پروژه آماده افتر افکت ابزاری برای دیده شدن در یوتیوب

پروژه آماده افتر افکت یک پکیج از­پیش‌طراحی­ شده و آماده‌ی استفاده است که در زمان و هزینه ­های تولید یک ویدیو، به ­صورت قابل توجهی صرفه­ جویی می­کند. یوتیوب بزرگ­ترین پلتفرم اشتراک­ گذاری ویدیو در جهان با آمار ماهانه 1.7 میلیارد بازدید است. افراد زیادی به­منظور کسب درآمد در این پلتفرم فعالیت می­کنند و به ساخت ویدیو در زمینه­ های مختلفی مشغولند، اما یک پروژه پیش ­ساخته افتر افکت چگونه می­تواند در ساخت ویدیو­های جذاب و حرفه ­ای برای یوتیوب کمک­ کننده باشد؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ می­ دهیم و ابزاری را در اختیار شما قرار خواهیم داد که موجب جلب توجه بازدید­کنندگان به سوی کانال یوتیوبی شما خواهد شد.

پروژه آماده افتر افکت برای یوتیوبر­ها

آمار خیره ­کننده‌ی بازدید ماهانه یوتیوب یک­سوی تاریک­تر هم دارد. در هر دقیقه بر­روی این پلتفرم حدودا 300 ساعت ویدیو توسط مدیران کانال­ های یوتیوبی بارگذاری می­ شود! هر میزان آمار بازدید ماهانه از یوتیوب جذاب است و موجب خیال­ پردازی در ذهن تولید­کنندگان ویدیو می­ شود، آمار آپلود در دقیقه کمی نگران ­کننده بوده و ممکن است موجب دلسردی افراد شود. نکته اینجاست که یوتیوب یک پلتفرم به­ شدت رقابتی است و برای دیده شدن در آن باید ویدیوهای خاص تولید کرد. اما اصلا نگران نباشید. در ادامه 3 ابزار برتر از انواع پروژه آماده افتر افکت را به­ شما معرفی خواهیم کرد که می ­تواند موجب تمایز شما با رقبای تان شود.

پروژه آماده اسلایدشو مناسب افتر افکت

پروژه ­های اسلایدشو شامل انواع افکت­ های تصویری، صوتی و ترنزیشن­ های جذاب است. شاید مهم­ترین بخش کار هر یوتیوبر ادیت ویدیو است. فارغ ­از موضوع و محتوای یک ویدیو، مهم­ترین فاکتوری که موجب بالا رفتن واچ ­تایم یا زمان دیده شدن هر ویدیو می­شود نحوه تدوین آن ویدیو است. یوتیوبر­ها برای ارتباط عمیق­تر با مخاطب و رشد و پیشرفت کانال یوتیوبی خود، باید اصول اولیه تدوین را یادگرفته و از ترنزیشن­های جذاب در ویدیوی خود استفاده کنند. از طرفی ساخت یک ترنزیشن خاص، پروسه ­ای زمان­بر بوده و به دانش طراحی و کار با نرم‌افزارهایی نظیر افتر افکت نیاز دارد. پروژه آماده اسلایدشو مناسب افتر افکت این مشکل را مرتفع نموده و کار یوتیوبر را بسیار راحت­ تر خواهد کرد.

پروژه آماده افتر افکت اسلایدشو هم­چنین برای کانال­هایی که ویدیو­های آموزشی می­ سازند نیز کاربرد دارد. به کمک این پروژه می­توانید از انواع افکت ­های جذاب گرافیکی بر­روی ویدیو خود استفاده کنید. نوشته­ های خوانا و زیبا را به ویدیو اضافه کرده و هم­چنین از ترنزیشن ­های حرفه­ ای برای اتصال کلیپ­ های خود بهره ببرید. همان‌طور که گفته شد زمان دیدن ویدیو توسط کاربر یا واچ­ تایم مهم­ترین عامل تشخیص کیفیت ویدیو توسط الگوریتم ­های یوتیوب است. هرچه این زمان بیشتر باشد یوتیوب ویدیوی شما را به افراد بیشتری معرفی کرده و پیشنهاد خواهد داد. استفاده از ترنزیشن ­های گرافیکی و پویا موجب تعامل هرچه بیشتر بازدیدکننده با ویدیو شده و همین امر به بالاتر رفتن واچ­تایم منجر می­شود. پروژه آماده اسلایدشو مناسب افتر افکت با هزاران قالب پیش­ ساخته در سبک ­های گوناگون ارائه می­ شود و می­تواند حس حرفه ­ای بودن را به بیننده منتقل کند و این تمایز همان چیزی است که شما به­ عنوان یک یوتیوبر به آن نیاز خواهید داشت!

