آروغ با بوی بد: ۲۵ شیوه درمان باد گلوی گوگردی

آروغ با بوی بد که با نام باد گلوی گوگردی هم معروف است می‌تواند منجر به درد و ناراحتی شود. اگر شما به پزشک مراجعه کنید، ممکن است داروهای نفخ و هضم را مانند آنتی‌اسیدها، محصولات بیسموت ساب سالی سیلات، محصولات آنزیم لاکتیز، سایمتیکون، محصولات آلفا گالاکتوزیداز، و پروبیوتیک‌ها برای‌تان تجویز کند. این داروهای تجویزی ممکن است علائم باد گلوی گوگردی را کاهش دهند و به میزان زیادی سبب تسکین شما شوند. با این حال، وابستگی بیش از حد به دارو ممکن است منجر به بروز عوارض جانبی ناخواسته شود. اگر شما می‌خواهید فرایند بهبودی را تسریع ببخشید و به طور قابل‌توجهی تسکین بیابید، باید داروهای خانگی و درمان‌های طبیعی را برای خلاص شدن از شر آروغ با بوی بد یا باد گلوی گوگردی بلافاصله استفاده کنید. به همین دلیل است که بهتر است این مقاله را در مورد خلاص شدن سریع و به شیوه‌ی طبیعی از شر باد گلوی گوگردی بخوانید.

الف – باد گلوی گوگردی چیست؟

قبل از دنبال کردن درمان‌های‌ خانگی شگفت‌انگیز و طبیعی برای خلاص شدن بلافاصله و به طور طبیعی از شر باد گلوی گوگردی، باید بیش‌تر در مورد آن‌ها اطلاع داشته باشید. باد گلوی گوگردی اختلالی است که طی آن بیش از حد هوا در معده‌تان دارید. فرد مبتلا به این نوع باد گلو، ممکن است به دلیل بوی آن که شبیه به بوی تخم‌مرغ فاسد است، احساس ناخوشایندی را تجربه کند. علاوه بر این، اگر باد گلوی گوگردی در میان جمع رخ بدهد، سبب خجالت و دستپاچگی شما می‌شود.

ب – علت بروز باد گلوی گوگردی

برخی از غذاها که هر روز مصرف می‌کنید، ممکن است منجر به باد گلوی‌های گوگردی شوند. این غذاها، از جمله غذاهای شیرین و وعده‌های غذایی بزرگ، سرشار از سولفید هیدروژن هستند. وجود این ماده‌ی شیمیایی در مواد غذایی یک بوی ناخوشایندی مانند بوی تخم‌مرغ گندیده ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که باد گلوی گوگردی اغلب منجر به ناراحتی می‌شود.

دلایل دیگری نیز برای رخ دادن باد گلوی گوگردی وجود دارد. به عنوان مثال، زنان باردار بیشتر مستعد باد گلوی گوگردی هستند.

عادت‌های بد و سبک زندگی ناسالم نیز منجر به باد گلوی گوگردی می‌شود. اگر مشکل باد گلوی گوگردی شما در اثر همین باشد، می‌توانید با اعمال چند تغییر مثبت و سالم در روال زندگی روزمره‌تان، این اختلال را بهبود بدهید، علائم آن را کاهش بدهید و به طور قابل‌توجهی تسکین بیابید. مهم است که از داروهایی که در بازار تبلیغ می‌شوند، دور بمانید زیرا آن‌ها عوارض جانبی ناخواسته‌ای دارند.

آیا دوست دارید بدانید که چگونه فورا و به طور طبیعی از شر باد گلوی گوگردی خلاص شوید؟ با ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید!

پ – درمان‌های خانگی و طبیعی برای این‌که فورا و به طور طبیعی از شر باد گلوی گوگردی خلاص شوید

درمان آروغ با بوی بد ۱: چای سبز

اگر از باد گلوی گوگردی رنج می‌برید، مهم است که میزان مصرف مایعات را افزایش بدهید. وقتی صحبت از داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی به طور طبیعی در میان است، نباید چای سبز را نادیده بگیرید. نوشیدن چای سبز پس از غذا می‌تواند به بهبود فرایند هضم و بهبود عملکرد معده‌تان کمک کند. این امر در نتیجه، مانع توسعه‌ی باد گلوی گوگردی بیش‌تر می‌شود. علاوه بر این، چای سبز سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌هایی که می‌توانند سموم بدن شما را از بین ببرند. تعجب‌آور نیست که چای سبز مزایای زیادی برای سلامتی دارد.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید یک فنجان چای سبز بعد از هرر وعده غذا بخورید.

