6 توانایی سایکیک (فراحسی) که شاید شما هم داشته باشید

خواه توانایی سایکیک (فراحسی) خود را کشف کرده باشید و خواه نه، همه‌ی ما استعدادهای منحصر به فردی داریم که باعث می‌شوند به سادگی چیزهایی را بدانیم بدون این‌که کسی به ما گفته باشد. معروف است که آدم‌های دارای علم غیب چیزهایی را که در آینده اتفاق می‌افتند، پیش‌بینی می‌کنند، نام یکی از بستگان متوفی را می‌دانند بدون این‌که شما نام او را به آنها گفته باشید، و از دیگر پدیده‌های به ظاهر غیر قابل توصیف مطلع هستند.

۶ توانایی سایکیک (فراحسی) که شاید شما هم داشته باشید

هرچند شایع‌ترین اشکال توانایی‌های سایکیک تحت دسته‌بندی ذهن‌خوانی یا دانستن و دیدن قرار می‌گیرند، اما انواع دیگر نیز وجود دارد. امروز، مروری خواهیم داشت بر شش نوع از توانایی‌های سایکیک (فراحسی)، به این ترتیب شما متوجه خواهید شد که کدام یک در شما وجود دارد یا کدام‌ یک از آنها را دوست دارید یاد بگیرید.

همه‌ی ما با تمرین کردن می‌توانیم بیش‌تر اهل شهود شویم و توانایی‌های فراحسی‌مان را برای برقراری ارتباط به شیوه‌ای زیرکانه‌تر تکمیل کنیم.

این مهارت‌های شهودی می‌توانند به شما کمک کنند اطلاعات را به شیوه‌های مختلفی و متفاوت از آن‌چه در زندگی سه بعدی واقعی‌مان انجام می‌دهیم، دریافت کنیم. آنها ناشی از حواس پنج‌گانه هستند، بنابراین شما ممکن است متوجه شوید که حس غالب‌تان نیز توانایی آشکار کردن قدرتمندترین توانایی روانی‌تان را خواهد داشت. برای مثال اگر شما توانایی شنیداری فوق‌العاده‌ای دارید، پس ممکن است پیام‌هایی را از ماوراء بشنوید.

کدام توانایی سایکیک (فراحسی) در شما وجود دارد؟

۱. غیب‌بینی (فراادراک بصیرت) – CLAIRVOYANCE

غیب‌بینی (روشن‌بینی) یکی از شناخته‌شده‌ترین توانایی‌های روانی است، و به توانایی فرد برای پیش‌بینی آینده اشاره دارد. این توانایی ممکن است مکررا اتفاق نیفتد، اما زمانی که رخ می‌دهد، شما به طرزی باور‌نکردنی در مورد چیزی که قرار است در آینده رخ بدهد، آگاهی دارید، و باید آن را با دیگران در میان بگذارید به این دلیل که این آگاهی بسیار واقعی به نظر می‌رسد و ممکن است شما را از پا بیندازد.
غیببینی همچنین ممکن است به صورت‌های کم‌تر آشکاری رخ بدهد. شاید چیزهایی را در ذهن‌تان ببینید، اما نتوانید آنها را کنار هم قرار دهید و معنای‌شان را درک کنید.

صبور باشید، چرا که پیغام‌هایی که از ماوراء هستند بلافاصله معنا پیدا نمی‌کنند. ممکن است فرد یا مکان خاصی را در ذهن‌تان ببینید، اما همان لحظه آنها را تشخیص ندهید. با گذشت زمان، چیزی که دیده‌اید برای‌تان آشکار می‌شود و معنا پیدا می‌کند، بنابراین یک راه خوب برای پیگیری آن‌چه دیده‌اید، این است که همه چیز را در دفتر یادداشت‌های روزانه‌تان بنویسید تا بتوانید بعدا به آن مراجعه کنید.

۲. غیب‌شنوی (فراشنوایی) – CLAIRAUDIENCE

دیگر توانایی شایع، شنیدن است، که به معنی دریافت پیام‌های شنیداری از جهان ماوراء است. هرچند سایر آدم‌ها توانایی شنیدن این صداها، موسیقی یا صداهای دیگر را ندارند. شما همچنین می‌توانید این را به عنوان تواناییِ شنیدن درون‌یافت خود بدانید، و به طور کامل به آن اعتماد کنید. شاید این صدا به شما بگوید که به جای خلصی نقل مکان کنید، شخص خاصی را پیدا کنید، یا به دنبال شیء خاصی باشید.

واسطه‌های پدیده‌های روحی در واقع می‌توانند پیام‌هایی را از افراد فوت شده دریافت کنند، و با آنها ارتباط برقرار کنند و به شما اطلاعاتی در مورد محل نگهداری آنها، حالات ذهن‌شان، یا احساسات‌شان بدهند.

۳. حس‌خوانی (فراهمدلی) – CLAIREMPATHY

رپورتاژ

شما می‌توانید این نوع آدم را یک “همدل” بنامید یا او را شخص بسیار حساسی خطاب کنید. این آدم‌ها یک توانایی ذاتی دارند برای درک آن‌چه دیگران احساس می‌کنند، بدون این‌که مخاطب آنها کلمه‌ای درباره‌ی احساساتش به زبان بیاورد. آنها توانایی این را دارند که زبان بدن و تن صدای آدم‌ها یا حتی سکوت آنها را عمیقا درک و احساس کنند و به این ترتیب افکار و احساسات آنها را رمزگشایی کنند.

