بهترین داکت اسپلیت های 2023

قصد خرید داکت اسپلیت را دارید؟ در راه پیدا کردن بهترین داکت اسپلیت 2023 می‌توانید از این مطلب کمک بگیرید. در بازار لوازم خانگی و سرمایشی، خیلی از مشتری‌ها داکت اسپلیت یا همان اسپلیت کانالی را به کولر گازی اسپلیت ترجیح می‌دهند. از نظر این گروه، ویژگی‌های داکت اسپلیت مانند: ثبات خروجی هوا، در معرض دید نبودن یونیت داخلی، گرمایش ارزان با استفاده از کویل آب گرم، دوام بالا و وجود یک یونیت داخلی به‌جای چند پنل دیواری، ارزش صرف هزینه اولیه بالاتر، تحمل سروصدای بیشتر حین کار، کانال‌کشی و دردسر‌های دیگر جهت نصب را دارد. هرچه نباشد داکت اسپلیت‌ها از سیستم‌های پرطرفدار برای خنک کردن فضای واحد‌های تجاری، اداری و مسکونی محسوب می‌شوند و امتیازات خاص خود را دارند.

بهره بردن از این نقاط قوت در گروی آن است که در انتخاب و خرید داکت اسپلیت چند عامل مهم را در نظر بگیریم. یکی از آن‌ها متراژ خانه، دفتر کار یا فروشگاهی است که سیستم تهویه را برای آنجا تهیه می‌کنیم. این عدد نشان می‌دهد که باید به دنبال داکت اسپلیت با چه ظرفیتی باشیم تا با خرید مناسب‌ترین مدل، هم از قدرت خنک‌کنندگی کافی آن برخوردار شویم و هم هزینه اضافی نکرده باشیم تا مبادا که به‌جز استهلاک بیشتر دستگاه، چیزی نصیب‌مان نشود. برای هزینه و محل نصب یونیت خارجی (تراس، پشت‌بام و…) و یونیت داخلی هم که در اسپلیت کانالی به شکل توکار نصب می‌شود، باید بررسی‌های لازم را انجام بدهیم.

سازگاری داکت اسپلیت با شرایط آب‌وهوایی محل زندگی یا کار هم از عواملی است که اصلاً نباید نقش آن را دستکم گرفت. میزان مصرف و بازده انرژی و به‌تبع آن مجهز بودن کمپرسور دستگاه به اینورتر نیز جزء مسائلی هستند که اهمیت بالایی دارند. یکی دیگر از موارد مهم در خرید داکت اسپلیت انتخاب برند معتبر است که به‌خودی خود می‌تواند تضمینی برای کیفیت محصول باشد. همچنین باید در زمینه امکانات دستگاه، مانند سیستم کویل آب گرم، کنترل ازطریق وای‌فای و اپ موبایل، زون‌بندی و… دقت کافی را به خرج بدهیم.

بیایید تا برای تصمیم‌گیری بهتر دراین‌زمینه، به تعدادی از بهترین داکت اسپلیت‌های 2023 و ویژگی‌های آن‌ها نگاهی بیندازیم.

یکی از نکاتی که در بسیاری از فهرست‌های برترین داکت اسپلیت‌های سال میلادی جاری جلوه می‌کند، حضور پررنگ تولیدکننده‌های جنوب شرقی آسیا، به‌ویژه ژاپنی‌ها، است. در نظرسنجی‌هایی که در کشور‌های مختلف، مخصوصا استرالیا، براساس دیدگاه خریداران تهیه شده است، شرکت‌کنندگان نسبت به کیفیت و قابلیت‌های داکت اسپلیت‌های کمپانی‌هایی مانند: فوجیتسو جنرال (مالک برند اُجنرال)، میتسوبیشی، ال جی، گری، بوش و سامسونگ ابراز رضایت کرده‌اند.

داکت اسپلیت فوجیتسو اجنرال 60000

داکت اسپلیت Fujitsu با شماره مدل ARTC72LATU محصولی با کمپرسور اینورتر روتاری و برق مصرفی سه فاز است. این محصول برای اقلیم معتدل و فضایی با مساحت بیش از ۱۷۰ متر مربع مناسب است. برای این محصول می‌توان تا هشت منطقه یا زون مختلف را تعریف کرد که هرکدام تنظیمات دمایی خاص خود را داشته باشند. ساخته فوجیتسو دارای یک سیستم فیلتر هوای قوی است که می‌تواند گرده، گرد و غبار و انواع ذرات آلوده‌کننده را از هوا حذف کند.

