ساعت 11:11 آیا برای شما اتفاق می‌افتد ؟

ساعت ۱۱:۱۱ چه رازی را نهفته دارد ؟

ساعت ۱۱:۱۱ را همه دیده ایم. سوال در مورد این ساعت و دیگر ساعت ها با اعداد تکراری و نیز بسیاری دیگر از نمادهای رمز آلود دیگر همیشه ذهن انسان را درگیر کرده است. اعتقاد بر این است که اینها پیام های ماورایی هستند که باید رمزگشایی شوند.

رهنمودهای معنوی، فرشته‌ها، یا خودِ برتر ما دوست دارند از طریق روش‌های مختلف، از قبیل پخش یک آهنگ تکراری در رادیو که ممکن است اهمیت ویژه‌ای داشته‌باشد، پاسخ دادن به یک دعا، رسیدن به یک صفحه‌ی خاص هنگام خواندن کتاب، یا حتی جلب توجه ما به اعداد تکراری مانند ۱۱: ۱۱ در ساعت یا در یک علامت، با ما صحبت کنند. شاید در ابتدا این رخداد یک اتفاق پیش پا افتاده به نظر برسد، اما وقتی نگاه عمیق‌تری به آن بکنید، پی می‌برید که یک پیام معنوی قدرتمند درون آن نهفته است.

به نظر می‌رسد اخیرا آدم‌های بیش‌تر و بیش‌تری روی ساعت، در بیلبوردهای کنار جاده، در علامت‌ها، و جاهای دیگر متوجه اعداد تکراری می‌شوند، که این فقط شواهد بیش‌تری ارائه می‌کند که در میزان هوشیاری و آگاهی آدم‌ها تغییری عظیم در حال وقوع است. این پدیده اساسا برای این رخ می‌دهد که هم‌زمانی‌های عمیق و تغییرهای کیهانی‌ای را به ما یادآوری کند که در طول این دوره‌ی زیبا در این سیاره در حال وقوع است، و نیز توجه ما را به افکار و احساسات فعلی‌مان معطوف کند.

مقصود اصلی فرشته‌هایی که ما را از ۱۱: ۱۱ آگاه می‌کنند، این است که ما را نسبت به خودمان هوشیارتر کنند، و به ما یادآوری کنند همیشه رهنمود و حکمتی عظیم‌تر با ما هست که هر زمان احساس گرفتاری، ترس، یا درماندگی کردیم به آن اتکا کنیم.

بر اساس گفته‌ی یک متخصص فرشته‌درمانی مشهور و مدیوم بین دنیای معنوی و دنیای انسانی به نام دُرین ورچو، دیدن اعداد تکراری، به‌ویژه ۱۱: ۱۱ به این معنی است که تمرکز شما باید روی مثبت نگه‌داشتن افکارتان باشد، چون تمایلات‌تان فورا تحقق خواهدیافت. به جای توجه کردن به ترس‌های‌تان همه‌ی توجه‌تان را به چیزی معطوف کنید که به آن تمایل دارید، تا فرشته‌تان به پاداش دادن به شما ادامه بدهد.

رپورتاژ

هرچه ۱های بیش‌تری روی ساعت، یک علامت، یا هرچیز عدددار دیگری ببینید، پیوند بین شما و رهنمودهای معنوی یا فرشته‌ها قوی‌تر است. میلیون‌ها آدم در سراسر دنیا می‌توانند شهادت دهند اغلب اوقات این اعداد را می‌بینند، که این فقط نشان می‌دهد تعداد بیش‌تری از ما سفرمان را به سوی تبدیل شدن به آدم‌هایی روشنی‌بخش یا شفادهندگان این سیاره آغاز کرده‌ایم. از آن‌جا که سطح زمین در این اوضاع پرآشوب و اغتشاش است، انسان‌های زیادی فراخوانده شده‌اند تا صلح و آرامش را به این سیاره بازگردانند، و زمین‌مان را به بهشت عدن حقیقی تبدیل کنند، بهشتی که در آن همه‌ی ما بتوانیم موفق و کامیاب باشیم و از تجربه‌ی انسان بودن لذت ببریم.

بر اساس تقویم مایا، چرخش اعصار در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه آغاز شده‌است، و یک عصر جدید را در سیاره‌مان رقم زده‌استیک تغییر واقعی از عصر تاریکی به دوران طلایی. یک چیز جالب دیگر درباره‌ی ۱۱: ۱۱ این است که حاصل جمع آنها ۴ می‌شود، که عدد تحول و دگرگونی نفس است.

بسیاری از انسان‌های شفادهنده و رهبران معنوی روی زمین معنی ۱۱:۱۱ را این‌طور تفسیر می‌کنند که اساتید عروج‌کرده به این سیاره بازگشته‌اند تا در این شفا یافتن عظیم ما را یاری کنند و کمک کنند دوباره زمین را سامان بدهیم.

هر بار دیدید که یک عدد تکرار می‌شود، به‌طور خاص ۱۱:۱۱، فرشتگان‌تان می‌خواهند شما بدانید که در مسیر درست هستید، و این‌که آنها در همه‌ی سختی‌ها از شما محافظت می‌کنند. در طول این دوره، باید به جای تسلیم شدن در برابر منفی‌بافی و آشفتگی اطراف‌مان، به خودمان مسلط شویم. ما به خاطر عدم خودکنترلی چنین دنیایی ساخته‌ایم، برای همین اکنون اساتید به ما یادآوری کرده‌اند که باید قدرت درونی‌مان را اصلاح کنیم و دوباره یاد بگیریم به خودمان مسلط شویم، یاد بگیریم با همه‌ی موجودات این سیاره هم‌زیستی داشته‌باشیم.

با وجود چیزهایی که شاید در اطراف‌تان شاهد جریان‌شان باشید، این دوره روی زمین خیلی مهیج است. در هنگام این‌که شفایافتن عظیم و تحول آشکار می‌شود، تغییرات کوچک خیلی زود به تغییرات خیلی چشمگیرتر می‌انجامد، چون پرده بالا می‌رود و آدم‌های بیش‌تر به یکی بودن و وحدانیت وجود ما آگاه می‌شوند. شاید درحال‌حاضر دشوار به نظر برسد، اما هم‌چنان به این فرشته‌ها اعتماد داشته‌باشید، و بدانید که آنها مصلحت شما را می‌خواهند.

همه‌ی ما یک خانواده هستیم. بیرون از خودتان به دنبال هیچ جوابی نباشید؛ این فقط به سردرگمی و احساس ناتوانی بیش‌تر منجر می‌شود. به قدرت دنیا اعتماد کنید تا کمک‌تان کند شفا بگیرید، و هر وقت متوجه ۱۱: ۱۱ شدید، افکارتان را بررسی کنید و مطمئن شوید ارتعاش ذهنی‌تان با چیزی که می‌خواهید در واقعیت فیزیکی ببینید مطابقت دارد.

راز اعداد فرشتگان : رمزگشایی و تفسیر اعداد تکرار شونده

نوشته‌های مرتبط