۲. آب

آب یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی است که نباید نادیده بگیرید. مصرف آب به اندازه‌ی کافی در طول روز می‌تواند به حفاظت از معده کمک کند. علاوه بر این، از بوی بد باد گلوی گوگردی نیز جلوگیری می‌کند و مانع از بوی بد دهان می‌شود. بنابراین، اگر شما از باد گلوی گوگردی رنج می‌برید، باید دست کم ۹ لیوان آب در طول روز بنوشید تا مشکل‌تان بهبود بیابد.

درمان آروغ با بوی بد ۳: سیب

اگر دائم باد گلوی‌های گوگردی می‌زنید، باید مقدار دریافت فیبرتان را افزایش بدهید. بنابراین، تعجب‌آور نیست زمانی که سیب هم یکی از درمان‌های خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی در نظر گرفته می‌شود، زیرا این میوه سرشار از فیبر است. برای درمان باد گلوی گوگردی و تسکین یافتن، می‌توانید سیب را مستقیما بخورید یا آب آن را بنوشید.

۴. برنج قهوه‌ای

در کنار سیب، برنج قهوه‌ای نیز دارای فیبر است. بنابراین، در این مقاله در مورد روش‌های طبیعی خلاص شدن فوری از شر گوگرد، می‌خواهیم مصرف برنج قهوه‌ای را به شما توصیه کنیم. شما می‌توانید برنج قهوه‌ای را چند بار در روز مصرف کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

درمان آروغ با بوی بد ۵: آب لیمو

یکی دیگر از روش‌های درمانی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی، آب لیمو است. آب لیمو در از بین بردن سموم و مواد زائد از معده و بدن شما موثر است، و به این ترتیب مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی شما دارد. توصیه می‌شود که آب لیمو را صبح‌ها قبل از خوردن صبحانه بنوشید.

۶. لیمو و عسل

اگر دچار باد گلوی گوگردی هستید، ممکن است درد معده را نیز تجربه کنید. در این صورت ترکیبی از لیمو و عسل می‌تواند به شما کمک کند. هم عسل و هم لیمو خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی دارند. بنابراین، استفاده از ترکیب لیمو و عسل می‌تواند رشد باکتری در معده‌ی شما را مهار کند. به این ترتیب، در این مقاله در مورد روش‌های طبیعی و درمان‌های خانگی برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی، ترکیب لیمو و عسل نیز باید به عنوان راه‌حلی موثر قید شود.

برای آماده کردن این ترکیب و استفاده از آن، باید این دستورالعمل را دنبال کنید:

– آب یک لیمو را بگیرید.
– آب لیمو را با یک قاشق عسل مخلوط کنید.
– خوب این دو را هم بزنید تا مخلوط شوند.
– هر زمان که از باد گلوی‌های گوگردی رنج می‌برید، ترکیب حاصل را مصرف کنید.

توصیه می‌شود که ترکیب لیمو و عسل را چند بار در روز مصرف کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن دست بیابید.

درمان آروغ با بوی بد ۷: چای بابونه

اگر به دنبال چای گیاهی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی هستید، نباید چای بابونه را نادیده بگیرید. نوشیدن منظم چای بابونه می‌تواند به طور موثر و قابل ملاحظه‌ای به بهبود سیستم ایمنی بدن شما کمک کند.

برای تهیه و استفاده از چای بابونه مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

– گل‌های خشک بابونه را در یک فنجان آب گرم بریزید.
– اجازه دهید به مدت حدود ۵ دقیقه در این آب دم بکشد.
– پس از گذشت این زمان ترکیب را صاف کنید.
– در نهایت چای بابونه را بنوشید.

شما باید چند فنجان چای بابونه در روز بنوشید تا به نتایج رضایت‌بخشی برسید.

