آفرهای ویژه تورهای کیش را در لحظه آخر ببینید

یکی از لذت بخش ترین تجربه های هر فردی، می تواند سفر به یک جزیره رویایی با سرگرمی های مختلف و بسیار زیاد باشد. اگر این سفر همراه با یک تور همه جانبه با یک قیمت مناسب نیز باشد، دیگر همه چیز به بهترین شکل خود پیش می رود. یکی از بهترین آفرهایی که معمولا لحظه آخر در سایت خود قرار می دهد، مربوط به آفرهای ویژه تورهای کیش می باشد. جزیره کیش یکی از جزیره های ایران است که به مکانی اختصاصی برای تفریح تبدیل شده است. همه چیز در این جزیره بسیار لذت بخش تر خواهد بود. تمام لحظاتی که در این جزیره خواهید گذراند، از خرید کردن تا گردش در مکان های تاریخی و مرموز این جزیره، برای شما طلایی ترین لحظات عمرتان خواهد بود. خصوصا اگر به همراه خانواده یا دوستانتان به این جزیره مهیج سفر کرده باشید.

قیمت تور های کیش در سایت لحظه آخر

در سایت لحظه آخر همیشه می توانید بهترین تورها را بیابید. در این سایت تورهای متنوعی با روزهای اقامت، شرکت مسافربری و هتل های گوناگونی وجود دارد که با توجه به شرایط دلخواهتان، می توانید هر یک از آن ها را رزرو کرده و از تور مسافرتی خود به جزیره کیش لذت ببرید.

اولین توری که قصد معرفی آن را به شما داریم، تور ۳ شبه ویژه نوروز ۱۴۰۱ می باشد که تاریخ رفت آن ۲۷ ام اسفند ماه بوده و تا اول فروردین ادامه دارد. برای این تور قابلیت رزرو ۱۱ نوع هتل از ۲ ستاره تا ۵ ستاره وجود داشته و قیمت پایه آن از ۴.۰۵۰.۰۰۰ تومان شروع می شود.

تور بعدی ای که جزو تورهای پرطرفدار با آپشن های فوق العاده زیاد است، تور ۳ شبه کیش ویژه نوروز ۱۴۰۱ می باشد. این تور که پرواز آن در تاریخ ۲۸ ام اسفند انجام می شود و تا ۱۰ ام همان ماه به طول می انجامد، در کل قابلیت رزرو ۱۰ هتل را در اختیار مسافر قرار می دهد. هر یک از این هتل ها از ۲ تا ۵ ستاره دارند. شروع قیمت این تور از ۴.۰۱۰.۰۰۰ تومان است.

همیشه یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی به جزیره کیش در ایام نوروز، تور کیش هتل داریوش هستند. این تور پرطرفدار که در نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۳ شب قابل اجراست، رفت و برگشت آن با شرکت هواپیمایی تابان می باشد. مبدا حرکت این تور از شهر تهران بوده و در کل مسافران می توانند ۱۴ نوع هتل را رزرو کنند که هر یک از آن ها ۲ ستاره تا ۵ ستاره هستند. قیمت پایه این تور از ۴.۰۸۰.۰۰۰ تومان برای هر نفر شروع می شود. تاریخ حرکت این تور از ۸ ام فروردین تا ۱۲ ام همان ماه می باشد.

تور کیش ارزان در لحظه آخر

نحوه رزرو و خرید تور کیش در لحظه آخر

یکی از دلایلی که به محبوبیت بسیار زیاد سایت لحظه آخر برای رزرو انواع تورهای مسافرتی افزوده است، راحت و آسان بودن مراحل رزرو و خرید تورها می باشد. بلافاصله پس از انتخاب تور دلخواهتان، می توانید از راه های ارتباطی ای که در کنار بخش معرفی وجود دارد، با اپراتورهای پاسخگویی ارتباط برقرار کرده و به راحتی تور مورد نظرتان را رزرو و خریداری نمایید.

تمامی تورها و شماره هایی که در داخل این سایت درج می شوند، معتبر بوده و نیازی به نگرانی از این بابت نخواهد بود. چرا که تمامی لینک ها و شماره ها از نظر اعتبار چک می شوند.

رپورتاژ

هتل های ارزان کیش برای اقامت با تور کیش

مطمئنا یکی از سوالات عمده مشتریان و مسافرانی که قصد سفر به هر مکانی را دارند همین سوال است. معمولا اغلب افراد ترجیح می دهند خودشان همه کارها را انجام بدهند اما متاسفانه با این وجود آن طور که باید نمی توانند برنامه ریزی مناسبی برای مدت زممان سفر خود داشته باشند. به همین علت تورهای مسافربری برای افرادی که قصد گردش در این جزیره و بازدید از مکان ها و جاذبه های دیدنی آن دارند، انتخاب مناسب تری خواهد بود.

 ممکن است هزینه تورهای اقامتی بیشتر از حالت معمول در آیند اما از آپشن هایی که در هنگام سفر به مسافران ارائه داده می شوند نیز نمی توان نامی به میان نیاورد.

تور کیش چند روزه است؟

تور سه روزه کیش بگیرم یا 5 روزه؟

بسته به آن مقدار تفریح یا هر چیز دیگری که مد نظرتان است، می توانید از بین این دو مورد انتخاب کنید. اگر برای بار اول است که به این جزیره اسرار آمیز سفر می کنید، بهتر است تور ۵ روزه را رزرو کنید تا به خوبی از تمامی این روزها برای لذت بردن استفاده کنید.

معمولا تورهای ۳ روزه بیشتر برای افرادی که قصدی به جز مسافرت تفریحی دارند، مناسب می باشد. پس اگر قصد شما از سفر به جزیره کیش فقط جنبه تفریحی آن است، گزینه بهتر این خواهد بود که از تورهای ۵ روزه استفاده کنید.

مدت زمان پرواز تهران کیش

به صورت میانگین، مدت زمان پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران تا فرودگاه بین المللی کیش، حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه خواهد بود اما باید در نظر داشته باشید که موارد بسیاری نیز می توانند در تغییر این زمان تاثیر گذار باشند. یکی از این موارد، وضعیت آب و هوا و شرایط جوی هست. اگر شرایط جوی مناسب باشد، ممکن است حتی این مدت زمان کمتر نیز شود اما اگر وضعیت مساعد نباشد، ممکن است مدت پرواز بیشتر نیز شود.

مورد بعدی، تعمیرات و مسافرگیری هواپیما است. این دو مورد خود به تنهایی وقت زیادی را خواهند گرفت.

نوشته‌های مرتبط