انواع بوسه: 39 نوع بوسه مختلف و معنای پنهان آن ها

انواع بوسه و معنی و مفهوم پنهان آن ها موضوع این نوشتار است. بوسه یکی از جوانب مهم روابط عاشقانه و احساسی است. هم مردان و هم زنان از آن به عنوان سنجش میزان سازگاری با شریک عشقی احتمالی استفاده می‌کنند و اغلب پی می‌برند که بوسه چیزهای زیادی را آشکار می‌کند.

این نشانه‌های کوچک بوسیدن می‌تواند علامت هرچیزی از تحسین دوستانه و افلاطونی تا جذابیت عمیق‌تر و شدیدتر باشد، اما ما از کجا باید بدانیم معنی هر بوسه چیست؟

ثابت شده‌است چیزهایی زیادی وجود دارد که از طریق این نوع زبان لب‌ها بیاموزید، البته اگر توجه کنید. بیایید به انواع بوسه و معنای مستتر در آنها یا به عبارتی معنی بوسه های مختلف از عشق و همراهی گرفته تا رویای سفر و رابطه عاشقانه نگاهی بکنیم.

۱. معنی بوسه گونه

این نشانه‌ی محبت است که می‌تواند علامت هر چیزی از همراهی دوستانه گرفته تا علاقه‌ی عاشقانه باشد. بوسه‌ای بر گونه در پایان قرار عاشقانه علامت کشش است و نشان می‌دهد فرد از مصاحبت شما لذت برده‌است. یک خانم معمولا با متمایل کردن صورتش به شما پذیرندگی خود را به این نوع بوسه نشان می‌دهد.

برای افزودن معنای بیش‌تر به این نمایش محبت، دستان‌تان را دور گردن یا روی شانه‌های فرد قرار دهید.

انواع بوسه۲. معنی بوسه‌ پیشانی

این می‌تواند کاری باشد که یک دوست در زمان‌های پریشانی برای آرام کردن شما انجام می‌دهد، اما اگر فردی که شما را به شیوه‌های نزدیک‌تر بوسیده‌است، بر پیشانی‌تان بوسه می‌زند، بهتر است فرض کنید که جذابیت شما برای او دارد به سطحی عمیق‌تر می‌رسد.

بوسه بر پیشانی به علاوه‌ی بوسه‌ی دهان یعنی احساساتی قوی درباره‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه در این فرد در حال شکل‌گیری است. این عمل ویژه نشان می‌دهد بوسه‌دهنده حس می‌کند باید از شما حفاظت کند و عمیقا به شما اهمیت می‌دهد.

۳. معنی بوسه نرمه‌ی گوش

بوسیدن نرمه‌ی گوش یک ژست جنسی است. گوش عضوی بسیار مهم در بدن است که مخصوص شریک عشقی نزدیک است. عموما دوستان نرمه‌ی گوش یک‌دیگر را نمی‌بوسند، بنابراین اگر کسی که گمان می‌کنید به شما علاقه دارد، چنین بوسه‌ای نثارتان کرد، با خیال راحت تصور کنید شدیدا مجذوب شما است.

۴. معنی بوسه فرانسوی ( معنی بوسه از لب یا لب خوردن )

یقینا بوسه‌ فرانسوی مخصوص آدم‌هایی است که جذب‌شان شده‌اید، و یکی از جنسی‌ترین ژست‌های ممکن است. این علامت حاکی از نزدیکی و نیز کمی صمیمیت شهوانی است.

عمل بوسه‌ی فرانسوی با دهان باز مخصوص آدم‌هایی است که شدیدا به سوی شما کشیده شده‌اند، کسی که دوست دارید رابطه‌تان با او جدی‌تر شود، چه از نظر عاطفی چه جسمانی.

بوسیدن فرانسوی چیزی نیست که عجولانه سراغ آن بروید، بلکه باید به‌تدریج پی آن بروید، و اول به علامت‌های شریک عشقی‌تان و چگونگی واکنش‌های او به بوسه‌های ساده با دهان بسته توجه زیادی بکنید.

۵. معنی بوسه اسکیمویی

یک بوسه‌ی اسکیمویی با مالیدن بینی شما به بینی فرد مقابل‌تان انجام می‌شود. این فراتر از یک ژست دوستانه است و علامت محبت جدی است. یک فرد تنها در صورتی این کار را می‌کند که درباره‌ی شریک عشقی‌اش هیچ تردیدی نداشته‌باشد.

این اقدام نشان می‌دهد یک فرد مجذوب شما شده‌است و این فراتر از مجذوبیتی افلاطونی و جنسی است. شریک‌های عاطفی طولانی‌مدت اغلب از این بوسه استفاده می‌کنند تا عشق‌شان را نشان دهند‌، اما اگر شریک‌عشقی جدید این کار را برایتان بکند، می‌تواند به این معنی باشد که شما را به عنوان یک همسر احتمالی جدی قلمداد می‌کند.