۸. چای نعناع فلفلی

علاوه بر چای بابونه، چای نعناع فلفلی نیز ​یکی از داروهای گیاهی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگرد است. یک فنجان چای نعناع فلفلی می‌تواند مزایای زیادی را به شما برساند. به عنوان مثال، این چای می‌تواند بوی بد دهان را که نشانه‌ی باد گلوی گوگردی است، درمان کند.

برای تهیه‌ی این چای و استفاده از آن مطابق با روش زیر عمل کنید:

– برگ‌های نعناع ففلی را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید.
– اجازه دهید به مدت چند دقیقه دم بکشد.
– ترکیب را صاف کنید.
– در نهایت این چای را دو تا سه بار در روز بنوشید.

درمان آروغ با بوی بد ۹: جوش شیرین

جوش شیرین دارای مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی است یکی از این مزایا درمان باد گلوی گوگردی است. بنابراین، در این مقاله که در مورد درمان‌های طبیعی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی است، باید جوش شیرین را نیز معرفی کنیم. جوش شیرین در کنترل اسید در معده‌ی شما موثر است.

آیا دوست دارید بدانید که چگونه از جوش شیرین برای جلوگیری از بروز باد گلوی گوگردی استفاده کنید؟ برای استفاده از این ماده باید این دستورالعمل را دنبال کنید:

– یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید.
– خوب هم بزنید.
– به دستشویی بروید و آن را بنوشید.

این مخلوط ممکن است منجر به بالا آرودن شود. در نتیجه، به طور قابل‌توجهی بهبود خواهید یافت. شما باید این روش درمانی را تکرار کنید تا زمانی که به نتایج مورد نظرتان برسید.

درمان آروغ با بوی بد ۱۰: سرکه سیب

سرکه سیب نیز در فهرست داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی گنجانده شده‌است.

برای استفاده از این ماده جهت درمان این مشکل مطابق با روش زیر عمل کنید:

– یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید.
– ترکیب حاصل را بنوشید.

شما باید یک بار در هفته محلول آب و سرکه سیب را بنوشید. این درمان می‌تواند فورا به شما کمک کند.

۱۱. روغن زیتون

اگر به دنبال راه‌های شگفت‌انگیز خانگی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی هستید، نباید روغن زیتون را نادیده بگیرید. روغن زیتون دارای مزایای زیادی برای سلامتی است. این درمان طبیعی ارزان و ساده است. شما می‌توانید این روغن را در هر فروشگاه محلی یا سوپر مارکتی خریداری کنید.

برای استفاده از روغن زیتون جهت حل این مشکل مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

– چند قطره از این روغن را در غذاهایی که روزانه طبخ می‌کنید، بیفزایید.
مصرف روغن زیتون می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و سلامت کلی‌تان را بهبود ببخشد.

درمان آروغ با بوی بد ۱۲: تخم رازیانه

تخم رازیانه یکی از داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی است. این دانه‌های کوچک سرشار از ترکیبات مفیدی مانند آنتول، لیمونن و سینوئل و غیره هستند. تخم رازیانه حاوی خواص آنتی‌اکسیدانی، خواص ضد نفخ و ضد سرطانی است. تعجب‌آور نیست که دانه‌های رازیانه مزایای زیادی برای سلامتی دارند.

آیا دوست دارید از تخم رازیانه برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی استفاده کنید؟ برای این منظور باید دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

– صبح‌ها یک قاشق غذاخوری تخم رازیانه را بجوید.
– شب یک قاشق غذاخوری تخم رازیانه را بجوید.
– این روش درمانی را به طور روزانه تکرار کنید.

تخم رازیانه می‌تواند از درد و ناراحتی ناشی از باد گلوی گوگردی بکاهد.

۱۳. زنجبیل

زنجبیل نیز یکی از داروهای طبیعی برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی است. زنجبیل برای رفع این مشکل تاثیرگذار است زیرا خواص ضد التهابی دارد.

برای استفاده از این ریشه‌ی خوراکی جهت رفع این مشکل مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

– به مدت چند دقیقه یک تکه زنجبیل را بجوید.
– این روش را تکرار کنید تا زمانی که تسکین بیابید.

