برای درمان این ۵ بیماری‌ شب ها در جوراب خود پیاز بگذارید

اگر با این جمله برای درمان این بیماری‌ ها شب ها در جوراب خود پیاز بگذارید بارها مواجه شده اید اما هرگز باور نکرده اید که حقیقت دارد در این نوشتار ما به شما می گوییم که کاملا حقیقت دارد و از نظر علمی این کار می تواند تعدادی از بیماری‌های شما را بهبود ببخشید.

سبزیجات تند دوست داشته‌ باشید یا نداشته باشید، پیاز اغلب به عنوان یک ماده‌ی غذایی دیده می‌شود. آیا می‌دانستید می‌توان از پیاز برای تمیز کردن دستگاه گریل استفاده‌کرد؟ هرچند این عجیب‌ترین کاری نیست که می‌توان با پیاز انجام داد…

اخیرا شنیدیم که پیاز می‌تواند شفای‌تان بدهد اگر آن را شب‌ها در جوراب‌تان بگذارید و بخوابید. ظاهرا این کار باعث بهبود سرماخوردگی، آنفولانزا و علائم شبه تب می‌شود.در حقیقت، تعداد کمی از کسانی که درباره‌ی خوابیدن با پیاز در جوراب شنیده‌اند، آن را امتحان کرده‌اند.جنیفر تامپسون، یک وبلاگ‌نویس که تصمیم گرفت این نظریه را کامل بررسی کند و به طور عمقی به آن بپردازد می‌گوید: “با امتحان کردن نظریه‌ی پیاز چیزی را از دست نخواهید داد.”مطلب مرتبط:‌ فواید باورنکردنی پوست پیاز برای سلامتیاو این نظریه را با خوانندگان‌اش درمیان گذاشت و چند نفر از آن‌ها آن را امتحان کردند- شما کاملا شگفت‌زده خواهیدشد!ما شنیده‌ایم که این روش موثر است، اما شما چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضر به امتحان کردن آن هستید، یا فکر می‌کنید این کار احمقانه است؟با دوستان خود در میان بگذارید و ببینید آن‌ها چه نظری دارند؟

جنیفر تامپسون بعد از نوشتن از قدرت شفادهنده‌ی پیاز در توییتر خود اعلام کرد:

سه روز بود که بهترین دوستم مبتلا به آنفولانزا شده بود… به او گفتم روش درمانی “پیاز در جوراب” را امتحان کند… و امروز او خوب شده بود! واقعا تاثیر داشت!

سپس او پاسخ‌هایی از دنبال‌کنندگان‌اش که این روش را امتحان کرده‌بودند دریافت کرد:

دیانا مستره: هاهاها عجب راه‌حلی!

رپورتاژ

پگی: ممنونم جنیفر! روش درمانی پیاز در جوراب واقعا موثر است! داشتم از تب می‌مردم و پیاز به دادم رسید!

یکی از خوانندگان او در شرایط بسیار بدی بود و این روش را امتحان کرد….واقعا موثر بود:

من این روش را روی مادرم امتحان کردم. تبش بسیار بالا بود و کارکنان بیمارستان نمی‌توانستند آن را پایین بیاورند. وقتی داشتم این کار را می‌کردم، آن‌ها شگفت‌زده نگاهم می‌کردند اما به هرحال این روش موثر بود.

این روش چطور کار می‌کند؟  متخصصین بازتاب‌درمانی نشان می‌دهند که کف پای شما تقریبا ۷۰۰۰ پایانه‌ی عصبی دارد که با ارگان‌های مختلف در بدن شما مرتبط هستند.

دکتر لورن فدر، پزشک هومیوپاتی مستقر در لس آنجلس و نویسنده کتاب بارداری طبیعی، معتقد است که پیاز واقعا قدرت شفادهندگی دارد.

او پیشنهاد می‌کند در زمان سرماخوردگی یک کیسه‌ی کوچک پیاز در اتاق بگذارید، این کا ر به بهبود احتقان کمک می‌کند. گذاشتن پیاز در جوراب علاوه بر درمان سرماخوردگی، برای گوش‌درد، دندان‌درآوردن و عفونت مثانه هم کاربرد دارد.

حالا اگر سرماخورده‌اید باید چه کار کنید؟ کمی از یک پیاز را برش دهید و درجای مناسبی در کف پای‌تان بگذارید. می‌توانید پیاز قرمز یا سفید استفاده کنید. وقتی هر برش پیاز را در جای مناسب خود گذاشتید، یک یا دو جفت جوراب بپوشید و با یک یا دو بالش پای‌تان را بالا بیاورید و بخوابید.

وقتی بیدار شدید خون‌تان تسویده شده‌است و باکتری‌ها، میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا کشته شده‌اند زیرا پیاز خاصیت ضدباکتری و ضد ویروسی قوی دارد.

نوشته‌های مرتبط