وبسایت باک یک مجموعه کامل از انواع پروژه آماده افتر افکت برای طراحان، تدوینگران و یوتیوبر­ها است. در این سایت هزاران فایل گرافیکی و صوتی مورد نیاز کاربران به صورت یک‌جا گردآوری شده است. این فایل­های پیش­ ساخته به ­شما این امکان را می­دهد تا افکت­ هایی که توسط طراحان کهنه­ کار و حرفه ­ای ایجاد شده را مورد استفاده قرار داده و سطح کیفی کار خود را به مرحله بالاتری ارتقا دهید.

پروژه آماده افتر افکت برای تدوین ویدیو

رپورتاژ

پروژه آماده افتر افکت زیرنویس

یکی از راه ­های دادن اطلاعات اضافی به بیننده، ایجاد زیرنویس برای ویدیو است. زیرنویس با اضافه­ کردن این اطلاعات جانبی عمق یک ویدیو را بیشتر کرده و ارزش آن را بالاتر می ­برد. پروژه آماده افتر افکت زیرنویس به شما کمک می­کند تا پروسه زیرنویس ­گذاری روی ویدیو خود را حرفه­ ای­ تر و با استفاده از المان ­های گرافیکی جذاب انجام دهید. در این پروژه می­ توانید رنگ زیرنویس، انیمیشن و نحوه ورود و خروج آن، سایه، استایل و… را به­ سلیقه خود انتخاب کرده و از آن در ویدیوهای یوتیوب‌ و… استفاده نمایید.

وقتی صحبت از زیرنویس به میان می ­آید بیشتر ما به زیرنویس فیلم و ترجمه دیالوگ­ ها فکر می­کنیم. در­صورتی که پروژه آماده افتر افکت زیرنویس کاربرد­های بسیار بیشتری دارد. نشان دادن نام و شغل افراد در مصاحبه­ ها، نمایش اطلاعات مکانی و زمانی در ابتدای ویدیو، نشان دادن انواع نقل قول و… همگی از مواردی هستند که می‌توانند به­ صورت کاملا جذاب و با استایل حرفه ­ای نمایش داده شوند.

پروژه آماده دکمه سابسکرایب یوتیوب

یکی دیگر از انواع پروژه آماده افتر افکت که مخصوص یوتیوبر­ها طراحی شده دکمه سابسکرایب است. چند نمونه رایگان برای این دکمه در سطح وب وجود دارد. اما اگر می­ خواهید با بقیه متمایز باشید و کاربران را به سابسکرایب کردن به کانال خود تشویق کنید، پروژه آماده دکمه سابسکرایب یوتیوب مناسب شما خواهد بود. صد­ها نمونه حرفه­ ای از این پروژه با سبک ­های هنری مختلف موجود است که با هزینه ناچیزی قادر به تهیه و استفاده از آن خواهید بود.

پروژه آماده دکمه سابسکرایب یوتیوب از انواع عناصر بصری و گرافیکی دوبعدی و سه ­بعدی تشکیل شده است و قابلیت تنظیم رنگ، نوشته و سرعت انیمیشن را دارد. استفاده از یک دکمه سابسکرایب جذاب، از­ نظر روانی موثر واقع شده و طبق آمار، به گرفتن سابسکرایب بیشتر در یوتیوب کمک خواهد کرد. این تکنیک خصوصا برای جذب بینندگان جدید برای یک کانال یوتیوبی تاثیرگذار است و موجب بالا­تر رفتن تعداد مشترکان کانال شما در­طول زمان خواهد شد.

جمع ­بندی

بسیاری از یوتیوبر­ها از نداشتن امکانات و تیم حرفه ­ای برای ساخت و تولید ویدیو­های باکیفیت گله دارند. استفاده از یک پروژه آماده افتر افکت این مشکل را به ­راحتی حل می­کند و به­ شما این امکان را می­ دهد تا از حرفه ­ای­ ترین طراحان کمک گرفته و سطح کیفی تولیدات ویدیویی خود را به ­طرز چشم­گیری افزایش دهید. تنها کافی است از مجموعه بی­نظیر وبسایت باک دیدن کرده و پروژه مورد نظر خود را از میان هزاران گزینه موجود انتخاب کنید. پس تا دیر نشده، همین حالا با ­استفاده­ از عناصر گرافیکی جذاب سطح کاری خود را ارتقا داده تا بتوانید از میان هزاران رقیب خود متمایز شوید.

نوشته‌های مرتبط