داکت اسپلیت میتسوبیشی 60 هزار

این اسپلیت کانالی که به خانواده PEA-RP-WJA میتسوبیشی تعلق دارد، به کمپرسور اینورتر اسکرال مجهز شده و مانند مورد بالا می‌تواند تا هشت منطقه دمایی مختلف را مدیریت کند. پنل کنترل دیواری این محصول دارای نمایشگر رنگی و لمسی است و رابط کاربری ساده‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. کمپانی Mitsubishi این داکت اسپلیت را با وای‌فای داخلی و قابلیت‌های هوشمند همراه کرده است.

داکت اسپلیت  48 هزار ال جی

رپورتاژ

یک داکت اسپلیت دیگر از برندی کره ای که می‌تواند متراژی از ۱۵۰ تا ۱۷۰ متر مربع را پوشش بدهد. این سیستم تهویه مطبوع امکان اتصال به وای‌فای و کنترل با اپ موبایل ال جی را دارد و از فرمان‌های دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون هم پشتیبانی می‌کند. موتور اینورتر و گاز خنک‌کننده R410A از ویژگی‌های این محصول هستند. برای اطلاع از قیمت داکت اسپلیت 48000 کلیک کنید.

داکت اسپلیت گری 24 هزار

گری GREE برندی از سرزمین آفتاب تابان است که محبوبیت زیادی در دنیا دارد. این اسپلیت کانالی با برق سه فاز کار می‌کند و یک کمپرسور اینورتردار از نوع اسکرال، قلب تپنده آن را تشکیل می‌دهد که می‌تواند از پس گرم‌ترین روز‌های سال هم بربیاید. این محصول به‌طور ویژه برای تابستان‌های داغ استرالیا طراحی شده است.

داکت اسپلیت میتسوبیشی / Mitsubishi Heavy Duty

داکت اسپلیت‌های هِوی دیوتی میتسوبیشی که از تولیدات بخش صنایع سنگین این کمپانی هستند، در ظرفیت‌ها و انواع مختلف، با برق مصرفی تک و سه فاز، روانه بازار شده‌اند. قابلیت سرمایش و گرمایش فوق سریع، یونیت داخلی جمع‌وجور برای نصب آسان و عیب‌یاب خودکار، از ویژگی‌های محصولات این خانواده هستند.

بهترین داکت اسپلیت های 2023

خرید از بانه و نوین مارکت

خرید داکت اسپلیت از آن کار‌هایی است که می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی انجام‌شان بدهید. فروشگاه اینترنتی نوین مارکت تعدادی از معتبرترین برند‌های داکت اسپلیت و اسپلیت دیواری و ایستاده را عرضه می‌کند که میتسوبیشی، اجنرال، سامسونگ و ال جی جزء آن‌ها هستند.

خرید از نوین مارکت به دو صورت ثبت سفارش در وب‌سایت و تماس تلفنی قابل انجام است. در هر دو حالت، ارسال به‌طور رایگان برای شما انجام خواهد شد و محصول را در هر شهری از ایران که ساکن باشید، در محل دریافت خواهید کرد. پرداخت را هم می‌توانید به بعد از تحویل گرفتن اجناس موکول کنید تا بتوانید اول از سلامت، کیفیت و اصالت آن‌ها مطمئن شوید.

مشتریان فروشگاه اینترنتی ما با خرید داکت اسپلیت تا دو سال این امکان را خواهند داشت که در صورت خرابی دستگاه، آن را تعویض کنند. همچنین سه سال خدمات پس از فروش رایگان برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

نوین مارکت در تلاش بوده تا کاری کند که انواع وسایل تهویه مطبوع مثل کولر گازی سقفی گری و انواع داکت اسپلیت‌های این فروشگاه از لحاظ ارزانی قیمت در بازار رقیب نداشته باشند. علت آن است که در اینجا تأمین اجناس به‌طور مستقیم انجام می‌شود و دست دلال و واسطه‌ای در کار نیست.

نوشته‌های مرتبط