۱۰ روش عالی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال تکامل است، و سرمایه‌گذاری در رمز ارزها فقط به خرید و نگهداری از آن‌ها محدود نمی‌شود. با این‌که تجربه ثابت کرده است، نگهداری از رمز ارزها، از همان ابتدای پیدایش بیت کوین تاکنون، یعنی طی ۱۰ سال اخیر، یکی از بهترین و امن‌ترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بوده است، کارهای دیگری نیز به غیر صرفا نگهداری از آن‌ها می‌توان انجام داد. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا ۱۰ روش عالی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را بدانید.

بایننس

بایننس دارای مجموعه‌ای از محصولات مخصوص رمز ارزها است که برای کمک به شما جهت کسب درآمد منفعل از دارایی‌های راکدتان طراحی شده است. با استفاده از خدمات بایننس ارن، شما می‌توانید به پس‌انداز یا خرید و نگهداری (استیکینگ یا سهام گذاری) رمز ارز بپردازید یا حتی در بازارهای مالی غیرمتمرکز به یک تامین‌کننده‌ی نقدینگی تبدیل شوید تا بتوانید از بیت کوین، استیبل کوین، آلتکوین (رمز ارزها جایگزین بیت کوین) و غیره درآمد منفعل کسب کنید. و فقط در صرافی بایننس است که حتی از فرصت‌های کسب درآمد برای ارزهای فیات نیز پشتیبانی می‌شود.

در حال حاضر، یعنی در زمان نگارش این مقاله، ارزش دارایی‌های رمزنگاری شده در بایننس ارن به ۴.۲ میلیارد دلار می‌رسد و مجموع پاداش‌هایی که ۲۰۲۰ توزیع کرده حدودا ۷۰ میلیون دلار بوده است. بایننس ارن دارای بیش از ۲۷۰،۰۰۰ کاربر فعال روزانه و سرمایه‌گذار است و بر شمار این افراد روز به روز افزوده می‌شود. حجم استیبل کوین‌های فعال در سرویس مبادله‌ی نقدینگی یا Liquid Swap صرافی بایننس به ۱۲۸ میلیون دلار می‌رسد، و تا اواخر ۲۰۲۰، بیش از ۲۲ میلیارد دلار سرمایه در بازار مالی غیرمتمرکز بایننس قفل شدند.

در حال حاضر، شما می‌توانید با استفاده از ۱۰ محصول مختلف با بازده‌ی بالقوه‌ و سطوح ریسک مختلف درآمدهای منفعل خود را افزایش دهید. قاعده‌ی کلی این است که محصولاتی با ریسک و پاداش بالاتر بازده‌ی بالاتری به همراه خواهند داشت، در حالی که محصولاتی با ریسک پایین‌تر نیز دارای بازده‌ی کم‌تری خواهند بود.

در این مقاله، این ۱۰ محصول را به ترتیب، از کم‌ترین تا بیش‌ترین ریسک، برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنیم.

استیکینگ قفل شده پس‌انداز انعطاف‌پذیر پس‌انداز ثابت مبادله نقدینگی
نوع سرمایه رمز ارز استیبل کوین، رمز ارز، ارز فیات استیبل کوین، رمز ارز استیبل کوین، رمز ارز، ارز فیات
حداقل سرمایه‌گذاری بسته به پیشنهادهای خاص صفر معادل ۱۰۰ دلار آمریکا ۱۰ تتر / یورو / پوند
کارمزد صفر صفر صفر ۰ – ۰.۰۴ درصد
بازده بسته به پیشنهادهای خاص (۵ – ۶۵ درصد) بازده درصدی سالانه‌ی پویا (۰.۵ – ۱۵ درصد) بازده درصدی سالانه‌ی پویا (۵ – ۱۵ درصد) بازده درصدی سالانه‌ی پویا بسته به حجم استخر (۵ – ۵۰ درصد)
توزیع بازده روزانه روزانه روزانه به صورت لحظه‌ای
سطح ریسک سرمایه‌گذاری تضمین‌شده سرمایه‌گذاری تضمین‌شده سرمایه‌گذاری تضمین‌شده بالا

 

با شرایط انعطاف‌پذیر – هر زمان بخواهید وارد می‌شوید، و هر وقت بخواهید سرمایه‌تان را نقد می‌کنید

۱. پس‌اندازهای انعطاف‌پذیر (Flexible Savings)

می‌توانید ۲۴ توکن محبوب از قبیل بیت کوین، اتریوم، تتر، یا بایننس کوین را اصطلاحا استیک یا سهام گذاری کنید (سهام گذاری یعنی دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) و سود و پاداش‌تان را دریافت کنید. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید سرمایه‌تان را وارد کنید و هر زمان که بخواهید آن را برداشت کنید. پس‌اندازهای انعطاف‌پذیر با مجموع ارزش قفل‌شده‌ی بیش از ۳ میلیارد دلار، یک محصول مناسب و عالی برای همه‌ی افراد است.