۶. معنی بوسه غافلگیرکننده

اگر فردی شما را با یک بوسیدن غافلگیر کند، بهتر است فرض کنید او با شما راحت است. آدم‌ها با کسی که درباره‌ی او مطمئن نیستند یا هنوز در حال شناختن و تحلیل او هستند، این کار را نمی‌کنند. بوسه‌ی غافل‌گیر‌کننده حاکی از فوران آنی محبت است و یعنی آن فرد شما را به‌طور مقاومت‌ناپذیری جذاب و خواستنی می‌بیند.

۷. معنی بوسه نرم و طولانی ( لب گرفتن نرم)

هرچند بوسه فرانسوی نشان‌دهنده‌ی جذابیت شدید است، اما بوسیدن نرم و طولانی لب ها علامت عشق‌ورزی شیرین و ملایم است.

اگر شریک عشقی‌تان بوسه ملایمی بر لب‌هایتان بزند، یعنی اندازه‌ی کافی اهمیت می‌دهد که وقت بگذارد، محبت‌اش را کاملا ابراز کند، و به شما حس محبوب بودن بدهد. این کاری است شما فقط برای فردی که انجام می‌دهید که در ذهن‌تان زیاد به او فکر می‌کنید، چون این بوسه مستلزم اندیشه و قصد است، نه عجله.

بوسه هرگز بدون نوعی معنی یا قصد انجام نمی‌شود. حالا که ما چند نوع بوسیدن را برای شما رمزگشایی کرده‌ایم، باید به خوبی بتوانید نشانه‌های پنهان عشق را بخوانید و درباره‌ی کسی که به شما توجه می‌کند چیزهای بیش‌تری بدانید.

۸. معنی بوسه روی دست

در این نوع بوسه شما دست طرف مقابل‌تان را با انگشت‌های‌تان نگه می‌دارید و پشت دست او را می‌بوسید. این نوع بوسه بسیار محترمانه و مودبانه است و علاقه‌ی شما را به طرف مقابل نشان می‌دهد.

۹. معنی بوسه مرد عنکبوتی (اسپایدرمن)

چنان‌چه از نام آن پیداست، این یک بوسه‌ی وارونه است. این نوع بوسه راهی جسورانه و روشن برای نشان دادن صمیمیت میان زوج است.

۱۰. معنی بوسه طولانی ( لب گرفتن طولانی)

این نوع بوسه شامل بوسیدن لب‌ها به مدت طولانی می‌شود. بوسه‌ی طولانی نشان‌دهنده‌ی یک عشق تازه است که در آن، هیجان شروع رابطه سبب می‌شود که مدت طولانی‌تری یکدیگر را ببوسید.

۱۱. معنی بوسه با به جا گذاشتن اثر

آیا این بچه تخس به نظر می‌رسد یا بوسه‌ی روی صورت‌اش است که بامزه است؟ بوسه‌ای که اثر آن به جای می‌ماند بوسه‌ای شوخی‌آمیز است و زمانی رخ می‌دهد که دختر فقط برای این‌که ردی روی صورت پسر به جا بگذارد، رژ لب می‌زند.

۱۲. معنی بوسه‌ با پیام سری

این نوع بوسه معمولا بین زوج‌های خیلی صمیمی اتفاق می‌افتد زمانی که آنها یک پیام سری را وسط بوسه‌ی فرانسوی با هم در میان می‌گذارند. به این ترتیب هر کسی که شاهد این صحنه باشد با خودش فکر می‌کند که این فقط یک بوسه‌ی بی‌خطر و عاشقانه است!

۱۳. معنی بوسه مارمولکی ( زبان خوردن)

بوسه‌ی مارمولکی زمانی است که دو طرف برای بوسیدن هم فقط از زبان‌شان استفاده می‌کنند و لب‌ها هیچ نقشی در این میان ندارند. زبان به این طرف و آن طرف حرکت می‌کند. چنان‌چه مشخص است این نوع بوسه بین‌ زوج‌های خیلی صمیمی اتفاق می‌افتد و نشانی است بر این‌که چه‌قدر این دو نسبت به هم مهر و محبت دارند و چه رابطه‌ی پرعاطفه‌ای دارند.

۱۴. معنی بوسه صوری

این نوع بوسه معمولا در فیلم‌های سینمایی فرانسوی دیده می‌شود. بوسه‌ی صوری به این صورت است که شخص کلمه‌ی‌ “موآ” (mwuah) را نزدیک به گونه‌ی طرف مقابل تلفظ می‌کند بدون این‌که واقعا بوسه‌ای رخ بدهد. این نوع بوسه همچنین به عنوان شکلی از سلام دادن بین دوستان و اقوام انجام می‌شود و در واقع ژستی دوستانه و غیر رمانتیک است.

۱۵. معنی بوسه‌ یک فرشته

بوسه‌ی یک فرشته اغلب میان دو نفر که عمیقا عاشق همدیگر هستند رخ می‌دهد و نشانه‌ای از محبت و عاطفه‌ی عمیق آنها نسبت به یکدیگر است. بوسه‌ی فرشته با نهادن بوسه‌ای نرم روی پلک طرف مقابل شکل می‌گیرد. این نوع بوسه بین پدر یا مادر و فرزندشان، بین زن و شوهر و غیره صورت می‌گیرد.

۱۶. معنی بوسه از فک

این بوسه بین دو فردی که خیلی به هم نزدیک هستند رخ می‌دهد. بوسه از فک بوسه‌ای ملایم و آرام است که اشاراتی حاکی از شهوانیت به طرف مقابل می‌فرستد.

۱۷. معنی بوسه شیطنت آمیز( بوسه بدن)

این نوع بوسه زمانی است که دو طرف یک پیش‌نوازش طولانی قبل از رابطه‌ی جنسی دارند. در این مدل، یکی از زوجین با لب‌هایش سر به سر طرف مقابل می‌گذارد و از بالا تا پایین بدن او را با بوسه طی می‌کند. این نوع بوسه برای زوج‌هایی است که همه‌ چیز را آرام و همراه با شیطنت دوست دارند.

۱۸. معنی بوسه‌ی تند و سطحی

بوسه‌ی تند و سطحی که بیش‌تر به عنوان بوسه‌ی فوری شناخته شده، بوسه‌ای است بین زوجی که عشقی پابرجا و بالغ دارند. این بوسه‌ی واقعا کوتاه نشان‌دهنده‌ی لایه‌لایه‌ی عشقی است که آنها نسبت به هم دارند.

رپورتاژ

۱۹. معنی بوسه‌ی مجازی

برای آن‌هایی که به دلیل موانع جغرافیایی از هم جدا هستند، بوسه هنوز هم به لطف اینترنت اتفاق می‌افتد. این نوع بوسه باعث می‌شود شما خود را نزدیک‌تر به طرف مقابل‌ احساس کنید و درد و غم دوری را ذره‌ای کم می‌کند.

۲۰. معنی بوسه بر شبح

این نوع بوسه نشان‌دهنده‌ی تفریح و بازیگوشی است به این ترتیب که به قصد بوسیدن طرف مقابل جلو می‌روید اما بدون بوسیدن او و به چابکی از کنار او رد می‌شوید.

۲۱. معنی بوسه میوه‌ای

پیش از آن‌که به سراغ تفسیر استعاری این نوع بوسه برویم، اجازه بدهید تایید کنم که این بوسه همان چیزی است که نامش می‌گوید. زوج‌ها یک میوه بین لب‌های‌شان می‌گذارند و کم‌کم میوه را گاز می‌زنند تا تمام شود و به بوسه برسند. این نوع بوسه نشان‌دهنده‌ی یک عشق لذت‌بخش است، و مخصوص زوج‌های میوه‌ای است که دوست دارند عشق‌شان رنگی باشد.

۲۲. معنی بوسه بر پشت (بوسه پشت گردن)

این بوسه زمانی است که زن روی شکم دراز کشیده و مرد شروع می‌کند به بوسیدن گردن او. این نوع بوسه به معنای درخواست برای داشتن رابطه‌ی جنسی است.

۲۳. بوسه بر شانه

این بوسه یک آزمایش ساده است برای این‌که ببینید آیا طرف مقابل تمایلی برای داشتن رابطه‌ی جنسی دارد یا نه. اگر او تمایل داشته باشد، هر دو سرشان را به هم می‌چسبانند یا گردن‌‌شان را به هم نشان می‌دهند به این معنا که چیزی بیش‌تر از بوسه می‌خواهند.

۲۴. معنی بوسه بر بال فرشته

یک قطعه یخ به آرامی روی پشت و شانه‌ی زن مالیده می‌شود تا زمانی که آب شود. این بوسه نشان‌دهنده‌ی عشق میان شماست و این‌که شما تا چه حد فرشته‌سیرت هستید.

۲۵. معنی بوسه و آغوش همزمان

این بوسه بازیگوشی شما را نشان می‌دهد و به شریک زندگی‌تان می‌گوید که شما برای کمی تفریح و سرگرمی آماده هستید.

۲۶. معنی بوسه بر بینی

این نوع بوسه یک نمایش آشکار است که توجه شما را به طرف مقابل نشان می‌دهد.

