۵۰ راز جالب درباره مایلی سایرس فاش شد!

مایلی سایرس هنرپیشه، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که در ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم ملاقات با مایلی سایرس حرفه موسیقی را به طور مستقل آغاز کرد که شامل تک آهنگی با نام تو را دوباره می‌بینم بود که اولین ترانه وی در ۱۰ ترانه برتر (Top ۱۰) به حساب می‌آید. در ادامه ۵۰ راز فاش نشده درباره مایلی سایرس را می خوانیم.

۱. اسم واقعی او دستینی هوپ سایرس است.

۲. پدرش بیلی ری که یک خواننده‌ی سبک کانتری است، این اسم را برای او انتخاب کرد زیرا فکر می‌کرد سرنوشت دخترش امید بخشیدن به دنیا است. سال ۲۰۰۸این ستاره نامش را به صورت قانونی به مایلی تغییر داد، لقب دوران کودکی‌اش که در اصل Smiley ( خندان ) بود.

۳. سایرس پنج خواهر و برادر دارد که همه در دنیای نمایش مشغول هستند.

۴. ترانه‌ی موردعلاقه‌اش آهنگ Achy Breaky Heart از پدرش است.

۵. مایلی در مزرعه‌ای در تنسی بزرگ شد و از سن دو سالگی سوارکاری را شروع کرد.

۶. غلات صبحانه موردعلاقه‌اش Lucky Charms است.

۷. سال ۲۰۰۱ وقتی پدرش، بیلی ری مشغول بازی در سریال تلویزیونی Doc بود مدت کوتاهی در تورنتو زندگی کرد.

۸. مایلی از مدرسه‌ی انجیلی خصوصی اخراج شد. گزارشات ضدونقیض حاکی از آن است که مایلی یا اسکوتر موتوری معلمش را دزدیده بود یا به همکلاسی‌هایش گفته بود بوسه‌ی فرانسوی چیست.

۹. بعد از دیدن فیلم Mamma Mia! در سینمای Royal Alexandra فهمید می‌خواهد بازیگر شود.

۱۰. بعد از انگیزه گرفتن برای بازیگری، در کلاس‌های استودیوی بازیگری Armstrong تورنتو شرکت کرد. مدرسه ای که نینا دوبرف نیز در آن شرکت داشت.

۱۱. شغل اول او بسیار جالب است. پدرش او را همراه خود به تور می‌برد و ۱۰ دلار به او می‌داد تا لباس‌های زیری را که طرفدارها برای او پرتاب می‌کردند از روی صحنه جمع کند.

۱۲. مادربزرگ مایلی، دالی پارتون خواننده‌ی سبک کانتری است.

۱۳. مایلی چپ دست است اما پدرش به او یاد داد از دست راستش استفاده کند. به همین خاطر به شوخی می‌گوید اگر کسی نمی‌تواند امضای دست راستش را بخواند باید از پدرش گله کند.

۱۴. مایلی اولین بار با ایفای یک نقش کوتاه در فیلم Big Fish تیم برتون وارد سینما شد.

۱۵. مایلی از تاکی‌کاردیا (تندتپشی) رنج می‌برد که یک مشکل قلبی بی خطر است. این مشکل باعث می‌شود ضربان قلبش در حالت استراحت از حد طبیعی بیش‌تر شود.

۱۶. در واقع قرار نبود او نقش هانا مونتانا را بازی کند. مایلی در اصل برای نقش لیلی تروسکات، بهترین دوست هانا تست بازیگری داد.

۱۷. وقتی برای هانا مونتانا تست داد، با هنرپیشه‌ی دیگری برای بازی در فیلم The Adventures of Sharkboy and Lavagirl in 3-D اثر تیلور لاوتنر رقابت می کرد اما در نهایت هانا مونتانا به او رسید.

۱۸. پدر مایلی نمی‌خواست او برای هانا مونتانا تست بدهد. مایلی به مجله‌ی Rolling Stone گفت: فکر کنم دلش نمی‌خواست رد شدن رو حس کنم. دلش نمی‌خواست این صنعت آسیبی به من بزنه.

۱۹. برای هماهنگی با فیلمبرداری، مایلی و خوانواده‌اش سال ۲۰۰۵ به لس‌آنجلس رفتند و بیلی ری سایرس نیز در این برنامه درگیر شد و نقش مدیر و پدر او را بازی کرد.