حداقل سرمایه‌گذاری: هیچ حداقلی وجود ندارد
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا (۰.۵ درصد – ۱۵ درصد)
توزیع پاداش‌ها:‌ روزانه
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

۲. BNB Vault

با بایننس کوین‌های بلااستفاده‌تان از طریق تجمیع‌کننده‌ی BNB Vault یا بایننس ولت که بهترین‌های لانچ‌پول، سیوینگز، و استیکینگ یا سهام گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi Staking) را با هم ترکیب می‌کند، به پاداش برسید و پول در بیاورید. برای یادگیری مطالب بیش‌تر در این مورد می‌توانید ویدئوی آموزشی BNB Vault را در سایت بایننس مشاهده کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری: هیچ حداقلی وجود ندارد
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا (حداقل نرخ درصدی سالانه‌ی پس‌انداز انعطاف‌پذیر بایننس)
توزیع پاداش‌ها:‌ روزانه
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

۳. لانچ پول (Launchpool)

می‌توانید بایننس کوین، دلار بایننس (BUSD)، بیت کوین، و سایر دارایی‌‌ها را اصطلاحا استیک کنید (استیک کردن یعنی دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) و جدیدترین توکن‌ها بایننس را به محض انتشار دریافت کنید. همیشه جلوتر از دیگران باشید و به محبوب‌ترین پیشنهادهای تبادلات اولیه (IEO) و توکن‌های سیستم مالی غیرمتمرکز از قبیل آخرین توکن BTCST (هش‌ریت استاندارد بیت کوین) در لانچ پول دسترسی پیدا کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری: بر اساس پیشنهادهای لانچ پول برای افراد
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا
سابقه‌ی عملکرد: بیش از ۱۱۰ درصد با توکن‌های بل و وینگ
توزیع پاداش‌ها:‌ روزانه
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

با شرایط ثابت – دارایی‌های‌تان را قفل کنید و بازده‌ بالاتری به دست بیاورید

۴. پس‌انداز ثابت (Fixed Savings)

۲۴ توکن محبوب رمز ارزها از قبیل بیت کوین، اتریوم، تتر، یا بایننس کوین را برای دوره‌های قفل ۷ الی ۹۰ روز سیو یا پس‌انداز کنید و بازده‌ی خود را در ازای گرو گذاشتن رمز ارز (استیک کردن) افزایش دهید. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید سرمایه‌تان را وارد کنید، ولی فقط پس از پایان دوره‌ی قفل می‌توانید پاداش‌تان را برداشت کنید. این نوع سرمایه‌گذاری بیش‌تر شبیه خرید اوراق قرضه در سرمایه‌گذاری سنتی است؛ به همین سادگی!

حداقل سرمایه‌گذاری: ۱۰۰ دلار
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا (۵ الی ۱۵ درصد)
توزیع پاداش‌ها:‌ روزانه
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

رپورتاژ

۵. استیکینگ قفل شده (Locked Staking)

با ورودی اندکی فقط به اندازه‌ی توکن‌هایی به ارزش ۱۰ تتر (USDT) استیکینگ یا سهام گذاری خود را شروع کنید و پاداش‌ها و مزایای بالاتری را درو کنید. بدون از دست دادن استیک اصلی‌تان (البته، به قیمت چشم‌پوشی از پاداش‌های استیکینگ قبلی)، پاداش‌تان را جلوتر دریافت کنید یا کارمزدهای برداشت زودهنگام را پرداخت کنید. از میان ۳۰ توکن سازوکار اثبات سهم (POS) مختلف از قبیل EOS، DOT، یا ADA یکی را  انتخاب کنید و پاداش‌های‌تان را با ریسک اندکی دریافت کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری: شروع از توکن‌هایی به ارزش ۱۰ تتر (USDT)
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا تعیین شده به وسیله‌ی مجموع حجم استخر استیک شده؛ تا ۱۰۲ درصد
توزیع پاداش‌ها:‌ روزانه
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

۶. انجام فعالیت (Activities)