این آدم‌ها دوست دارند زمان زیادی را در تنهایی به سر ببرند، زیرا آنها صداها و سیگنال‌های زیادی را از آدم‌های اطراف‌شان دریافت می‌کنند، و این باعث می‌شود انرژی آنها به شدت تحلیل برود. آنها با سپری کردن زمانی در تنهایی، انرژی از دست رفته‌شان را بازمی‌ستانند. بودن در فضایی که آدم‌های زیادی در آن حضور دارند، انرژی‌شان را تمام می‌کند، چرا که آنها در اثر بار سنگین احساسات و افکار همه‌ی آدم‌های حاضر در آن فضا اذیت می‌شوند. آنها گاهی اوقات ممکن است چیزهایی را از آدم‌هایی که کیلومترها با آنها فاصله دارند، حس کنند، بدون این‌که حتی قبلا آنها را دیده باشند.

ما انرژی دیگران را تحلیل می‌بریم، اما در مورد همدل‌ها این کار با شدت بیش‌تری صورت می‌گیرد. این امر اغلب باعث می‌شود که آنها خسته شوند، چرا که تمایل به جذب کسانی دارند که انرژی آنها را تخلیه می‌کنند. همدل‌ها عاشق کمک به دیگران هستند، و برخی از آدم‌ها این ویژگی آنها را به نفع خودشان استفاده می‌کنند. هنگامی که شما توانایی‌های خود را کامل کنید، ممکن است متوجه شوید که کسی افسرده است، به شما دروغ می‌گوید، یا حتی یک دوست را به تازگی از دست داده‌است.

۴. فکر‌خوانی (فراذهن‌خوانی) – CLAIRSENTIENCE

شما می‌توانید این را ذهن‌خوانی، یا چیزی شبیه به این بنامید. در اصل، این توانایی شامل دانستن چیزی به طور مستقیم است و بدون این‌که کسی قبلا به شما گفته باشد. این ویژگی مانند توانایی دیدن تصاویری از غیب است، با این استثناء که در این مورد، از توانایی سایکیک خود برای دانستن افکار دیگران استفاده می‌کنید. دانستن با دیدن فرق دارد از این لحاظ که شما با دیدن فقط می‌توانید تصاویری را در ذهن‌تان دریافت کنید بدون این‌که قادر باشید آنها را کنار هم بگذارید، اما دانستن در این فرآیند یک مرحله جلوتر است.

این توانایی باعث می‌شود که بدانید کسی در مورد شما فکر می‌کند، یا حتی می‌توانید متوجه شوید که دیگران در مورد خودشان چه فکر می‌کنند. با استفاده از این توانایی می‌توانید تشخیص بدهید که با چه کسانی دوست شوید و از چه کسانی باید دوری کنید.

در مطالعه‌ای در زمینه‌ی مهارت‌های خواندن ذهن، محققان دریافتند که اکسی‌توسین می‌تواند توانایی‌ها را تقویت کند. شما اوکسی‌توسین را از طریق تماس نزدیک با دیگران، انجام کارهای هیجان‌انگیز، یا ورزش کردن دریافت می‌کنید. با توجه به تحقیقات، اکسی‌توسین می‌تواند به شما کمک کند نگاه دیگران را بهتر بخوانید و بتوانید به وضعیت روانی آنها پی ببرید. بنابراین، اگر دوست دارید این توانایی را کامل کنید، دریافت میزان بیش‌تری از اکسی‌توسین می‌تواند کمک‌کننده باشد.

۵. غیب‌چشایی (فراچشایی) – CLAIRGUSTANCE

این یکی شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما تصور کنید که می‌توانید طعم مواد غذایی را متوجه شوید قبل از این‌که آن را در دهان‌تان قرار بدهید. یا، اگر با افرادی از ماوراء ارتباط برقرار کنید، ممکن است بتوانید ماده‌ی غذایی مورد علاقه‌ی آنها را فقط از طریق تعامل با آنها کشف کنید.

برای مثال، ممکن است یک روز قبل از روز کاری‌تان طعم یک بستنی را در دهان‌تان حس کنید و وقتی سر کار می‌روید ببینید که آن روز یک میهمانی به صرف بستنی در محل کارتان برگزار می‌شود.

این توانایی همچنین می‌تواند شما را برای رسیدن به برنامه‌ی کاهش وزن‌تان کمک کند، اگر شما این توانایی را داشته باشید، می‌توانید مواد غذایی را بدون خوردن مزه‌ کنید!

۶. غیب‌بویایی (فرابویایی) – CLAIRSCENT

این توانایی به شما اجازه می‌دهد بوی چیزی را بدون این‌که وجود داشته باشد حس کنید. به عنوان مثال، ممکن است مادربزرگ‌تان چند سال پیش درگذشته باشد، اما شما هنوز هم گاه و بی‌گاه بوی عطر او را استشمام می‌کنید. یا شاید بوی باران را حس کنید، اما در آن لحظه هوا اصلا بارانی نباشد. اما کمی بعد، باران شروع به باریدن کند.

بسیاری از اوقات، بوها مربوط به حافظه هستند، بنابراین با تقویت این حس، شما می‌توانید بوها را استشمام کنید بسته به این‌که چه‌طور آنها را به یاد بیاورید.

نوشته‌های مرتبط