ایلان ماسک شخصیت سال ۲۰۲۱ مجله تایم شد

مجله تایم روز دوشنبه ۱۳ دسامبر اعلام کرد، بنیانگذار و مدیر عامل اسپیس ایکس، ایلان ماسک شخصیت سال ۲۰۲۱ مجله تایم  یکی از معتبرترین نشریه‌ها و رسانه‌های خبری سراسر جهان شده است.

ادوارد فلسنتال، سردبیر و مدیر مسئول مجله تایم در بیانیه‌ای گفت: «شخصیت سال نشان‌دهنده تأثیرگذاری فرد است و تعداد کمی از افراد تأثیر بیشتری نسبت به ماسک بر زندگی روی کره زمین و احتمالاً حیات خارج از زمین داشته‌اند». در سال ۲۰۲۱، ماسک نه تنها به عنوان ثروتمندترین فرد جهان بلکه به عنوان ثروتمندترین نمونه تغییر بزرگ در جامعه بشری ظاهر شده است.

نشریه تایم از ۲۰۲۱ با عنوان «سال بدون مرز ایلان» یاد کرده است و دلیل این نام‌گذاری هم اظهارنظرها، فعالیت‌ها و دستاوردهای قابل‌توجه ماسک در سال ۲۰۲۱ میلادی بوده است.

ماسک به مجله تایم گفته است که از نظر او ارز دیجیتال حوزه‌ی جذابی است و می‌تواند راجع به ماهیت پول به‌عنوان “یک سیستم اطلاعاتی برای توزیع منابع” بینهایت حرف برای گفتن داشته باشد. با وجود این، ماسک گفته است که شک دارد ارزهای دیجیتال روزی جایگزین ارزهای فیات شوند.

ماسک درباره اینکه اقدامات تأثیرگذار او اغلب مورد انتقاد قرار میگیرندگفته است:

رپورتاژ

بازارها همواره در خود جنب‌وجوش ایجاد می‌کنند و می‌توانم بگویم که [این تحرکات] هیچ پایه و اساسی ندارند. بنابراین آیا اظهارنظرهای من اساساً با حرکات بازار که در هر صورت ممکن است اتفاق بیفتند، تفاوتی دارد؟

من که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

6 نکته جالب درباره حضور ایلان ماسک در برنامه SNL و جنجال بازار ارز دیجیتال بخوانید

۱۲ حقیقت جذاب از زندگی شخصی ایلان ماسک نابغه‌ی پرحاشیه+ عکس

اسپیس ایکس ماهواره DOGE-1 را به فضا می‌فرستد

 

نوشته‌های مرتبط