بابت کارهایی که از قبل انجام داده‌اید، نظیر استیکینگ و پس‌انداز رمز ارز پاداش دریافت کنید. بایننس ارن هر از گاهی محصولات پس‌انداز (سیوینگ) ویژه‌ای را برای هر یک از رمز ارزها ارائه می‌دهد. هر فعالیتی را پیش از آن‌که ظرفیت‌اش توسط سایر کاربران تکمیل شود، به اتمام برسانید و پس از اتمام هر فعالیت، بازده و سود خود را در کیف پول خود مشاهده کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری: تعیین شده به وسیله‌ی میزان تولید هر محصول
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: ثابت، بسته به نوع فعالیت
توزیع پاداش‌ها:‌ دوره‌ای، بسته به نوع فعالیت
سطح ریسک: هیچ، درآمد سرمایه تضمین‌شده

۷. استیکینگ اتریوم ۲

در اتریوم سهام گذاری کنید و به خاطر پشتیبانی از ارتقای شبکه‌ی اتریوم ۲ پاداش دریافت کنید. از طریق پاداش‌های استیکینگ یا سهام گذاری بلاک چین اتریوم کسب درآمد کنید. بر اساس نسبت ثابت یک به یک از سهام گذاری اتریوم خود، توکن بث BETH دریافت کنید و درآمدتان را به حداکثر برسانید.

حداقل سرمایه‌گذاری: ۰.۰۰۰۱ اتریوم
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا به وسیله‌ی شبکه‌ی اتریوم
توزیع پاداش‌ها: روزانه
سطح ریسک: هیچ

شرایط پر ریسک – درآمدهای‌تان را به حداکثر برسانید

۸. استیکینگ در سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi Staking)

بدون نیاز به دانش فنی، سخت‌‌افزار، یا حتی بدون نیاز به مدیریت کلیدهای خصوصی و کیف پول‌تان، درآمد منفعل کسب کنید. بیت کوین، دلار بایننس، دای (DAI)، تتر، یا بایننس کوین استیک یا سهام گذاری کنید و سودهای‌تان را درو کنید. تمامی این سرمایه‌گذاری‌ها توسط سیستم‌های بایننس به طور لحظه‌ای تحت نظارت قرار می‌گیرند. شما مختار هستید شرایط ثابت یا انعطاف‌پذیر را برای سهام گذاری خود انتخاب کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری: بسته به توکن‌های مختلف سهام گذاری شده (دست‌کم ۱۰۰ دلار آمریکا)
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: بازده درصدی سالانه‌ی پویا تا ۶۰ درصد
توزیع پاداش‌ها: روزانه
سطح ریسک: بالا

۹. سرمایه‌گذاری دوگانه

بیت کوین، تتر، یا دلار بایننس خود را در یکی از محصولات پس‌انداز سود قفل کنید، و با نوسان قیمت بازار رمز ارزهای خود درآمدتان را حتی بیش‌تر کنید. اگر نوسان رمز ارزهای‌تان اختلاف خاصی پیدا کند، درآمدهای‌تان از نرخ پس‌انداز (سیوینگ) پیشی خواهند گرفت، و به سود بیش‌تری خواهید رسید. اگر قیمت بازار رمز ارزهای‌تان کاهش یابد یا درآمدهای‌تان از نرخ پس‌اندازتان تجاوز نکنند، موجودی‌تان ممکن است به دارایی دیگری تبدیل شود.

حداقل سرمایه‌گذاری: بدون آستانه‌ی حداقلی؛ حد بالای آن به پیشنهادهای مختلف بستگی دارد
کارمزد: صفر
بازده درصدی سالانه‌ی: میزان بازده‌ی ثابت با بازگشت سرمایه‌ی شناور بر اساس قیمت خاص دارایی‌ها
توزیع پاداش‌ها: در روز تحویل
سطح ریسک: هیچ درآمد سرمایه‌ای تضمین نمی‌شود. نوسان قیمت دارایی‌ها عامل افزایش ریسک

۱۰. مبادله‌ی نقدینگی (Liquid Swap)

اگر به مدیریت دارایی‌های‌تان نیاز دارید، در هر زمان می‌توانید دارایی‌های‌تان را وارد کنید و پاداش‌تان را بردارید. میان استخرهای ثابت و نوآورانه با سطوح ریسک و بازده‌ی مختلف گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید، و با وارد کردن استیبل کوین و ارزهای فیات به استخرهای نقدینگی به یک تامین‌کننده‌ی نقدینگی تبدیل شود.

حداقل سرمایه‌گذاری: ۱۰ دلار برای تتر / دلار بایننس
کارمزد: ۰.۰۴ درصد
بازده درصدی سالانه‌ی: ثابت: تا ۱۲.۸ درصد در استخر تتر / دای؛ نوآورانه: تا ۲۴ درصد در استخر اتریوم / دلار بایننس
توزیع پاداش‌ها: توزیع لحظه‌ای
سطح ریسک: بالا

8 ارز دیجیتال مهمتر از بیت کوین را بشناسید

منبع binance
نوشته‌های مرتبط