بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

یادگیری یک زبان جدید برای همه، تا حدودی سخت و مشکل است. اکثر افراد به دنبال راهی هستند تا از طریق شرکت کردن در کلاس‌های مختلف یک زبان جدید را یاد بگیرند، اما روش راحت تری نیز برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که شاید بهتر از کلاس حضوری یا آنلاین باشد. ما در این پست قصد داریم تا تعدادی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را معرفی کنیم تا شما بدون شرکت در کلاس‌های حضوری و با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که در این پست با آن آشنا می‌شوید، زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید.

در چه مدت زمانی می توان زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفت؟

در جواب این سوال می‌توان گفت که زبان انگلیسی در دسته زبان‌های سخت برای یادگیری قرار ندارد. جالب است بدانید یادگیری زبان انگلیسی در مقایسه با زبان‌های دیگر مثل عربی، روسی، چینی و غیره راحت تر است. در واقع برای یادگیری این زبان اگر شما روزانه 3 ساعت وقت خودتان را صرف کنید، می‌توانید در 13 ماه زبان انگلیسی را در سطح متوسط یاد بگیرید؛ اما با استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌توانید در مدت 8 ماه این زبان را به طور کامل و جامع یاد بگیرید.

چند نکته مهم برای یادگیری زبان انگلیسی

چند نکته مهم برای یادگیری زبان وجود دارد که می‌توانید با رعایت کردن این نکات زبان مورد نظرتان را به طور کامل آموزش ببینید؛ در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره کرده‌ایم.

داشتن یک برنامه کامل

وجود یک برنامه کامل می‌تواند شما را از سردرگمی‌های بی موردی در که هنگام یادگیری یک زبان پیش می‌آید نجات دهد و باعث می‌شود تا بر روی موارد مهم تر بیشتر تمرکز کنید. سعی کنید برای پروسه یادگیری زبان انگلیسی یک برنامه ریزی خوب داشته باشید و حتماً هم این برنامه را دنبال کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

تمرین کردن

تمرین کردن یک گام موثر در یادگیری زبان است، برای یادگیری یک زبان، نباید خودتان را به یک کتاب محدود کنید؛ سعی کنید از کتاب ها و مجلات انگلیسی متنوع استفاده کنید.

دنبال سوال و جواب بودن

هرگز از سوال کردن و جواب دادن هراسی نداشته باشید و آنقدر خجالتی نباشید که نتوانید در هنگام برخورد به یک مشکل از دیگران کمک بگیرید، سوال و جواب کردن با دیگران باعث می‌شود تا به مشکل خوتان در یادگیری زبان انگلیسی پی ببرید و بیشتر روی مشکل خودتان کار کنید.

حفظ کردن انگیزه

اگر بتوانید انگیزه و هدف خودتان را در هنگام یادگیری حفظ کنید در واقع نیمی از راه را با موفقیت طی کرده‌اید، این دیدگاه و حفظ انگیزه باعث می‌شود تا برای یادگیری زبان مورد علاقه خودتان بیشتر تلاش کنید تا در مسیر بهتری حرکت کنید.

استفاده از فیلم های آموزشی

فیلم‌های آموزشی که در بستر اینترنت منتشر می‌شوند، یکی از راه‌های یادگیری بهتر زبان انگلیسی هستند. اگر به دنبال منبع خوب هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس استفاده نمایید. برای دریافت این آموزش‌ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

آیا تا به حال به این توجه کرده‌اید، زمانی که دنبال یک اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، با تعداد انبوهی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان مواجه می‌شوید که هر کدام ادعا می‌کنند با استفاده از آن‌ها می‌توانید زبان انگلیسی را به صورت بلبل حرف بزنید؟ این فرضیه درست است اما در مورد همه اپلیکیشن‌ها صدق نمی‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آشنا کنیم.