۲۰. او با ترانه‌ی I Thought I Lost You در انیمشین Bolt نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین ترانه‌ی اصیل شد.

۲۱. او یک برنامه‌ی یوتیوب داشت. مایلی و رفیق رقصنده‌اش مندی جیروکس برنامه‌ی یوتیوب خود را در سال ۲۰۰۸ شروع کردند. برنامه مایلی و مندی چند کامپیوتر و دخترانی را نشان می‌داد که بیش‌تر در اتاق خواب مایلی می‌پلکیدند، گیتار می‌زدند و رقص‌های احمقانه انجام می‌دادند. آن‌ها قبل از کنار گذاشتن این برنامه حدود ۳۰ ویدئو ساختند.

۲۲. در اصل قرار بود ترانه‌ی Party in the U.S.A را جسی جی بخواند که خودش آن را نوشته بود اما به نظرش برای سبک او چندان مناسب نبود.

۲۳. مایلی در سال ۲۰۰۹ زندگینامه‌اش را با نام Miles to Go منتشر کرد.

۲۴. فیلمبرداری فصل چهارم و آخر هانا مونتانا در ژانویه‌ی ۲۰۱۰ آغاز شد.

رپورتاژ

۲۵. در ژوئن ۲۰۱۰ سومین آلبوم استودیویی‌اش را به نام Can’t Be Tamed منتشر کرد.

۲۶. تک‌آهنگ Party in the U.S.A برای تبلیغ خط تولید پوشاک او با مکس آزریا نوشته شده بود.

۲۷. پس از زلزله‌ی هائیتی مایلی دو آهنگ We Are the World: 25 for Haiti و Everybody Hurts را برای جمع‌آوری کمک منتشر کرد.

۲۸. مایلی قصد دارد یک روز به دانشگاه برگردد. او می‌گوید: من به شدت معتقدم که می‌توانید در هر سنی که بخواهید به دانشگاه برگردید چون مادربزرگم در ۶۲ سالگی به دانشگاه رفت.

۲۹. اولین رابطه اش با جاستین گستون مدل، نه ماه طول کشید. اما به مجله‌ی Parade گفت لیام همسورث اولین رابطه‌ی جدی‌اش بوده است.

۳۰. او لیام را در حین بازی در فیلم عاشقانه‌ی The Last Song (۲۰۰۹) ملاقات کرد.

۳۱. مایلی در سال ۲۰۱۲ نامزدی‌اش را با بازیگر فیلم Hunger Games اعلام کرد اگرچه رابطه‌شان با فراز و فرودهایی نیز روبه‌رو بود.

۳۲. این دو آخرین بار در ماه آگوست و فرش قرمز اکران فیلم Paranoia با یکدیگر دیده شدند.

۳۳. جدیدترین فیلم‌های او در سال ۲۰۱۲ ناموفق بودند. So Undercover فیلمی که در آن نقش مقابل جرمی پیون را بازی کرد، مستقیما به ویدئو تبدیل شد و فیلم LOL از دمی مور اکران محدودی داشت.

۳۴. مادرش دوست دارد او را خجالت‌زده کند. مایلی به مجله‌ی Rolling Stone گفت: وقتی منو شرمنده می‌کنه بهم میگه دختر شیرینم. وقتی برای مراسم جوایز موزیک‌ویدئوهای MTV آماده می‌شدیم می‌خواستم یه لباس خرسی بپوشم که مادرم گفت دختر شیرینم، نمی‌خوای قبل از پوشیدن لباس بری دستشویی؟ و من گفتم مامان! کانیه همینجا وایساده!

۳۵. در آخرین شمارش تعداد خالکوبی‌های او ۲۲ عدد بود. جدیدترین خالکوبی مایلی چهره‌ی مادربزرگش روی بازوی او است که توسط طراح خالکوبی محبوبش به نام کت ون دی انجام شده است.

۳۶. برخی از دیگر خالکوبی‌های او شامل یک علامت صلح، یک قلب، یک صلیب، کلمه عشق، عبارت فقط نفس بکش، یکی از طراحی‌های لئوناردو دی کاپریو، اعداد رومی VIIXCI به نشانه‌ی تاریخ ملاقات والدینش،‌ و نقل قولی از تدی رزولت به این مضمون است: باشد که جایگاه او هرگز در میان ارواح سرد و ترسویی نباشد که نه معنای پیروزی را می‌دانند و نه معنای شکست را.

