اجاره ویلا برای مهمانی ، تولد و دورهمی با قیمت مناسب

این روزها با تسریع روند واکسیناسیون در کشور، به نظر می‌رسد که همه‌گیری کرونا در ایران به سوی متوقف شدن پیش می‌رود. چشم‌اندازهای جهانی نیز در این باره روشن هستند و اخبار از پایان همه‌گیری کرونا طی چند سال آینده خبر می‌دهند. تمامی این موارد دست به دست یکدیگر داده‌اند تا بار دیگر شاهد برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسمات بزرگ و پرتراکم باشیم. بدیهی است که در شرایط فعلی تقاضای اجاره ویلا برای مهمانی با قیمت ارزان رو به افزایش خواهد بود.

چرا برای مهمانی باید ویلا اجاره کرد؟

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که جمعیت آن در طول چند دهه حدود سه برابر افزایش یافته است. از این رو شاهد تبدیل خانه‌های ویلایی بزرگ به آپارتمان‌ها و برج‌های چند طبقه در شهرها هستیم. امروزه یافتن خانه‌های بزرگ با متراژ بالا و حیاط وسیع دشوار شده است و حتی اگر بتوانید چنین خانه‌ای را در شهر بزرگی همچون تهران پیدا کنید، برای خرید آن به بودجه هنگفتی نیاز خواهید داشت.

بنابراین در شرایط فعلی اکثر خانواده‌ها در واحدهای کوچک و بزرگ آپارتمانی ساکن هستند. بسیاری از این خانه‌ها فاقد حیاط هستند و آن‌هایی که حیاط دارند نیز تنها در شرایط خاصی اجازه استفاده از حیاط را برای ساکنین قائل شده‌اند. برگزاری مهمانی‌ها و مجالس جشن پر سر و صدا در فضای اشتراکی آپارتمان نیز چندان مناسب به نظر نمی‌رسد، چرا که آلودگی صوتی ناشی از مهمانی موجب شکایت همسایگان خواهد شد.

با توجه به نکات گفته شده، به نظر می‌رسد که راهی جز اجاره ویلا برای برگزارکنندگان مهمانی‌ها وجود ندارد. اجاره ویلا برای مهمانی مزایایی نیز برای برگزارکنندگان مراسم به دنبال خواهد داشت. برای مثال هزینه‌های جاری برگزارکنندگان به شدت کاهش خواهد یافت، چرا که آن‌ها به جای خرید یک خانه یا اجاره طولانی‌مدت آن، تنها برای چند روز این ویلا را اجاره خواهند کرد.

از سوی دیگر ویلاهای اجاره‌ای معمولا در مناطق حومه‌شهر یا خارج شهر هستند. بنابراین از نظر سر و صدا مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید تا هر زمان که بخواهید، مراسم مهمانی خود را ادامه دهید. دسترسی مهمان‌ها به این مناطق نیز راحت خواهد بود و نگرانی بابت جای پارک خودروها ندارید. تمامی این موارد باعث می‌شود تا اجاره ویلا برای برگزاری مهمانی به یک کار منطقی و قابل قبول تبدیل شود.

رپورتاژ

ویلا برای مهمانی با قیمت ارزان از کجا اجاره کنیم؟

پس از آن‌که مزایا اجاره ویلا برای مهمانی را برشمردیم، نوبت به سوال اصلی می‌رسد: ویلا برای مهمانی با قیمت ارزان را از کجا اجاره کنیم؟ مراکز مختلفی برای اجاره ویلا در تهران و سایر شهرستان‌ها وجود دارند اما یافتن یک ویلا مناسب و خوش‌قیمت برای متقاضیان چندان ساده نیست.

روش سنتی اجاره ویلا در ایران به این صورت است که متقاضیان اجاره ویلا به مراکز ارائه سکونت‌گاه مراجعه می‌کنند و درخواست اجاره یک ویلا را می‌دهند و براساس بودجه‌ای که در اختیار دارند، یک ویلا را اجاره می‌کنند. استفاده از این روش می‌تواند اطمینان مشتری را در یافتن یک ویلا مناسب تضمین کند اما از سوی دیگر یافتن یک ویلا مطلوب براساس روش قدیمی نیاز به صرف زمان و هزینه گزافی خواهد داشت.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا متقاضیان اجاره ویلا از روش‌های مدرن بهره ببرند. در این شیوه مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های ارائه‌دهنده مراکز اقامتی، ویلای مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به اجاره آن برای مدت دلخواه اقدام کنند. به طور معمول قیمت ویلا در این سایت‌ها به صورت شفاف اعلام شده است و در ضمن تصاویر مختلفی از مراکز اقامتی برای آشنایی متقاضیان قرار داده شده‌اند. مراکز مختلفی در زمینه اجاره ویلا به صورت آنلاین فعالیت دارند اما پیشنهاد ما به شما جهت اجاره ویلا برای مهمانی با قیمت ارزان، استفاده از سایت اتاقک است.

مزایای اتاقک برای برگزارکنندگان مهمانی‌ها و جشن‌ها

اتاقک یکی از مراکز معتبر اجاره ویلا، آپارتمان و سوئیت برای کوتاه مدت است که مراکز اقامتی را در بیش از 300 شهر و نقطه ایران ادامه می‌دهد. مشتریان می‌توانند فیلترهای مختلفی را در این سایت اعمال کنند، برای مثال می‌توان تنها ویلاهایی را مشاهده کرد که برای مهمانی و جشن‌ها ارائه شده‌اند.

هر کدام از مراکز اقامتی موجود در سایت اتاقک با یک نام مشخص شده‌اند و خلاصه مشخصات آن‌ها در پیش نمایش آگهی ارائه شده است. برای مثال مکان تقریبی ویلا، مشخصات خاص (نزدیک به دریا، جنگلی، کوهستانی و …) امتیازی که مهمانان قبلی به آن اقامتگاه داده‌اند و قیمت ویلا را می‌توان در خلاصه آگهی مشاهده کرد. با کلیک بر روی هر آگهی می‌توانید به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید و علاوه برآن تصاویر ویلا را نیز مشاهده کنید. برخی از ویلاهای ارائه شده در اتاقک نیاز به تایید مالک برای پرداخت ندراد که در این صورت می‌توانید به سرعت و بدون طی کردن روال مرسوم، ویلا مورد نظر خود را از طریق اتاقک اجاره کنند. تاریخ‌های خالی ویلا نیز در سایت اتاقک قابل مشاهده است و این برای برنامه‌ریزی مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

نوشته‌های مرتبط