اپلیکیشن Papita

پاپیتا Papita یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. بیشتر کودکانی که حوصله‌ی شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌توانند از طریق بازی کردن در این اپلیکیشن زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند، کودکان در کنار بازی کردن در پاپیتا می‌توانند از طریق شعر خواندن حروف، تلفظ و صداهای کوتاه را به خوبی آموزش ببینند. (البته در نگاه اول این اپلیکشن بیشتر برای کودکان کاربرد دارد ولی اگر مبتدی هستید پیشنهاد می کنیم این اپلیکشن را انتخاب کنید.)

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن Papita

هر اپلیکیشنی از تعدادی امکانات برخوردار است که در ادامه به تعدادی از امکانات اپلیکیشن Papita اشاره کرده‌ایم.

  • این اپلیکیشن تعدادی فیلم و کارتون برای آموزش بهتر کودکان دارد.
  • امکان برگزاری آزمون هفتگی برای سنجیدن سطح یادگیری در این اپلیکیشن فراهم شده‌ است.
  • یادگیری زبان انگلیسی در این اپلیکیشن برای رده سنی 3 تا 14 سال مناسب است.
  • این اپلیکیشن برای هر رده سنی آموزش‌های مختلفی دارد.
  • از طریق بازی کردن در این اپلیکیشن می‌توانید نحوه درست نوشتن عبارت‌ها و حروف را یادبگیرید.
  • در این اپلیکیشن امکان یادگیری لهجه کلمات و جملات از طریق شعر خواندن نیز فراهم شده است.

اپلیکیشن Atlas

این اپ یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که با استفاده از متن، صوت و تصویرهای جذاب، آموزش خود را به بهترین روش ارائه می‌دهد تا هر کسی با هر سطحی بتواند از اپلیکیشن اطلس برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کند. این اپلیکیشن بیشتر بر روی واژگان تمرکز می‌کند، به همین دلیل است که بیش از 1000 لغت را با استفاده از تصویر، معنی و تلفظ را به شما آموزش می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن Atlas

این اپلیکیشن هم مانند اپلیکیشن‌های دیگر امکانات مختلفی دارد برای آشنایی با امکانات این اپلیکیشن با ما همراه باشید.

  • امکان جمله سازی و کوییز در این اپلیکیشن از طریق بازی کردن فراهم شده است.
  • وجود ضرب المثل و اصطلاحات رایج برای آموزش بهتر از جمله ویژگی‌های جالب این نرم افزار است.
  • دارای بخش جداگانه برای رفع اشکال است.
  • امکان نمایش پیشرفت در آموزش زبان انگلیسی از طریق نمودار در این اپلیکیشن فراهم شده است.
  • امکان نصب این اپلیکیشن رایگان از طریق گوگل پلی و کافه بازار برای نسخه اندروید فراهم شده است.
  • علاوه بر زبان انگلیسی می‌تواند از 7 زبان زنده دیگر نیز پشتیبانی کند.
  • در این اپلیکیشن امکان جستجو برای دسترسی به اطلاعات را فراهم شده است.

همچنین می‌توانید کلماتی را که در این اپلیکیشن وجود دارد در دسته‌های بلدم، بلدنیستم و سخت قرار دهید و آن را در نمودار مشاهده کنید.

اپلیکیشن Hoonik

اپلیکیشن Hoonik از جمله اپ‌هایی است که در دسته بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن شرایطی را فراهم کرده تا تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی مثل خواندن، نوشتن، مکالمه کردن و گرامر را با استفاده از جملاتی که کاربرد‌های متفاوتی دارند به روش‌های مختلفی آموزش ببینید و بعد از یادگیری کامل این مهارت‌ها می‌توانید در آزمون‌های مختلف شرکت کنید.

