به یاد آوردن زندگی قبلی با ۴ تکنیک ساده و موثر

آیا می‌توان زندگی‌های قبلی را به یاد آورد؟ نحوه‌ی به یاد آوردن زندگی قبلی چگونه است؟ اینها سوالاتی هستند که فکر خیلی از آدم‌ها را به خود مشغول کرده است.

جست‌وجوی معنا در زندگی مان یکی از قدرتمندترین جست‌وجوهایی است که همه‌ی ما در آن اشتراک داریم، و وقتی قادر باشیم اطلاعاتی را از زندگی های قبلی روی هم بگذاریم، می‌تواند معنای کاملا جدیدی به خود بگیرد. با این وجود، سفری که در این زندگی تجربه می‌کنیم، تنها زیرمجموعه‌ای از سفر بی‌انتهای روح ما است. هر چه‌قدر اطلاعات بیش‌تری در این زمینه کسب کنید، دیدن مسیری که در این زندگی پیش رو دارید، آسان‌تر است.

البته، گفتن‌اش آسان است، اما بدون یاری یک واسطه که در بازگشت به زندگی‌های قبلی تبحر دارد، به‌دست آوردن اطلاعات از زندگی‌های گذشته‌مان می‌تواند دشوار باشد. گذشته از این، یافتن یک واسطه‌ی واجد شرایط و قابل اعتماد، که بتوانید این کار حساس را با او انجام بدهید، برای خود ماجرایی است. به همین دلیل، روش‌هایی را با شما درمیان می‌گذاریم که خودتان بتوانید این کار را شروع کنید، به این شکل زمانی که یک واسطه پیدا کنید، به خوبی در جریان کار خواهید بود.

مراقبه

روح قبل از ورود به بدن فعلی، در بدن‌‌های زیادی حلول داشته‌است، پس می‌توانیم گاهی بدن‌مان را از این اتصال رها کنیم. ذهن بخشی از بدن است، و زمانی که ذهن آرام است روح می‌تواند بدون وقفه صحبت کند. وقتی مراقبه می‌کنید، به آن‌چه پیش می‌آید، توجه کنید. آیا خاطراتی از مکان‌ها، آدم‌ها یا رویدادها پدیدار می‌شوند؟ نوشتن این‌ها بعد از اتمام کار می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. یادداشت‌های‌تان را با تاریخ مقایسه کنید، شاید اطلاعات جالبی به‌دست بیاورید!

رپورتاژ

زندگی کنونی‌تان را کنکاش کنید

در این زندگی چه کرده‌اید؟ احتمالا، تجربیات قدرتمندی داشته‌اید که در خلق شخصیت کنونی‌تان بسیار موثر بوده‌اند. این تجربه‌ها به یک دلیل رخ داده‌اند: آنها بخشی از سفری هستند که روح شما حس می‌کند برای شکل دادن جوهره‌ی کلی‌اش به آن نیاز دارد. حقیقت این است که سرنوشت ما به زندگی‌های قبلی‌مان وابسته است و مشکلات فعلی‌مان نشانه‌ای از عصیان‌های ما در گذشته است. چه بر سر روح‌تان در گذشته آمده‌ که باعث شده‌است درس‌هایی که در زندگی فعلی‌تان آموخته‌اید برای‌تان لازم باشد؟

به چیزهایی که به طرزعجیبی آشنا به نظر می‌رسند، توجه کنید

برای همه پیش می‌آید شخصی را می‌بینند و حس می‌کنند او را از قبل می‌شناسند، یا گه‌گاهی حس می‌کنند در یک مکان و زمان عجیب و غریبی هستند. این می‌تواند نتیجه‌ی مستقیم آگاهی از زندگی قبلی باشد. در حقیقت روح به آن سمت کشیده می‌شود چون با آن آشنایی دارد، بنابراین اغلب خودتان را در مسیری می‌بینید که در زندگی‌قبلی‌تان نیز آن را پیموده‌اید. در نتیجه توجه به چیزهایی که به طرز عجیب و غریبی آشنا هستند یا حس آشناپنداری (دژاوو) در شما ایجاد می‌کنند، مهم است. آنها را یادداشت کنید تا بتوانید به خاطر بیاورید.

احساسات خود را درباره‌ی خاطرات گذشته یادداشت کنید

گاهی ممکن است به یاد خاطراتی بیفتید که در واقع آنها تجربه نکرده‌اید. یعنی آنها را در زندگی فعلی‌تان تجربه نکرده‌اید. اگر به طور تصادفی چیزی را تصور می‌کنید که در شما یک حس قدرتمند روحی ایجاد می‌کند، حواس‌تان باشد! شاید این یکی از خاطرات واقعی روح‌تان باشد که در این زندگی به یادتان آمده‌است.

منبع thespiritscience
نوشته‌های مرتبط