زمینه از مشاوره تخصصی در کمترین زمان بهره مند گردید.

مهاجرت از طریق خرید ملک در امارات

دریافت اقامت دبی با خرید ملک (خانه)

شهروندان خارجی صرفا با خرید یک خانه در دبی نمی‌توانند اقامت امارات را کسب نمایند. این لدان معناست که افراد باید حتما این کار را تحت شرایط خاصی انجام دهند. شرایط گرفتن اقامت دبی با خرید ملک شامل موارد زیر است :

رپورتاژ
  • برای اخذ اقامت امارات قیمت ملک خریداری شده در دبی باید حداقل 1 میلیون درهم ( حدود 10 میلیارد تومان ) باشد. در نظر داشته باشید که ملاک برای قیمت خانه، قیمت ذکر شده در سند ملک است و ارزش فعلی خانه ملاک نیست.
  • در صورتی که در سند خانه چند نفر با یکدیگر شریک هستند، سهم هر نفر به منظور اخذ اقامت امارات باید حداقل یک میلیون درهم باشد.
  • سند ملک خریداری شده نباید در رهن و وثیقه باشد.
  • به ازای خرید خانه ای که پیش خرید شده و هنوز سند مالکیت ندارد، اقامت امارات داده نمی‌شود و داشتن سند خانه برای اخذ اقامت امارات الزامی است.
  • در بیشتر مواقع ملکی که در دبی خریداری می‌کنید، دارای هزینه هایی همچون شارژ نگهداری ساختمان یا هزینه استفاده از تهویه مطبوع است. مالک باید ماهانه یا سالانه این هزینه ها را نیز پرداخت نماید.

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

سریع ترین راه اخذ اقامت دبی و امارات از طریق ثبت شرکت در دبی است. اقامت امارات از طریق ثبت شرکت به صورت نامحدود قابل تمدید است. معیارهایی همچون درآمد سالیانه شرکت یا سوددهی آن برای تمدید اقامت مطرح نیست و با ثبت شرکت به صورت تخصصی می توانید طول اقامت طولانی تری را رقم بزنید.

همچنین در ابن بین اگر قصد اخذ اقامت یک کشور خارجی از طریق ثبت شرکت را دارید، باید بدانید بین کشور ها و شهر های همسایه ثبت شرکت در دبی بهترین گزینه برای شماست. پس از اتمام مراحل ثبت شرکت در دبی، اقامت 3 ماهه امارات دریافت خواهید کرد، پس از سه ماه این اقامت به مدت 2 سال تمدید می‌شود و هربار که اقامت خود را تمدید کنید، مدت زمان اعتبار کارت اقامت امارات بیشتر می‌شود و حتی می‌توان اعتبار آن را به 10 سال نیز رساند.

مزایا ثبت شرکت برای اقامت دبی

ثبت شرکت در امارات و دبی بهترین و سریع‌ترین راه اخذ اقامت دبی و امارات به شمار می‌رود. از جمله مزایای ثبت شرکت در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اخذ اقامت امارات (با تمدید نامحدود) به وسیله ثبت شرکت در دبی
  • امکان اخذ اقامت امارات برای خانواده
  • ثبت شرکت در دبی بدون نیاز به شریک یا کفیل اماراتی با مالکیت صددرصد
  • نرخ مالیات بردرآمد صفر درصد برای شرکت ثبت شده در دبی
  • افتتاح حساب بانکی در امارات
  • برای تمدید اقامت نیازی به اثبات سوددهی شرکت نیست.
  • برای ثبت شرکت در دبی الزامی به اجاره یا خرید دفتر ندارید. (ثبت شرکت با دفتر مجازی امکان‌پذیر است.)
  • برای ثبت شرکت در دبی الزامی به استخدام منشی، حسابداری یا مدیر اماراتی وجود ندارد.
  • با ثبت شرکت در امارات و دبی می‌توانید در مناقصه‌های دولتی آن کشور شرکت کنید.
  • با ثبت شرکت امکان خرید املاک و مستغلات در امارات را بدست می‌آورید.
  • ثبت شرکت در امارات امکان تجارت آزاد در بازارهای جهانی را به شما می‌دهد.
  • با ثبت شرکت در امارات امکان تجارت در منطقه GCC را پیدا می‌کنید.
  • فاصله کم با ایران و وجود پروازهای همیشگی از ایران به امارات
  • امکان ثبت شرکت با کاربری تجاری، تولیدی یا خدماتی

ثبت شرکت در شهرهای دبی، ابوظبی، عجمان، شارجه، راس الخیمه، فجیره، ام القوین امکان‌پذیر است؛ اما با توجه به موقعیت استراتژیک دبی در تجارت جهانی، ثبت شرکت در دبی محبوب تر از سایر شهرهای امارات است. سرمایه گذاران می‌توانند انواع گوناگونی از شرکت ها را در امارات و دبی به ثبت برسانند.

اقامت ورزشی در دبی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دبی و امارات مهاجرت از طریق ویزای ورزشی است. این ویزا فقط برای ورزشکاران و افرادی که سابقه داشتن کارنامه معتبر ورزشی درخشان دارند مناسب است. بدین معنا که هر کسی نمی تواند از این راه برای اخذ اقامت دبی بهره ببرد.

مزایا اخذ اقامت دبی

به عنوان سخن پایانی این موضوع را خاطر نشان می شویم که وضعیت مطلوب کار در امارات یکی از انگیزه‌های اصلی مهاجرت و اخذ اقامت دبی است. میانگین درآمد معمولی در دبی در حدود 21 هزار درهم است. به طور کلی محدوده حقوق در دبی حدودا بین 4810 درهم ( کمترین حقوق) تا 99000 درهم (بیشهرین حقوق) است. مهم ترین دلایل کار در دبی برای ایرانیان، کسب درآمد و حقوق نسبتاً بالا در مقایسه با داخل ایران است. باتوجه به وضعیت نوسانات ارزی در ایران و روند صعودی قیمت دلار، بسیاری از افراد در ایران به فکر مهاجرت به امارات و گرفتن اقامت دبی هستند. بنابراین در صورتی که متقاضیان کار در دبی بتوانند ویزای کار دبی را اخذ کنند و قادر باشند در دبی به کار مشغول شوند می‌توانند از این طریق حقوق بالایی کسب کنند

برای همین منظور دولت امارات متحده عربی یک برنامه ویزایی برای افراد متقاضی کار در امارات طراحی کرده که هدف از این ویزا ایجاد یک محیط و فضای مطلوب برای مشاغل و رشد اقتصادی امارات است.

خدمات وکیل برای ثبت شرکت و اخذ اقامت دبی

در صورت نیاز به خدماتی همچون یافتن شریک مناسب برای ثبت شرکت در دبی، ثبت شرکت در امارات، اخذ اقامت امارات از طریق شریک لایسنس و ثبت شرکت می‌توانید از طریق سایت وکیل از ما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از خدمات برترین وکلا در این زمینه بهره‌مند شوید. بدیهی است که وکیل با آگاهی کامل از قوانین مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت دبی و داشتن تجربه کافی در این زمینه می تواند راهنمای شما باشد تا از صرف هزینه گزاف و اتلاف وقتتان جلوگیری به عمل آورد.

نوشته‌های مرتبط