یک دوره آموزش رنگ موی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ کردن مو از سال های بسیار دور در میان خانم ها و حتی آقایان مرسوم بوده است. مردم این کار را با استفاده از مواد طبیعی مانند حنا، پوست گردو و … انجام می دادند تا سفیدی موهای خود را بپوشانند و رنگ و جذابیت بیشتری به موهایشان بدهند. اما امروزه با پیشرفت صنعت و ابزار زیبایی، انواع رنگ موی شیمیایی مختلف تولید شده است که می توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوستتان، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

علاوه بر رنگ مو، تکنیک های رنگ کردن مو نیز پیشرفت کرده و امروزه با انواع مدل ها و تکنیک های رنگ مو سروکار داریم. بنابراین، این هنر و حرفه به یک رشته تخصصی تبدیل شده است که برای یادگیری آن باید در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کنید تا با شرکت در دوره های آموزشی مربوطه به تمام تکنیک ها و ریزه کاری های این حرفه مسلط شوید. اما نکته بسیار مهم این است که آموزشگاهی را انتخاب کنید که بتواند یک دوره بسیار حرفه ای و کارآمد برای شما برگزار کرده و شما را برای بازار کار آماده کند. یک دوره آموزش رنگ موی حرفه ای ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی های یک دوره رنگ و مش حرفه ای

ارائه مباحث آموزشی بر اساس سرفصل های استاندارد

انتخاب مبحث و مطالب آموزشی یکی از مهم ترین مواردی است که هر آموزشگاهی باید رعایت کند. یک دوره آموزش رنگ مو باید بتواند شما را به طور کامل با تمام ابزارها و مواد مورد نیاز، نحوه استفاده از آن ها، انواع ترکیب رنگ، مدل ها و تکنیک های مختلف رنگ مو آشنا کند و مهارت های لازم در این زمینه را به شما بیاموزد. این مباحث باید به گونه ای تنظیم شوند که هنرجو در آینده کاری خود بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد و همچنین بتواند خود را برای آزمون فنی و حرفه ای آماده کند.

برای اینکه هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی بتوانند به راحتی آزمون را پشت سر بگذارند و به تمام تکنیک ها و مدل های مورد نیاز مشتریان مسلط باشند، یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای باید ارائه تمام سرفصل های استانداردی را که کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین کرده اند، در دستور کار خود قرار دهد.

آموزش رنگ و مش

همکاری با مربیان باتجربه و حرفه ای

توانایی انتقال مطالب برای آموزش بسیار مهم و کلیدی است. یک مربی علاوه بر اینکه باید در رشته مربوطه تجربه و اطلاعات کافی داشته باشد، نیاز است تا با روش های تدریس جدید آشنایی داشته باشد تا بتواند مطالب را به بهترین شکل به هنرجو منتقل کند. یک مربی کارآزموده و حرفه ای با صبوری و آرامش مطالب را به هنرجوی خود آموزش می دهد و همچنین به موقع و به درستی اشکالات او را برطرف می کند.

ایجاد فرصت تمرین و تکرار برای هنرجو

آموزش تنها زمانی کامل می شود که هنرجو بتواند مطالبی را که یاد گرفته به صورت عملی انجام دهد. از این رو، یکی از مهم ترین ویژگی های دوره آموزش رنگ مو این است که هنرجو در آن فرصت تمرین بر روی مدل مصنوعی و سپس روی مدل طبیعی را داشته باشد. در این تمرین و تکرارها هنرجو ایرادات کار خود را متوجه شده و به کمک مربی آن ها را برطرف می کند.

رپورتاژ

تجهیزات و ابزارهای باکیفیت و جدید

ابزارها و تجهیزات آرایشگری روز به روز پیشرفت می کنند و مدل های جدید و حرفه ای تری وارد بازار می شود. یک آموزشگاه خوب و حرفه ای تمام این ابزارها را برای هنرجویان خود تهیه می کنند تا هم آموزش به بهترین شکل ممکن انجام شود و هم هنرجویان با ابزارهای جدید و نحوه کار با آن ها آشنا شوند.

معرفی به سازمان فنی و حرفه ای

هنرجویان برای اینکه بتوانند در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنند، باید توسط یک آموزشگاه معتبر به این سازمان معرفی شوند. به همین دلیل، آموزشگاهی که انتخاب می کنید باید تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد تا بتواند شما را برای آزمون به این سازمان معرفی کند. دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای ایجاد فرصت شغلی مناسب بسیار مهم است و همچنین می تواند یک رزومه قوی و نشان دهده مهارت شما باشد.

دوره رنگ مو

دترلند، بهترین انتخاب برای آموزش رنگ مو

اکنون که با ویژگی های یک آموزشگاه و دوره آموزش آرایشگری حرفه ای آشنا شده اید، می دانید که باید به دنبال چه چیزی باشید. آموزشگاهی که تمام این ویژگی ها را داشته باشد می تواند شما را به خوبی آماده کرده و وارد بازار کار کند.

پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند است. این آموزشگاه سال هاست که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و تا کنون افراد زیادی را آموزش داده و با دنیای آرایشگری معرفی کرده است.

دترلند علاوه بر آموزش رنگ مو سایر دوره های آموزشی مهم و پرطرفدار آرایشی مانند آموزش تجهیزات پزشکی، پاکسازی پوست، کاشت ناخن، اکستنشن مژه، فیبروز ابرو و … را با بهترین کیفیت برگزار می کند. از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مباحث آموزشی بر اساس سرفصل های استاندارد
  • همکاری با مربیان با تجربه و مسلط به مباحث و متدهای آموزشی
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • پشتیبانی ۶ ماهه از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی جهت مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه با کیفیت و سطح بالای آموزش
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل برای خانم های کارمند و هنرجویانی که از شهرستان تشریف می آورند
  • ارائه تجهیزات و ابزار آموزشی جدید و باکیفیت

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

نوشته‌های مرتبط