این روش در کاهش باد گلوی گوگردی و از بین بردن بوی بد باد گلو موثر است.

درمان آروغ با بوی بد ۱۴: چای زنجبیل

چای زنجبیل دارای مزایای زیادی برای سلامتی است. به عنوان مثال، نوشیدن چای زنجبیل می‌تواند به درمان باد گلوی گوگردی و اسهال کمک کند. به همین دلیل است که چای زنجبیل در این مقاله در مورد روش‌ّهای طبیعی برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی ذکر شده است.

برای آماده کردن چای زنجبیل، به مواد زیر نیاز دارید:

رپورتاژ

– ۱ لیوان آب
– ۲ قطعه زنجبیل

در این‌جا دستورالعمل تهیه‌ی این چای را می‌بینید:

– ۲ قطعه زنجبیل را در یک ظرف حاوی ۱ لیوان آب اضافه کنید.
– به مدت چند دقیقه آن را بجوشانید.
– حرارت را خاموش کنید و سپس چند دقیقه بگذارید به حال خود بماند تا خنک شود.
– ترکیب را صاف کنید.
– چای زنجبیل را بنوشید.

توصیه می‌شود که دست کم دو فنجان چای زنجبیل در روز بنوشید تا به یک نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید.

درمان آروغ با بوی بد ۱۵: دانه‌های زیره و ماست

اگر به دنبال شیوه‌های طبیعی و داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی هستید، نباید ترکیب دانه‌های زیره‌ی سبز و ماست را نادیده بگیرید.  ماست در بهبود رشد باکتری‌های خوب در سیستم گوارش موثر است، در حالی که بسیاری از فیتوکمیکال‌های موجود در دانه‌های زیره‌ی سبز حاوی خواص ضد نفخ و خواص بادشکن هستند.

برای بهبودی سریع باید این روش درمانی را تکرار کنید:

مواد لازم:

– ۱ فنجان آب
– ۲ فنجان ماست
– ۱ قاشق غذاخوری زیره‌ی سبز

روش انجام کار:

– آب را با ماست مخلوط کنید.
– یک قاشق غذاخوری زیره‌ی سبز را به این مخلوط اضافه کنید.
– ترکیب حاصل را مصرف کنید.

درمان آروغ با بوی بد ۱۶: آنقوزه و رازیانه

ترکیبی از آنقوزه و رازیانه باید در فهرست داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی قرار بگیرد. دلیل چنین تاثیری این است که هم آنقوزه و هم رازیانه حاوی خواص ضد نفخ هستند.

برای استفاده از ترکیب آنقوزه و رازیانه به عنوان یکی از درمان‌های طبیعی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی، باید مطابق با روش زیر عمل کنید:

مواد لازم:

– ۱ قاشق غذاخوری آنقوزه
– ۱ قاشق غذاخوری عسل
– ۲ قاشق غذاخوری تخم رازیانه

روش انجام کار:

– ۱ قاشق غذا خوری آنقوزه و ۱ قاشق غذاخوری عسل را با ۲ قاشق غذاخوری تخم رازیانه مخلوط کنید.
– این ترکیب را به طور روزانه مصرف کنید.
– بهتر است ترکیب را دو بار در روز مصرف کنید.

شما باید این درمان را به طور منظم تکرار کنید تا بتوانید مشکل باد گلوی گوگردی را رفع کنید.

۱۷. فلفل، زنجبیل خشک و هل

باد گلوی گوگردی باعث ناراحتی زیاد و بوی بد می‌شود. ممکن است در موقعیت‌های اجتماعی بابت آن شرمگین و دستپاچه شوید. نیازی نیست که نگران باشید زیرا ترکیبی از فلفل، زنجبیل خشک و دانه‌ی هل یکی از داروهای خانگی شگفت‌انگیز را برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی به طور طبیعی و مؤثر تشکیل می‌دهند. این دارو می‌تواند تا حد زیادی مشکل را تسکین دهد.

مواد لازم:

– ۱ قاشق غذاخوری فلفل
– ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل خشک
– ۱ قاشق غذاخوری دانه‌ی هل
– ۱/۴ فنجان آب

روش انجام کار:

– زنجبیل خشک و دانه‌های هل را با هم مخلوط کنید.
– این ترکیب را به یک پودر صاف و یکدست تبدیل کنید.
– پودرحاصل را به ۱/۴ فنجان آب اضافه کنید.
– خوب هم بزنید.
– بعد از صبحانه، ناهار و شام این ترکیب را مصرف کنید.

توصیه شده‌است که برای بهبود سریع این روش درمانی را به صورت روزانه تکرار کنید.

درمان آروغ با بوی بد ۱۸: دانه‌های زیره

اگر به دنبال نکات طبیعی برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی و بوی تخم‌مرغ گندیده هستید، نباید دانه‌های زیره را نادیده بگیرید. این دانه‌ها خواص بادشکن و ضد نفخ دارند و بنابراین می‌توانند به مبارزه با این بیماری کمک کنند. با تکرار این روش درمانی به طور مرتب، می‌توانید اثربخشی آن را ببینید.

برای استفاده از دانه‌های زیره مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

– یک قاشق غذاخوری دانه‌ی زیره را به سالاد مورد علاقه‌تان اضافه کنید.
– سالاد را بخورید!

دانه‌های زیره را می‌توان به طور مستقیم نیز مصرف کرد.

۱۹. دارچین و زنجبیل

دارچین و زنجبیل اگر با هم ترکیب شوند، می‌توانند باد گلوی گوگردی را درمان کنند و بوی تخم‌مرغ گندیده را کاهش دهند. این روش درمانی می‌تواند به شما کمک کند که فورا از شر این مشکل خلاص شوید. بنابراین باید آن را نیز در این مقاله که در مورد روش‌های طبیعی و درمان‌های خانگی شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی است، جای بدهیم.

مواد لازم برای این درمان:

– نصف قاشق غذاخوری پودر زنجبیل
– نصف قاشق غذا خوری پودر دارچین
– ۱ قاشق غذاخوری عسل
– ۱ فنجان آب داغ

روش انجام کار:

– پودر زنجبیل را با پودر دارچین مخلوط کنید.
– این مخلوط را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید.
– خوب مواد را هم بزنید.
– اجازه بدهید این مخلوط به مدت حدود ۱۰ دقیقه در آب داغ دم بکشد.
– ۱ قاشق غذاخوری عسل را به این مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید.
– ترکیب حاصل را مستقیما بنوشید.

شما باید این درمان را به طور روزانه تکرار کنید تا زمانی که باد گلو زدن‌های‌تان که بوی تخم‌مرغ گندیده می‌دهند، به طور کامل متوقف شوند.

درمان آروغ با بوی بد ۲۰: موز و هویج

موز و هویج سرشار از مواد مغذی ضروری هستند. علاوه بر این، اگر بخواهیم به درمان‌های طبیعی برای درمان موثر باد گلوی‌های گوگردی بپردازیم، نباید این ترکیب را نادیده بگیریم. علاوه بر این، مصرف این محلول می‌تواند گازها و اسیدها را از دستگاه گوارش شما حذف کند.

اگر از باد گلوی‌های گوگردی رنج می‌برید، باید فورا این روش درمانی را امتحان کنید!

مواد لازم:

– ۱ عدد موز
– ۳ عدد هویج
– ۱ لیوان آب

روش آماده کردن این ترکیب:

– هویج‌ها را به صورت تکه‌های کوچک برش بزنید.
– موز را له کنید.
– تکه‌های هویج را با موز له شده مخلوط کنید.
– این مخلوط را به ۱ لیوان آب اضافه کنید.
– خوب مخلوط کنید.
– در نهایت نوشیدنی حاصل را مصرف کنید.

شما باید این مخلوط را به طور روزانه بخورید تا کاملا از شر باد گلوی گوگردی خلاص شوید.

ج – نکات و روش‌های طبیعی برای درمان آروغ با بوی بد

علاوه بر مصرف داروهای خانگی، همچنین باید از برخی نکات و تکنیک‌های طبیعی برای خلاص شدن فوری از شر باد گلوی گوگردی استفاده کنید. این نکات و تکنیک‌های طبیعی می‌تواند باد گلوی گوگردی را دور از شما نگه دارد.

۱. وعده‌های غذایی بزرگ نخورید.

اگر از باد گلوی گوگردی رنج می‌برید، نباید غذاهای‌تان را به صورت وعده‌های بزرگ بخورید. این مورد نیز یکی از نکات طبیعی برای خلاص شدن از شر این مشکل است. بسیاری از آدم‌ها دوست دارند که غذاهای خود را به صورت وعده‌های بزرگ بخورند بدون دانستن این‌که چنین کاری فشار زیادی روی معده ایجاد می‌کند و در طول مدت زیادی موجب مشکلات جدی برای سلامتی‌شان می‌شود. وعده غذایی سبک بهتر از وعده‌های غذایی بزرگ است زیرا باعث می‌شود غذا راحت‌تر و بهتر هضم شود.

اگر می‌خواهید وزن‌تان را افزایش دهید، خوردن غذاها به صورت وعده‌های بزرگ ابدا توصیه نمی‌شود. رژیم غذایی ایده‌آل برای به دست آوردن وزن، مصرف ۵ تا ۶ وعده غذای سبک به صورت روزانه است.

۲. از خوردن مواد غذایی شیرینپرهیز کنید.

اگر باد گلوی گوگردی را تجربه می‌کنید، باید از مصرف مواد غذایی شیرین دوری کنید حتی اگر به آ‌ن‌ها علاقه دارید. مصرف مواد غذایی شیرین منجر به باد گلوی‌های گوگردی می‌شود. در این مورد، تنها نکته به منظور خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی، پرهیز از خوردن مواد غذایی شیرین در رژیم روزانه‌تان است. مواد غذایی شیرین عبارتند از آب نبات، بستنی یا کیک‌ها …

۳. از مواد غذایی کنسرو شده دوری کنید.

در زندگی مدرن، مردم که سرشان شلوغ‌تر است و کارهای زیادی برای انجام دارند، غذاهای کنسرو شده را مصرف می‌کنند. تعجب‌آور نیست که آدم‌ها بیش‌تر و بیش‌تر دچار مشکل باد گلوی گوگردی می‌شوند. اگر چه غذاهای کنسروی راحت و سریع هستند، اما تأثیر منفی بر سلامت و سیستم گوارش شما دارند. بنابراین، بهترین نکته برای خلاص شدن سریع از شر باد گلوی‌های گوگردی، این است که از مواد غذایی کنسروی دوری کنید. اگر آدم گرفتاری هستید، توصیه می‌شود سبزیجات و میوه‌های تازه را به دلیل مزایای فراوانی که برای بهداشت و زیبایی شما دارند، مصرف کنید.

درمان آروغ با بوی بد ۴: از مصرف الکل پرهیز کنید.

اگر شما در اثر مصرف بیش از حد الکل دچار باد گلوی گوگردی شده باشید، بهترین نکته به منظور خلاص شدن از شر این مشکل، ترک مصرف الکل است. در واقع نباید الکل مصرف کنید چرا که این ماده سبب بروز بسیاری از مشکلات سلامتی در شما می‌شود.

۵. از مواد غذایی که حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده هستند، پرهیز کنید.

مواد غذایی حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده عبارتند از غذاهای فرآوری‌شده، فست فودها و غذاهای بسته‌بندی شده. مواد نگهدارنده می‌توانند سیستم گوارش را تحت تاثیر قرار داده و منجر به باد گلوی گوگردی شوند. بنابراین، به عنوان یکی از روش‌های طبیعی برای خلاص شدن از شر باد گلوی گوگردی، باید برای تقویت دستگاه گوارش‌تان، مواد غذایی فرآوری‌شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

این‌ هم از نکات و تکنیک‌هایی فوق‌العاده‌ برای خلاص شدن فوری و به صورت طبیعی از شر باد گلوی گوگردی که برای شما در این مقاله گردآوری کردیم! امیدواریم که این مقاله برای‌تان مفید و آموزنده باشد. اگر در رابطه با این مطلب نظری دارید لطفا آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

جای بوسه: 28 شیوه برای خلاص شدن فوری از شر کبودی بوسه

منبع allremedies
نوشته‌های مرتبط