۲۷. معنی بوسه همراه با خنده

این نوع بوسه زمانی است که یکی از زوجین به محض این‌که می‌خواهد طرف مقابل را ببوسد چیز خنده‌داری می‌گوید و هر دو شروع به خندیدن می‌کنند. این نوع بوسه نشان دارد از لذتی که شما از رابطه‌تان می‌برید.

۲۸. معنی بوسه همراه با حرف زدن

شما در هنگام این‌که شریک زندگی‌تان را می‌بوسید حرف‌هایی را زمزمه می‌کنید. این نوع بوسه نشان می‌دهد که او چه‌قدر برای شما مهم است.

۲۹. معنی بوسه بر ناف

این نوع بوسه به معنای تمایل شما برای داشتن رابطه‌ی جنسی است.

۳۰. معنی بوسه یخی

این نوع بوسه به این معناست که وقت تفریح فرا رسیده و به این صورت است که قطعه‌ای یخ داخل دهان‌تان می‌گذارید و طرف مقابل را با یک بوسه‌ی ناگهانی و سرد غافلگیر می‌کنید.

۳۱. معنی بوسه زیر باران

زمانی که همراه عشق زندگی‌تان در حال قدم زدن هستید و ناگهان باران می‌گیرد، او را سمت خود بکشید و یک بوسه‌ی حسابی زیر باران داشته باشید. این حرکت بسیار شیرین است و خاطره‌ای خوش برای آینده خواهد بود.

۳۲. معنی بوسه سریع و ناگهانی

اگر شما و عشق زندگی‌تان بیرون از خانه هستید و عجله دارید و برای لحظه‌ای متوجه نگاه خیره‌ی یکدیگر می‌شوید، یک بوسه‌ی ناگهانی و سریع نشانی خواهد بود از عشقی که به طرف مقابل دارید.

۳۳. معنی بوسه چراغ راهنمایی رانندگی

تا حالا برنامه ریخته‌اید که هر بار به چراغ قرمز رسیدید همدیگر را ببوسید؟ این نوع بوسه هم هیجان‌انگیز است و هم نشانی از عشق و با هم بودن‌تان است در لفافه‌ای از جنس سرگرمی و تفریح!

انواع بوسه ۳۴: معنی بوسه نعنایی

آن آب‌نبات‌های نعنایی می‌توانند افزودنی هیجان‌انگیزی برای بوسه‌های‌تان باشند؛ به این ترتیب که می‌توانید آب‌نبات را در دهان‌تان پنهان کنید تا طرف مقابل‌تان آن را با بوسه ای پیدا کند! این بوسه به نوعی دور شدن از روال همیشگی به همراه چند عمل بامزه و مفرح است.

انواع بوسه ۳۵: معنی بوسه پشمکی

هم گرسنه هستید، هم بوسه می‌خواهید و هم هیجان؟ این بوسه را برای یک رابطه‌ی بادوام و بامزه به منوی بوسه‌های‌تان اضافه کنید. کافی است پشمک را از دو طرف شروع به خوردن کنید تا به بوسه ای شیرین و دلچسب ختم شود.

انواع بوسه ۳۶: بوسه‌ توفانی!

کیست که غافلگیر شدن را دوست نداشته باشد؟ همان‌طور که در حال بوسیدن طرف مقابل‌تان هستید، ناگهان درون دهان‌اش فوت کنید و لحظه‌ای لپ‌های او را باد کنید. او به خاطر این عمل ناگهانی عاشق‌تان خواهند شد.

انواع بوسه ۳۷: معنی بوسه همراه با نوشیدنی

بوسه‌تان را با نوشیدنی محبوب‌تان و طعم و مزه‌ای که خودتان برای طرف مقابل دارید، ترکیب کنید، به این ترتیب به او می‌گویید که چه‌قدر خوشحال هستید از این‌که چیزهای محبوب‌تان را با او سهیم می‌شوید.

انواع بوسه ۳۸: معنی بوسه پروانه‌ای

بوسه‌ همیشه به وسیله‌ی لب‌ها نیست و گاهی فقط با مژه‌های‌تان همدیگر را می‌بوسید. در این نوع بوسه، وظیفه بر عهده‌ی مژه‌ها است و انگیزه‌ای عالی برای نزدیک کردن زوج به همدیگر است.

انواع بوسه ۳۹: معنی نخستین بوسه

خاطره‌انگیزترین بوسه در تمام زندگی ما! این بوسه می‌تواند نخستین بوسه‌ی تمام زندگی‌مان یا نخستین بوسه با شخصی باشد که عاشق‌اش هستیم، نخستین بوسه برای خیلی‌ها یک فاکتور تعیین‌کننده و همچنین گامی بزرگ است.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده _ مینا بنادکوکی و سارا فیضی

منبع : positivemed و listsurge

: ۳۹ نوع بوسه و معنای پنهان آن ها


نوشته‌های مرتبط