17 جمله انگیزشی از بزرگان درباره ثروتمند شدن

آیا برایتان پیش آمده که مثل میلیاردرها فکر کنید؟ بر اساس تجربه و گفته‌های بسیاری از بزرگ‌ترین ثروتمندان دنیا ثروتمند شدن از ذهن فرد آغاز می‌شود نه از کیف پول او. برای ثروتمند شدن کافی است به چیزی کاملا غیرقابل‌باور و بسیار دور از دسترس خود باور داشته باشید، کمی سخت‌کوشی، تعهد و فداکاری از خودتان نشان بدهید و در نهایت خواهید دید که ثروت را در اختیار گرفته‌اید. شور و اشتیاق، علاقمندی، ایده‌های جذاب و نظم و انضباط زیربنای ثروت را تشکیل می‌دهند. پس قبل از اینکه به دنبال بخت و اقبال خودتان بروید، این ۱۷ جمله انگیزشی از بزرگان درباره ثروتمند شدن را الگوی خودتان قرار بدهید و فضای ذهنی ثروتمندی را برای خود به وجود بیاورید.

جمله انگیزشی از بزرگان

۱.با یک حساب و کتاب ساده می‌توانید بفهمید که درآمد شما تنها به همان اندازه‌ای رشد می‌کند که خودتان رشد می‌کنید. (تی هارو اِکِر)

۲. نظام آموزش رسمی و تحصیلات دانشگاهی برای زندگی‌تان خوب است اما خودآموزی و توسعه فردی است که آینده سعادتمند و ثروتمندی را برای شما فراهم می‌کند. ( جیم ران)

۳. تنها تفاوتی که بین یک فرد ثروتمند و یک فرد فقیر وجود دارد این است که هر کدام از این دو چطور از وقت و زمان خود استفاده می‌کنند. ( رابرت کیوساکی)

۴. هرچه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر به‌دست می‌آورید. ( فرانک کلارک)

۵. قبل از اینکه بتوانید یک میلیاردر باشید باید یاد بگیرید مثل یک میلیاردر فکر کنید. باید یاد بگیرید چطور به خودتان انگیزه بدهید تا شجاعانه با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید. ( توماس جی. استنلی)

۶. شما نمی‌توانید هفته‌ای ۳ ساعت کار کنید و ۱۰۰،۰۰۰ دلار پول در بیاورید. زود پول درآوردن فایده‌ای ندارد. ذهنیت رشد تدریجی همیشه بر ذهنیت رشد مایکروفری و برقی پیروز می‌شود. ( دیو رمزی)

۷. سرمایه‌گذاری در کسب دانش و اطلاعات بهترین سودها را برایتان به همراه می‌آورد.( بنجامین فرانکلین)

رپورتاژ

۸. بخت و اقبال یار کسی است که شجاعت به خرج می‌دهد. (ویرجیل)

۹. افراد ثروتمند تلویزیون‌های کوچک و کتابخانه‌های بزرگ دارند. افراد فقیر کتابخانه‌های کوچک و تلویزیون‌های بزرگ دارند.( زیگ زیگلار)

۱۰. من به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت چیزی جز یک حالت ذهنی نیست و هر کسی قادر است با پرورش تفکرات ثروتمندانه در ذهن خود حالت ذهنی ثروتمندان را به‌دست بیاورد.( ادوارد یانگ)

۱۱. ثروت همه ثروتمندان ریشه در ذهن آنها دارد. ثروت در ایده‌ها و افکار ثروتمندان است نه در پول آن‌ها. ( رابرت کولیر)

۱۲. جیب‌ خالی کسی را عقب نمی‌اندازد. مغز خالی و قلب خالی است که موجب عقب ماندن شما می‌شود. ( نورمن وینسنت پیل)

۱۳. هر روز به منزله یک حساب بانکی است و زمان موجودی آن حساب است. هیچ کس ثروتمند نیست و هیچ کس فقیر نیست. همه ما بطور مساوی هر روز ۲۴ ساعت در اختیار داریم. (کریستوفر رایس)

۱۴. چه چیزی مانع از ثروتمند شدن‌تان می‌شود؟ در بیشتر موارد نداشتن باور و اعتقاد است که مانع از ثروتمند شدن کسی می‌شود. برای آنکه ثروتمند شوید باید باور داشته باشید که قادر هستید ثروتمند شوید. باید اقدامات لازم برای رسیدن به هدف‌تان را انجام دهید. ( سوز اورمان)

۱۵. ثروت عمدتا نتیجه عادت‌های شما است. ( جان جکوب آستور)

۱۶. همه دستاوردها، همه ثروت‌های به‌دست آمده از یک فکر و اندیشه شروع می‌شوند. (ناپلئون هیل)

۱۷. در دنیای امروز بزرگ‌ترین منبع ثروت در مغزتان، جایی میان دو گوش شما قرار دارد. ( برایان تریسی)

نوشته‌های مرتبط