رپورتاژ

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن Hoonik

این اپلیکیشن هم مانند اپلیکیشن‌های دیگر از امکانات متنوعی برخوردار است از جمله امکانات اپلیکیشن Hoonik می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای بیش از هزار جمله در سطوح مختلف است.
  • امکان جمله سازی و ذخیره جمله در این اپلیکیشن فراهم شده است.
  • از امکانات دیگر این اپلیکیشن می‌توان به تبدیل صوت به متن اشاره کرد.
  • امکان ثبت و محاسبه امتیاز از بخش‌های مختلف و نمایش کل امتیاز در صفحه اصلی فراهم شده است.
  • دارای زنگ دیکته برای تقویت مهارت شنیداری است.
  • این اپلیکیشن گرامر های مربوط به زبان انگلیسی را به ساده ترین روش آموزش می‌دهد.

این اپلیکیشن دارای بخش چالش است که در این بخش تعدادی تمرین وجود دارد و شما برای حل این تمرین‌ها ذهن خودتان را به چالش می‌کشید و در پایان سطح خودتان را مشاهده می‌کنید، همچنین می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از طریق گوگل پلی و کافه بازار دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

فرادرس یکی از مجموعه‌های بزرگ آموزشی است که در زمینه‌های متفاوتی از جمله آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، و حتی آموزش زبان‌های برنامه نویسی و زمینه‌های دیگر فعالیت دارد؛ فرادرس با برگزاری ساعت‌ها دوره آموزشی پیشرفته برای تمامی آموزش‌های خود باعث شده تا کسانی که از آموزش‌های این مجموعه استفاده می‌کنند برای اعلام رضایت خود آن را به دیگران نیز معرفی کنند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

حال فرادرس اپلیکیشن خود را با نام آموزش آنلاین فرادرس منتشر کرده است تا مخاطبان که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند راحت تر از پیش به مطالب و مجموعه‌های آموزشی دسترسی داشته باشند. باید این نکته را مجدداً تکرار کنیم که فرادرس در زمینه آموزش زبان انگلیسی توانسته با برگزاری دوره‌های پیشرفته شرایطی را فراهم کند تا زبان آموزان با مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، مکالمه کردن، گوش دادن به خوبی آشنا شوند؛ به زودی به زبان انگلیسی مسلط شوند و بتوانند مدرک خود را برای آموزش زبان دریافت کنند. برای دریافت اپلیکیشن آموزش آنلاین می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

اپلیکیشن Duolingo

از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌توان به اپلیکیشن Duolingo نیز اشاره کرد. با استفاده از اپلیکیشن دولینگو، علاوه بر زبان انگلیسی می‌توانید زبان‌های دیگری مثل زبان اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و غیره را به طور جامع و کامل یادبگیرید. در دولینگو تمامی مطالب مربوط به یادگیری یک زبان در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته است؛ برای مثال تمامی لغت‌های مربوط به یک زبان در بخش‌هایی مثل انسان، حیوان، کار و غیره دسته بندی شده است.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن Duolingo

این اپلیکیشن از امکانات متنوعی برخوردار است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره کرده‌ایم.

  • دارای بخش جداگانه برای بحث و گفتگو است که می‌توانید مشکلات و سوالات خود را در این بخش مطرح کنید.
  • در دولینگو می‌توانید تمامی واژگانی که تاکنون یادگرفته‌اید را در واژه نامه شخصی خودتان قرار دهید.
  • آموزش زبان در سطح‌های مختلف از طریق داستان بوده که این کار آموزش را برای شما راحت تر می‌کند.
  • دارای بخش جداگانه برای مشاهده میزان پیشرفت و سطح فعالیت می‌باشد.

تنها مشکلی که اپلیکیشن با خود به همراه دارد این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. پس برای کار کردن با دولینگو می‌بایست مسلط به یک زبان دوم مانند ترکی یا فرانسوی و غیره باشید تا بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن FunEasyLearn

یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. با استفاده از FunEasyLearn می‌توانید مهارت‌های مختلف از جمله مکالمه کردن، خواندن و نوشتن را به راحتی یاد بگیرید. در این اپلیکیشن علاوه بر زبان انگلیسی می‌توانید 54 زبان دیگر مثل زبان چینی، فرانسه و غیره را بدون شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش ببینید. اپلیکیشن FunEasyLearn دارای 15000 لغت است که دارای 10 سطح و بیشتر از 320 موضوع و 30 بازی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی است.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن FunEasyLearn