۳۷. او اخیرا جنجال‌های زیادی به پا کرده است، اما اولین جنجال او به سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد که با تنها ۱۵ سال سن پیچیده در ملحفه‌ای در مجله‌ی Vanity Fair ظاهر شد.

۳۸. هم‌چنین به خاطر انجام رقص میله روی یک ماشین بستنی‌فروشی در مراسم جوایز برگزیده نوجوانان سال ۲۰۰۹ نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

۳۹. در سال ۲۰۱۰ هنگام تبلیغ Can’t Be Tamed و اجرا در برنامه استعدادیابی بریتانیا، مایلی تظاهر کرد یکی از رقصنده‌های پشتیبان زن را می‌بوسد. مایلی با انتشار بیانیه‌ای قول داد این دو واقعا یکدیگر را نبوسیده‌اند. با این حال، مایلی بعدها اعتراف کرد هیچ کار اشتباهی نکرده است.

۴۰. مایلی از عنکبوت می‌ترسد.

۴۱. اسنک مورد علاقه‌ی او خمیر کلوچه و بادام هندی است.

۴۲. مایلی سایرس در سال ۲۰۱۲ دو بار در Two and a Half Men مهمان بود (به عنوان یک دختر مورد علاقه‌‌ی اشتون کوچر و نصفه‌مرد ) و باعث شد این برنامه یکی از بهترین رتبه‌ها را به دست آورد ـ با ۱۳.۶ میلیون بیننده در پخش اول.

۴۳. آهنگ We Can’t Stop در اصل برای ریهانا بود که آن را رد کرد. مایک ویل تهیه‌کننده به اخبار MTV گفت هنگام نوشتن این ترانه اصلا به مایلی فکر نمی‌کرد.

۴۴. موزیک ویدئوی Wrecking Ball او رکورددار بیشترین بازدید در ۲۴ ساعت پس از انتشار در Vevo است و رکورد سریع‌ترین رسیدن به ۱۰۰ میلیون بازدید را نیز دارد.

۴۵. مایلی حامی بزرگ حقوق همجنس‌گرایان است و در ۲۰۱۱ یک علامت مساوی را روی انگشت حلقه‌ی دست راستش خالکوبی کرد که نماد اعتقادش به برابری افراد همجنس‌گرا است.

۴۶. مایلی خود را به خاطر توئیت کردن در حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان سرزنش می‌کند چون باعث شد سیلی از ایمیل‌های تنفرآمیز دریافت کند. این اتفاق در سال ۲۰۰۹ باعث شد علارغم داشتن ۲ میلیون دنبال‌کننده حساب توئیتر خود را ببندد.

۴۷.  مایلی و کانیه وست خیلی به هم اعتماد دارند. قبل از آن که مایلی در مراسم جوایز موزیک ویدئوهای MTV روی صحنه برود، کانیه خواست با او صحبت کوتاهی داشته باشد. مایلی به Rolling Stone گفت: اون اومد و گفت در حال حاضر هنرمندای کمی هستن که بیش‌تر از تو بهشون ایمان دارم. همه‌ی اتاق ساکت شد. من گفتم واو میشه دوباره بگی؟ من بارها و بارها اینو توی ذهنم تکرار کردم و باعث شد عصبی نشم.

۴۸. اجرای انتقادآمیز مایلی در مراسم جوایز موزیک ویدئوهای MTV بیش‌ترین توئیت را در تاریخ کوتاه توئیتر به خود اختصاص داد، و اجرای بیانسه را در برنامه‌ی بین دو نیمه Super Bowl کنار زد. مایلی سایرس در هر دقیقه ۳۶۰،۰۰۰ توئیت تولید کرد.

۴۹. او می‌گوید کسی که در زندگی بیش از بقیه تحسین می‌کند مادرش، لاتیشیا تیش سایرس است.

۵۰. مایلی سایرس در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد بار در گوگل جستجو شده است و بیش از لیدی گاگا، باراک اوباما، کیتی پری و حتی کیم کاردشیان جستجو می‌شود.

 

نوشته‌های مرتبط