  • دارای آزمون مختلف برای آزمایش سطح نوشتاری و شنیداری است.
  • این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به عنوان زبان مادری آن را انتخاب کنید.
  • در این اپلیکیشن علاوه بر زبان انگلیسی، می‌توانید 34 زبان دیگر را به صورت آفلاین یاد بگیرید.
  • موضوعات در این اپلیکیشن در بخش‌های محتلفی دسته بندی شده‌اند.
  • با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید زبان مورد نظرتان را به راحتی و در زمان کم یاد بگیرید.
  • با استفاده از آزمون‌های موجود در این اپلیکیشن می‌توانید مهارت‌های خودتان را به چالش بکشید.

اپلیکیشن FunEasyLearn با داشتن بازی‌های جالب و تصاویر جذاب، باعث می‌شود لغات و عباراتی که در این اپلیکیشن یاد می‌گیرید، در مدت زمان طولانی بخاطر بسپارید.

اپلیکیشن DroupsLanguageLeaming

از دیگر اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی می‌توان به اپلیکیشن DroupsLanguageLeaming اشاره کرد که یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است؛ با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در مدت زمان کوتاهی این زبان را به طور کامل یاد بگیرید.

برخلاف بقیه نرم افزارها اگر در اپلیکیشن DroupsLanguageLeaming روزانه 5 دقیقه زمان خودتان را صرف کنید می‌توانید در هر شرایطی از این اپلیکیشن برای آموزش زبان استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ معرفی برترین اپ های آموزش زبان

امکانات اپلیکیشن DroupsLanguageLeaming

از جمله امکانات بسیار خوب این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تمامی لغت‌های موجود دراین اپلیکیشن در دسته بندی‌های جداگانه قرار دارد.
  • در حالت‌های مختلف و در همه زمان‌ها می‌توانید از این اپلیکیشن برای آموزش زبان استفاده کنید.
  • دارای بخش جداگانه برای نشان دادن میزان پیشرفت در فعالیت می‌باشد.
  • دارای محیط کاری آسان و زیبا است.
  • می‌توانید در این اپلیکیشن لغت‌ها را از طریق بازی کوتاه و تصایر جذاب یاد بگیرید.
  • این اپلیکیشن بیش از 240 کلمه و 99 موضوع دارد که یادگیری را برایتان آسان می‌کند.
  • می‌تواند علاوه بر زبان انگلیسی از 45 زبان دیگز نیز پشتیبانی کند.
  • این اپلییکشن دارای مسابقه سرعت برای سنجیدن میزان سرعت شما در شنیداری است.

شاید امکانات این اپلیکیشن شما را ترغیب کرده است تا آن را بر روی گوشی خودتان نصب کنید و تمامی امکانات آن را به صورت واقعی خودتان امتحان کنید؛ می‌توانید این برنامه مانند اپلیکیشن‌های دیگر به صورت رایگان از طریق گوگل پلی و گافه بازار دانلود و نصب کنید.

سخن آخر در مورد بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

همان طور که گفته شد یادگیری یک زبان جدید ممکن است سخت باشد، در این شرایط عموما افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند به دنبال راهی هستند تا یک زبان را به سرعت و به آسانی آموزش ببینند. استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از جمله ساده ترین و ارزان ترین راه‌ها برای یادگیری زبان هستند؛ اما نمی‌توان از هر اپلیکیشنی برای یادگیری استفاده کرد. در این پست تعدادی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی همراه با امکانات موجود در هر یک را برای شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید زبان انگلیسی را با روش‌های مختلفی مانند بازی کردن به خوبی یاد بگیرید. از آنجایی که یادگیری واژه ها در هر زبان مهمترین مرحله است در پایان مایلم آموزش ۱۱۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند همین حالا می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط